Taas mä pillitän täällä itsekseni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22116463]Niin minäkin..ja sit itkettää kahta kauheammin kun muut nukkuu onnellisen tietämättöminä et olen NÄIN rikki..[/QUOTE]

kerro niille muille

Ole iloinen, että sinulla on tunteet. Tuollainen huoli kuvastaa rakkautta lapsiin. Välillä joutuu hillitsemään itseään, ettei ala pelkäämään liikaa. Itellä jo monta isoa lasta, eikä ikinä ole sattunut mitään tooodella vakavaa. Pienistä sairauksista ja vastoinkäymisistä selvitään aina läheisten tuella.

Kysynpä minäkin ongelmastani. Voiko olla mahdollista että poden ehkäpä masennusta. Olen myöskin itkeskelijä asioista joita ei ole edes tapahtunut. Mulla on aina joku huoli esim. lapsiin liittyen ja itken ja suren niitä kokoajan. Nyt viimeisimpänä huolena ole ottanut aiheeksi surra sitä että annoin lapseni ottaa sen sikainfluenssarokotteen, vaikka siitä on jo vuosi niin olen hysteerinen asian takia. Nyt ole kuukauden itkenyt että menetän lapseni tai hän sairastuu johonkin kamalaa tautiin. Eikai tämä ole normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja minätäältävaan;22117939:
Kysynpä minäkin ongelmastani. Voiko olla mahdollista että poden ehkäpä masennusta. Olen myöskin itkeskelijä asioista joita ei ole edes tapahtunut. Mulla on aina joku huoli esim. lapsiin liittyen ja itken ja suren niitä kokoajan. Nyt viimeisimpänä huolena ole ottanut aiheeksi surra sitä että annoin lapseni ottaa sen sikainfluenssarokotteen, vaikka siitä on jo vuosi niin olen hysteerinen asian takia. Nyt ole kuukauden itkenyt että menetän lapseni tai hän sairastuu johonkin kamalaa tautiin. Eikai tämä ole normaalia?

Riippuu missä määrin noita juttuja kelaa, jos koko ajan niin sitten olisi parempi puhua jonkun kanssa joka osaa auttaa, koska ei se kivaa ole miettiä koko ajan tuollaisia:hug:

Mulle tuli vaan niin paha mieli täällä meilläpäin tapahtuneen onnettomuuden vuoksi, jossa osallisena oli melkein mun esikoisen ikäinen lapsi.

Yhteistyössä