No, minkäs ikäsenä täällä on mammat menettäny neitsyytensä? Tuli mieleen tosta demi.fi -keskustelusta..

• Viestiketjun aloittaja tenaciousD
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
[QUOTE="vieras";22114169]Aijaa :D No kannattaa arvioida sitä omaa lapsekkuutta sitten 10 vuoden päässä. Kyl mäkin tunsin itseni hyvin kypsäksi teini-iässä, nyt aikuisena sitä huomaa kuinka naiivi sitä oikeastaan olikaan.[/QUOTE]

Voi olla et oot oikeessakin, mutta mitään en oo menettäny, kun seksin alotin. Se on aina tuntunut hyvältä, poikaystävä on ollut hellä eikä oo pakottanut mua mihkään, oon aina seksin jälkeen hyvällä tuulella :D
Mulla ja poikaystävällä oli heti, kun sillon 13 vuotiaina alettiin seurustelemaan, käsitys, että seksi kuuluu seurusteluun.

Ja kaikenlisäks; sama poikaystävä on vieläki :D

"vieras"
Voi olla et oot oikeessakin, mutta mitään en oo menettäny, kun seksin alotin. Se on aina tuntunut hyvältä, poikaystävä on ollut hellä eikä oo pakottanut mua mihkään, oon aina seksin jälkeen hyvällä tuulella :D
Mulla ja poikaystävällä oli heti, kun sillon 13 vuotiaina alettiin seurustelemaan, käsitys, että seksi kuuluu seurusteluun.

Ja kaikenlisäks; sama poikaystävä on vieläki :D
No et tietenkään ole mitään menettänyt. Ei kaikkien tarvitse edetä elämässään samalla tavalla. Itse toivoisin, et omat lapset ei aloittaisi niitä petipuuhia lapsina, sillä niitäkin kyllä kerkeää elämänsä aikana harrastamaan. Onko tämä nyt sitten iän tuomaa uutta näkökantaa aiheeseen. 13-vuotias tuntuu niiiiin pieneltä.

"Pusse"
Olin niin ruma ja ujo läski 19-vuotiaaksi asti, että sain vasta silloin poikaystävän ja eka yritys oli silloin, toka onnistunut yritys oli kun ehdin täyttää jo 20 =)

Ratkiriemukasta
Noo, niinkun varmaan moni tietää, ihmiset kehittyy eri aikaan, itse olin 13 v:nä kropaltani ihan samanlainen kuin 15 v.
Aivan, mutta se nuppihan tunnetusti ja tutkitusti tulee reippaasti jälkijunassa :LOL:

Minä olin juuri täyttänyt 15 vuotta, kun menetin neitsyyteni. Se oli aivan liian pian, mutta onneksi sentään poika oli kultainen :heart: Olen -83:nen ja mun perseeni tulee mitä luultavimmin pysymään neitsyenä, jos se teitä millään muotoa kiinnostaa. Toivon, että omat lapseni eivät pidä asian kanssa mitään kiirettä, kyllä sitä nussimaan elämässä kerkiää.

aloittaja
Aivan, mutta se nuppihan tunnetusti ja tutkitusti tulee reippaasti jälkijunassa :LOL:
Sanoinkin jo tossa aiemmin, että mä sit taisin olla poikkeustapaus :D
Ja mäkään en sen asian kanssa pitänyt minkäänlaista KIIRETTÄ, päällimmäisenä ajatuksen ei ollut ''pakko päästä neitsyydestä eroon'' vaan ihan poikaystävän kanssa päätettiin että seksi vois olla iha nice. :D

Ratkiriemukasta
Sanoinkin jo tossa aiemmin, että mä sit taisin olla poikkeustapaus :D
Ja mäkään en sen asian kanssa pitänyt minkäänlaista KIIRETTÄ, päällimmäisenä ajatuksen ei ollut ''pakko päästä neitsyydestä eroon'' vaan ihan poikaystävän kanssa päätettiin että seksi vois olla iha nice. :D
Minäkin kuvittelin teininä itsestäni ja henkisestä kypsyydestäni vaikka mitä. Onneksi elämä opettaa :D

Yhteistyössä