Järkytys :(

No ottakoon itse selvää. Mikä ihmeen tarve aikuisilla ihmisillä on puuttua toisten parisuhteisiin, asioihin ja vatkata niitä eestaas.
No mut mites otat kun toinen ei suostu kertomaan? Ja jos sä kerran tiedät että suhteen ulkopuolella on joku joka tietää - ja se joku vielä sattuu olemaan sun puolella - etkö sä käyttäis hyväkses sitä että saisit tietoja?

njoo
Et säkään kyl kovin kypsä oo... eka oot kaveri sen naisen kanssa, sit alat veljeilee selän takana sen miehen kanssa ja raportoit naisen tekemisiä miehelle. Sit laitat välit poikki kun kaverilla on vaikeeta ja levittelet sen asioita netissä. Juu, erittäin aikuismaista.

Et säkään kyl kovin kypsä oo... eka oot kaveri sen naisen kanssa, sit alat veljeilee selän takana sen miehen kanssa ja raportoit naisen tekemisiä miehelle. Sit laitat välit poikki kun kaverilla on vaikeeta ja levittelet sen asioita netissä. Juu, erittäin aikuismaista.
On tosi vaikeeta juu kun akka hehkuttaa kuin kivaa on kun saa käytännössä tehdä mitä vaan kun niin kiltti mies, eikä se edes sano mitään vaikka pettäis kenen kanssa vaan.
Sitä akkaa ei pelasta enää mikään, mut mä yritin saada sen miehen pois siitä kuviosta.
Enkä mä mitään levittele, enhän mä kerro paikkoja enkä nimiä.

[QUOTE="Mamma italiana";22108290]miksi kàytàt koko ajan sanaa akka? jotenkin niin halventavaan sàvyyn siis[/QUOTE]

Se valehteli kaikille, petti miestään, varasti multa jne. Miten mun pitäis puhua siitä?

"vieras"
No mä tenttasin mun kaveria ja sitä muijaakin et onks se nyt ihan satavarma plussa... Ja mun kaverikin totes et ei oo mikään haalee viiva vaan ihan kunnon viiva, ja ne tais ehtiä käymään jopa terveyskeskuksen testeis ja neuvolassakin...
Mun kaveri ja mun kaveri, sekö tässä onkin se pointti että se on SUN kaveri ja lisäksi SUN kaveri on vieläpä MIES??

"VVV"
'Minä olen niin helvetin täydellinen että voin paheksua, arvostella ja haukkua ihmisiä netissä ja levitellä heidän asioitaan, on myös hyvin tärkeää että tietätte kuinka HALVEKSUN tätä ihmistä'

Yhteistyössä