Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Onnea harhaanjohtaja!

''Onko miehesi tavara tutkittu?
Mä sit taas pyysin clomeja mut en saanu.. vaikka mun munikset ei lupaillu mitään. Paljon pieniä ja 2 isompaa follia joista se isompikin säälittävä 8mm.''

Joo kyllä meiltä on kaikki muu tutkittu paitsi minun munasolujen kunto, mutta se nyt ei selviäkkään ennen kun järeämissä hoidoissa. Minkälainen lääkäri se oli? Siis oliko erikoistunut?

Toisaalta oottaa kauheena, että pääsis jo alottamaan clomit (koskaan en oo tätiä näin kovasti oottanu), mutta pelottaa koska sitten ei ole enää vaihtoehtoja moneen vuoteen jäljellä. Ennen kuin saisi yksityiselle vaadittavat rahat kasaan.
 
Champion: Joo, mulla ei tosiaan oo hajuakaan mimmosta se vuoto on isommilla viikoilla. Uskon että rv 12 vuoto on tosiaan jo tosi kovaa. Mulla on itellä tosi niukat menkat niin siihen nähden nämäkin jo tuntuu isoilta vuodoilta.

Kiitti tiedosta, mun pitäs just mennä noi cytotecit ottamaan, hyvä ettei niissä niin kovia kipuja tule. Viimeksi synnytinkin luomuna, joten kai mä nyt noi kivut sit kestän. Kai mua eniten vaan stressaa henkisesti.
Noi asiat riippuu ihan hirveesti näköjään ihmisestä: mulla oli vuoto 12+1 viikoilla (sikiö 8+5) yllättävän niukkaa, mutta kivut Cytotecien jälkeen jotain aivan hirveetä. Siis en todellakaan olisi selvinnyt niiden kanssa kotona, vaan sairaalassa sain panacodin ja muiden tablettien jälkeen vielä kipupiikinkin, joka taisi lopulta sitten vähän auttaa... vai olivatko siinä vaiheessa kivut jo muutenkin menossa pois, kun lääkkeen otosta oli kulunut se noin 8 tuntia. Kätilö kertoi miehelle, että ei pidä alkaa pelkäämään synnytyskipuja noiden tyhjennyskipujen takia, sillä tyhjennyskipu on paljon pahempaa, koska kohtu laitetaan supistelemaan väkisin ja jatkuvasti ja keinotekoisesti. Ennen kuin tuon kuulin niin ajattelin kyllä, että en pystyisi ikinä synnyttämään jos kivut ovat sellaiset...

Toivottavasti sinulla meni helpommin. Pahoitteluni keskenmenosta :hug:

Toisaalta oottaa kauheena, että pääsis jo alottamaan clomit (koskaan en oo tätiä näin kovasti oottanu), mutta pelottaa koska sitten ei ole enää vaihtoehtoja moneen vuoteen jäljellä. Ennen kuin saisi yksityiselle vaadittavat rahat kasaan.
mä en nyt ymmärtänyt, että miksi sä et saa apua julkiselta puolelta? oon luullut, että kun vuoden yrittää niin sitten saa apuja julkiselta, vai eikö se koske meitä, joilla menee kesken??? :mad: toivottavasti saat apua pian! onhan toi 5 vuotta kamalan pitkä aika! :hug:

Muillekin listalle palanneille iso :hug:

ja Raskautuneille paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja mukeloteippiä! :flower:

Mun häät on nyt onnellisesti ohi, olipas rankkaa! vieläkin yritän toipua, huh huh... mutta iloiset muistot jäi :) :) Paikalla oli muutama isomahainenkin, mutta olin heidän puolestaan vain iloinen :) Mies tosin oli joutunut jollekin sukulaiselleen meidän keskenmenosta kertomaan, vähän oli ollut mieli maassa sillä hetkellä kuulemma puolin jos toisinkin :( Mutta nyt mies taas jatkaa innolla meidän vauvaprojektia, voi ku se on hassu :heart: Kunhan vaan mun kunto kestäis tässä projektissa mukana... :D :D :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Voi itku, miten paljon täällä on taas ollut listalle palaajia! :( Mutta onneksi myös plussanneita - onnea siis teille ja tarrasukkia pikkuisille! :flower:

Km-vuodoista ja kivuista on näköjään ollut puhetta ja itsellä viisi viikkoa sitten tyhjennettiin tuulimuna rv 9+3 ja yllätyin, miten "helposti" kaikki tapahtui - siis fyysisesti. Kovia kipuja ei ollut koko aikana, vaikka supistukset tuntuivatkin Cytotecien jälkeen menkkamaisina kipuina. Mutta menkkojen aikaankin on ollut pahempia. Vuoto oli aika runsasta eli suunnilleen kuin kaikki normaali kuukautisvuoto olisi vuotanut muutaman tunnin aikana ja lisäksi tuli neljä kertaa sellaisia luumunkokoisia hyytymiä. Mutta kohtu tyhjentyi 4 tunnin aikana kokonaan (lääkäri ultrasi lopuksi).

).( Täällä outo olo jatkuu edelleen ja on tullut myös pientä tuhruvuotoa pyyhkiessä lauantaista lähtien. Raskaustestinkin tein jo hätäpäissäni sunnuntaina ja jotain kummaa se näytti: Aijaa.com - 6785904.jpg Täytyy nyt vaan rauhassa odotella tätin tuloa tai sitten testailla uudelleen jossain vaiheessa. Vielä ei uskalla toivoa mitään... :confused:
 
Tömpsis: Ohhoh- olipas sulla kipuja cytoteceista. :| Mulla ei tosiaan pahemmin ollut kipuja. Mut eipä ne näemmä näyttäny mulla toimivankaan. Kunnon supistuksia ja vuotoa eivät saaneet aikaan ja mä oon miettiny, että paljonkohan raskausmateriaalia jäi kohtuun... Mä nyt stressaankin täällä, että meinaako pukata vielä kohtutulehdusta päälle, kun vähän lämmöt on ollut tänään koholla.

Onko kenelläkään muuten kohtutulehduksesta kokemusta? Onko siinä aina kova kuume ja kovat kivut, vai voiko olla oireettomampi?

Ens viikolla mulle on yksityiselle gynelle aika varattuna. Piti olla aika alkuraskauden ultraan, mutta käytänkin sen nyt km jälkitarkastukseen. Polille ku ei aikaa tarkistusultraan varattu, annettiin vaan aika tulla hcg-verikokeeseen kuukauden päästä.
 
Koralli73 jos olo y h t ä ä n epävarma, vaikka ei varsinaisia kipuja olisikaan, kannattaa käväistä lääkärillä..esim. ainakin tulehdusarvot(crp) lääkäri yleensä katsoo verikokeitse.

Miulla oli lämmöt koholla melkeinpä niin pitkään kun tyhjennys vuotokin kesti ja menkkojen aikaan aina, laskevat vasta kun vuoto lakkaa!!

Tuollapa keskustelua kohtutulehduksen oireista/oireettomudesta..
kohtutulehduksen oireet naisella - Google Search

Hyviä oloja siulle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Koralli73
Joo mäkään oo koskaan kuullu siitä, en ikinä, että digin tulos vois muuttua!
Se on jo todella outoa... Negasta positiiviseks? :kieh:
Mulla keskenmenon jälkeen oli tosi kummallisia kipuja peräpäässä tai alapäässä,
tai yleensä jossain siellä seudulla... Ihan ku joku olis tökkiny just puukolla
tai niinku ite sanoin - sukkapuikolla - alapäähän... :kieh: kesti sen joku kolme
päivää ja katos kokonaan...
Voimia sinne erittäin paljon <3 :hug:

mur-mur
Joo, nyt on uus testipäiväkin jo valittu... :D Torstaina yks kaveri tulee
meille ja tuo raskaustestin tullessaan, sovittiin jo, että pidätän kolmesta
eteenpäin ja testi tehdään seitsemän jälkeen... Hui... Jännittää ihan törkeästi! :|

Nallekarkki & Sanmar82

On tää niin väärin... Niin väärin......
Osanottoni ja halaukset ja tsempit jaksamiseen sinne <3 :hug:

Champion,
Joo, testailen, sen verran hämää toi digitesti.. Taidan sittenkin luottaa enemmän
noihin viivallisiin... Onpahan jotain tulkinnanvaraa... :D tai no ei, taisi olla vain viallinen testi, toisaalta en koskaan kuullu tommosesta mut juupajuu...

Harhaanjohtaja
Oi, vähänkö olisi varmaan hauskaa ootella siskon kanssa samaan aikaan, ja olispahan ainakin sitten leikkikaverit pienillä....<3
Toivottavasti viiva vahvistuu ja pikkuiselle siinä tapauksessa tarrapuku päälle! <3

Dino80
Kuinka kauan sulla on ollut nyt menkat poissa? Itellä menossa km:n jälkeen nyt
kp71, eikä näy eikä kuulu....


Omanapa:
Väsyttää, etoo, huimaa... Vatsa sekasin, päätä särkee... Vatsaa nippailee... Nännit yhtäkkiä hirmuisen kipeet... Niin ja menkkoja ei näy eikä kuulu. :confused: Nyt menossa kp71, joka vaihtunee tässä kirjottelun aikana kp72... |O
Tän päivän tuntemuksia siis, aamulla ei meinannu päästä sängystä ylös. Mielialat meni häränpyllyä ja sit alko huimata, johon päälle mojova päänsärky. Seuraavaks koulusta pääsyn jälkeen yhtäkkiä nukutti niin vietävästi, että piti nukkua 1,5h päikkärit, ja sitten nyt kun avasin netin, alko etomaan niin vietävästi... :x Täytynee kai oottaa sinne torstaihin ja kattoo jos nää oliski vaikka sitä, että täti ilmoittelee tulostaan, ja torstaina testataan, saas sitten nähdä mitä kolmas testi sanoo... :stick:
 
Dark91, mulla taitaa olla päiviä nyt 77. Mulla oli ihan normaali synnytys (rv36+), eli kierto saattaa olla hukassa sen takia pidempään. Lääkäri sanoi, että 3 kk saattaa hyvinkin mennä (ainakin mikäli miestäni uskon, itse olin niin sekaisin, ettei kauheasti ole muistikuvia lääkärin sanomisista)... Maidonnousu estetiin lääkkeellisesti (auttoi täysin, ei tullut tippaakaan), eli sen ei pitäisi ainakaan olla hidasteena. Reilua kun toisilla vastaavassa tilanteessa tulee menkat kutakuinkin normaalisti ja itse taidan kuulua siihen vähemmistöön jolla menee sitten kaikki pidemmän kaavan mukaan :kieh:

).( Aloin vajaa viikko sitten tikuttelemaan ovista. Alunperin oli ihan tyylipuhdasta negaa, lauantaina tosiaan vähän tummui, vaaleni taas ja kaikista tummin oli eilen. Toivottavasti tänään näyttäisi vielä paremmalta (mun tuurilla on varmaan taas värit kadoksissa tänään)... Pakko oli alkaa tikuttelemaan, kun muuten menee hermo odotteluun ja kuntokin pakkaa loppumaan :LOL:
 
Tänään apteekin omaan heikko mutta normaalissa valossa silmään erottuva haamunen:heart: tohon testiin en kyllä ikinä koskaan ole saanut yhtään mitään jos en raskaana ole ollut! JÄNNITTÄÄ!!! Vasta dpo 11 menossa..Pelottaa että se vuoto sieltä kuitenkin alkaa. Miehelle en viitsi sanoa vielä mitään.
 
hui harhaanjohtaja! onnea jo varovaisesti! :) minä en ainakaan pystyisi olemaan kertomatta miehelle heti. Meillä kyllä varmaan aina testitkin tehdään yhdessä, sillä jos menisi taas kesken tai jotain muuta niin ei sitten tarvitse alkaa kertomaan tai selittelemään tai yksin murehtimaan. Onhan se yhteinen projekti :) Pian toivottavasti saat vahvan plussan! :)

Omaan napaan ei kuulu kummempia, väsyttää ja epämääräset alapäävaivat on palanneet peittojen heilutuksen myötä, voi p*ska! Olin jo niin onnellinen, että ne oli kadonnu. En nyt sit tiedä mitä niiden kanssa tekisin, gynellekö se on sittenkin mentävä? ääääH! :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis: kerron siinä vaiheessa jos viiva tosta vahvistuu..taitaa pitää mua muutenki vainoharhasena, tänään valitin että on huono olo ja että tois mulle raskaustestin huomis aamuks, niin totes vaan että ainahan sulla on (eikä edes ole:snotty:). Se ei haluu noita testejä tiirailla, hänen mielestään se ei ole positiivinen ennenkun viivat on tasavahvat..eikä kuulemma muutenkaan noihin testeihin perusta ylipäätään.

Projekti on yhteinen meilläkin, mutta hänen on vaikee näihin "naisten hömpötyksiin" lähteä mukaan:D uskoo sit kun ei vuotoo näy ja ekassa ultrassa käyty..
 
Viimeksi muokattu:
no voi miestä, ne ei aina vaan ymmärrä meidän juttuja, ei ne mitään hömpötyksiä oo ;) :D Mä kuitenkin iloitsen jo nyt sun puolesta :) En nyt yhtään tiedä, oletteko te yrittäny jo kauan? Voihan se munkin miehen into laantua jos kauan yritetään ja alan oireilemaan milloin mitenkin :p

muoks: kävin tarkistamassa listasta, ja onhan sulla jo vaikka miten paljon yritystä takana! mähän oon ihan noviisi :snotty: :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis: ennen kuopusta tuli jo keskeytynyt keskenmeno ja varhainen keskenmeno, ja nyt jäi pillerit kesäkuussa pois ja on jo kaks kemiallista ehtinyt tässä tulla..Eli ukko on aika leipiintynyt :D tyttöä tehdessä tyrkytin jokaisen testin nenän eteen, aloin hulluna testeilla jo viis päivää ennen menkkojen alkua ja jatkoin vielä kun oli jo selkeitä plussia tullut:LOL: eli se ei jaksa noita oikeesti enää katella:whistle:
 
no joo ymmärrän :D mä mietin, että jos mä oisin/ musta tulisi innokas testaaja ja kierrot on aina olleet mitä sattuu niin paljonko rahaa menisi testeihin??? o-ou. toivottavasti musta ei tuu sellasta :p

nyt on kyllä ollut hammassärkyjen takia niin kovat dropit käytössä, että toivon oikeesti, ettei ole tärpännyt... : / kuukauden päässä odottaa viisaudenhampaanpoistoleikkaus, onkos siinä jotain estettä yritykselle?
 
hei
Mää olen kyl ihan höperö:xmas: kävin syömässä sushi buffassa,ja nyt painaa masussa samalla tavalla kun viimeeks olin raskaana oli ihan samalla tavalla,syönnin jälkeen oli painon tunne masussa..silloin söin hampurilais aterian.. voiha se olla että olen vain niin ähkynä:stick:
mä vaan niin haluisin olla raskaana,että mielikuvitus tekee tepposen:rolleyes:
 
KESKIVIIKKO 29.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 14/30-35
NoBlood...................KM 06/10..........................KP 15/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 16/24-28
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 21/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 23/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10................KP 30/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.....................KP 7/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...........KP 12/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 27/26-34
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 40/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 10/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10....................KP 15/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..............................KP 22/30
Harhaanjohtaja..KM 10/01,12/08,02/09,07/10...KP 24/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 30/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 46/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 4/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82



 
Pikasesti ilmottelen omasta olemassa olosta. Olin gynellä tänään ja tulehdus on kutenpelkäsinkin mut siis sellainen joku sekfloora (?) tms. Sain antibiootit ja gyne sanoi et antaa mennä vaan vauvantekoo eteen päin kun sanoin ettei ole ehkäsyä. Sit se meinas et vois olla et on ovis kun vasen puoli mahasta hiukan arempi ja siellä on ollut nippailua eilisestä asti. Mut tiedä sit varmuudella asiasta. Hyödynnettiin miehen kans kuiteski tilanne varmuudeks :D

Noh antibiooteilla eteen päin. Ei ole oikeastaan ollut koko vauvan teko mielessä eikä ole kuumekkaan ollut kauheen korkeella vauvan suhteen joten toivottavasti jatkuukin näin kun on henkisesti helpompi olla. Hain yhtä työpaikkaakin ja huomenna meen katsomaan pientä viikon ikäistä vauvaa :)
 
Harhaanjohtaja eikös sulle joku ennustaja lupaillut kesäkuun -11 vauvaa? Sellanenhan sieltä ois tulossa, jos (ja kun) viiva vahvistuu =)! Pidän peukkuja, että viiva vahvistuu!

Dark91 mulla oli kanssa viime km jälkeen samanlaisia kipuja, että ihan kun ois puukolla tökitty tonne jonnekin alas. Pidän sullekin peukut pystyssä, että tuo mur-muri:n mainitsema TOTT-päivä (vähänkö hauska lyhenne :D ) tuottaa odotetun tuloksen testiin!

Täälä tipahti tänään ultrakutsu postilaatikkoon :( Pikkasen meinas sen näkeminen vetää taas mielen matalaksi...eka uä ois ollu 29.10 ja rakenneultrankin aika tuli samassa lapussa. Kaipa se pitää sinnekin soitella ja perua aika, samoin neuvola, jonka kerkesin optimistisena varaamaan. No, ainakin näyttää Kättäriltä palvelu pelaavan, kun ultrakutsu tuli näinkin nopeaa. Nyt ois ollu menossa rv 6+6 :(
 
Korallille tulin sanomaan että mene vaan heti lääkäriin jos yhtään siltä tuntuu. itsellä ei kohtu tulehdus (mikä tuli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ) oireillut muuta kuin hyvin, hyvin lievänä kipuna ja haisevana vuotona. Onneksi huomasin sen heti koska selvä tulehdus oli. Sain silloin kaksi eri antibiotti kuuria ja ajan kaavintaan.. :hug:

Itsellä taas vetää mieltä maahan.. sitä enemmän, mitä lähemmäs joulukuuta mennään. Alkaa nyppiä kaikki. Mutta onneksi minulla on nuo kaksi ihanaa lasta :heart: joita seuratessa ja hoivatessa unohtuu pahin mielipaha ja ketutus.

Tänään kävin lääkärissä tarkastus käynnillä ja sain reseptin mikä hillitsee tuota kamalaa vuotoa, jos samallalailla jatkuu, mitä edellisissä menkoissa.
 
Dino80
Hurjaa, itellä menossa nyt kp73, melkein samoissa luvuissa mennään... :p Jos saan tänään
testiin negan, niin kilpaillaas kummalla menkat tulee enste :D Noei, tää alkaa vaan pikkuhiljaa
pännimään kun ei oikeesti oo mitään tietoo (vielä) siitä miks menkat on pois. :kieh:
Pahoitteluni pienen menetyksestä <3 :hug:

Harhaanjohtaja
Mitäs jos odottaisit oikeesti sinne dpo 15 vaikka niin sitten näkyis selvempi plussa ;)
No ei, tiiän miten malttamaton voi testien kanssa olla :whistle: , ite en enää uskalla sen
takia sitten taas testailla ku se negan pelko on niin suuri. :rolleyes: Paitsi että huomenna
kaveri puolipakolla pistää mut sen testin tekemään... :eek:
Mut okei, jos haluut testailla, niin testaile ;) Yritä malttaa niin säästät pikkupennoset
vaikka bodyyn tms ;)

Miehet on kyllä kummallisia, omaanikaan ei kiinnostanu tikkua nähdä ekan raskauden kohalla,
totes vaan, et jos se mun mielestä on positiivinen niin sit mä oon raskaana.
Tosin ei uskaltanu luottaa koko asiaan, ennenko näkis pikkusen, ja no, kuinkas kävikään.
Miehen vika kaikki, kun ei luottanut, ei ottanut pikkuinen pysyäkseen kiinni... :LOL:

tömpsis
kyllä se varmaan kannattaa gynellä käväistä jos on kummallisia alapäävaivoja,
sulkevathan ainakin pois kaikki pahat jutut sitten jos mitään ei löydykään.
Ja saa sitä sitten ainakin jotain ohjeita miten toimia ja milloin uusiin tutkimuksiin.... :saint:

durasel
No, mistäs sitä tietää, jos oliskin tarrautunut pikkuinen takiainen matkaan mukaan ;)

mur-mur
Ihana ilmaisu :D TOTT!
Mä tosiaan toivoisin että tott toisi plussan pöytään... :whistle:
Mut mistäs hitosta näin kp 73 sit tietää että missä vaiheessa raskautta mä oon menossa :stick:
Vähän kyllä jännittää, tai no vähän ja vähän...
Nyt jos otetaan km vuodosta lasku niin menossa 10+3
jos otetaan just silleen uä:n aikaan hedelmöittyminen niin olis menossa rv5 O_O
Sehän on mahdollistakin jos viikko sitten testit näytti vielä ihan mitä sattuu
ja nyt oireetkin alko, HUI HELKUTTI sehän on mahdollista että OON raskaana O_O
Lääkärikin tosin sanoi: ja suoraan lainaten: uuden raskauden mahdollisuus on suuri
Helkutti. Nyt jännittää tuplasti. :headwall:

Sanmar82 :hug: :hug: :hug:
Tarttit nyt ison halin <3 Voimia ja paljon sinne!
Mulla olis nyt ollu menossa rv 16+0... Mut jotenki en enää sure asiaa niinkuin
ennen. Otin tatuoinnin pikkusen muistoks, ja tossa se on ranteessa nyt. Jotenki
tatuointia ottaessa aika hyvin kuvaa koko km-tilannetta:
Ensin jännätään ja iloitaan, sitten vähän nipistelee ja tuntuu inhalle, sitten
sattuu, sen jälkeen tulee rupi, joka pikkuhiljaa paranee. Tää oli mulle ikäänkuin
joku tunteidenkäsittelyprojekti ilmeisesti. Mieshän tuota taas ei ymmärtänyt... :rolleyes:

Danjuska
Onneks löytyy sultakin jotain, mikä parantaa mieltä ankeina aikoina :hug:
Voimia sinne :hug:

Ja voimia kaikille muillekin, tasapuolisesti <3
Hyvät neidit ja rouvat, kyllä me vielä raskaudutaan! :D

Omanapa
Huh mikä päivä. Mielialat heitelly häränpyllyä, vatsaa aristaa, nännit ja tissit
todella kipeät. Hyrr. Palelee aika-ajoin ja väsyttäny koko päivän. Koulussa mikään
ei oikein jaksanut kiinnostaa ja sit kotiin päästyäni aloinkin väsätä kaverille
syntymäpäivälahjaa, täyttää tänään 20v<3 Ostin kukkaruukun ja lautasen, ja maalasin
sen valkoiseksi, jossa on pinkki kukka ja ruskeeta tribaalia ja jotain muuta jännää, (yli 8 tuntia!!)
ja siitä tuli, vaikka itse sen sanonkin, aika mielettömän hieno! :D
Ja mitäs helkuttia mä teen tähän aikaan hereillä... Jännittää kai liikaa.
Ja taas alko etomaan. Hyrr. :x

Hyvää yötä <3
 
Dark91 ei malta ei pysty:LOL: mullakin kaveri pakottaa tänään tekemään digitestin:D kattoo ny mitä se sanoo..jos tulee että "raskaana" niin ei tartte sit enää testailla. Kahden lapsen äitinä oon huomannut että noihin lapsiin menee enemmän rahaa kuin raskaustesteihin:whistle:
 
Helou...
Pakko sanoa tämä täälläkin että kävin taas ti siellä enkelireikissä ja hoitaja oli todella vahvasti sitä mieltä että olen raskaana...Ja sanoi että unohda ne testailut ja unohda stressin aiheuttajat ja rentoudu. Sanoi että laittoi energiaa sinne VAUVALLE ja suojaa jne jne. Kysyin että onko oikeasti sitä mieltä että olen raskaana ja sanoi että kyllä hänellä on niin vahva tunne ja sellanen vilske ja kuhina siellä käy.. Ja sanoi että onhan näitä "piiloraskauksia"..
Olin ihan hämilläni ja olenki yrittänyt saada selville jotain tuosta piiloraskaudesta. Ja mietin että josko vielä yhden testin teksiin ja sitten unohtaisin koko asian ja rentoutuisin..
Mutta joka tapauksessa...
Vuoto kesti mulla 8pv ja nyt on kolmas tai neljäs pv ilman vuotoa ja kerran ollaan nyt sitten jo yritelty, ja yrittämistä jatketaan vaikka siellä nyt sitten piilossa joku pötkötteliskin..

Nyt pitää taas lähteä töihin jne joten ei ehi enempää kirjoitella.
Plussapuhureita kaikille ja toivottavasti myös minulle!!!
 

Yhteistyössä