Onko vielä jossain myynnissä 8kulmaisia astioita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirpana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirpana"

Vieras
Niitä kahdeksankulmaisia astioit? Nimeltään ovat arcoroc octime.. Näin niitä joskus kodin1, mut en asu enää paikkakunnalla, joten ei ole tullut käytyä.. Onko ketään jolla olisi tietoa, vieläkö niitä saa ostaa jotain muualtakin kuin kirpputorilta???

Uutena tuskin on. Itse ostin kasan huutiksesta kolmisen vuotta sitten. Äidilläni niitä on ja saan ne aikanaan perinnöksi. Nyt vain katselen kirppiksiä ja huutista ja kerään niistä lisäosia. Vaikeaa on löytää. :(

Mun tuli mieleen tuosta astiasta, kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan ja hän oli laittanut jotain ruokaa, niin laitoin itelleni ja lapselle ruokaa lautasille. Lapselle tuollaiseen 8-kulmaiseen. Ja kun oltiin syöty, mies tuli keittiön ja kysyi, että kuka on syönyt tuhkakupista? :x Se kulho oli hänen vieras-tuhkakuppinsa, mutta onneksi pesty astianpesukoneessa....

Mun tuli mieleen tuosta astiasta, kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan ja hän oli laittanut jotain ruokaa, niin laitoin itelleni ja lapselle ruokaa lautasille. Lapselle tuollaiseen 8-kulmaiseen. Ja kun oltiin syöty, mies tuli keittiön ja kysyi, että kuka on syönyt tuhkakupista? :x Se kulho oli hänen vieras-tuhkakuppinsa, mutta onneksi pesty astianpesukoneessa....

:laugh: :laugh:

Minusta nuo on myös rumia, no ehkä ne on teinien mieleen kun on mustia ja kulmikkaita mutta minusta ne vaan on kamalan rumia eikä edes laadukkaita.

"tuhkakuppi" väitti, et ne ei ole laadukkaita. On ne. Niitä ei saa rikki edes yrittämällä. Mä onneksi sain omani myytyä, muutama juttu löytyy vielä (kirkas maljakko ainakin ja suola-tai pippurisirotin).

Täälläpäin niitä on aika usein kirppareilla ja kontissa.

Mulla löytyy niitä mökiltä. Mutta saan ne sieltä vasta lumien sulattua. Jos nyt on sitä sarjaa mitä tarkoitatte, mustia kahdeksan kulmaisia.. Laatikossa makaa käyttämättömänä ne ja miettiny että mitä niille teen. Ainaki lautasia oli, mutta en muista montako niitä on.

Yhteistyössä