Ei kukaan rakastuneena ole.Ei taida kaverisi olla mikään ruudinkeksijä...
Ei kukaan rakastuneena ole.Ei taida kaverisi olla mikään ruudinkeksijä...
Ja varmaan asiat ois parantunut sillä et 'kaverit' alkaa puuttua toisten suhteisiin ym... leikkii 'kaksoisagenttia'... voi herranjumala...että tällaista white trash -draamaa tällä kertaa...
Mikä teinijengi? 32 ja 20 vuotiaat vielä teinejä? Mä olin porukan nuorin ja mä olin ainoa pysys pallo hanskassa.Ihana teinijengi!!!
No kyllä toisella on oikeus tietää missä oma asuinkumppani menee.Ja varmaan asiat ois parantunut sillä et 'kaverit' alkaa puuttua toisten suhteisiin ym... leikkii 'kaksoisagenttia'... voi herranjumala...
ei se henkinen teiniys (lue tässä tapauksessa: idioottimaisuus) ole iästä kiinni.Mikä teinijengi? 32 ja 20 vuotiaat vielä teinejä? Mä olin porukan nuorin ja mä olin ainoa pysys pallo hanskassa.
No silloin kyse on kyl enemmänkin naiiviudesta. Henkinen teineys...ei se henkinen teiniys (lue tässä tapauksessa: idioottimaisuus) ole iästä kiinni.
No ottakoon itse selvää. Mikä ihmeen tarve aikuisilla ihmisillä on puuttua toisten parisuhteisiin, asioihin ja vatkata niitä eestaas.No kyllä toisella on oikeus tietää missä oma asuinkumppani menee.
No mut mites otat kun toinen ei suostu kertomaan? Ja jos sä kerran tiedät että suhteen ulkopuolella on joku joka tietää - ja se joku vielä sattuu olemaan sun puolella - etkö sä käyttäis hyväkses sitä että saisit tietoja?No ottakoon itse selvää. Mikä ihmeen tarve aikuisilla ihmisillä on puuttua toisten parisuhteisiin, asioihin ja vatkata niitä eestaas.
heh, tää todellakin _on_ teinimeininkiä! jatkakaa, olkaa hyvät. hyvää viihdettä lauantaille...No mut mites otat kun toinen ei suostu kertomaan? Ja jos sä kerran tiedät että suhteen ulkopuolella on joku joka tietää - ja se joku vielä sattuu olemaan sun puolella - etkö sä käyttäis hyväkses sitä että saisit tietoja?
Kiinnostaisi, mutten ymmärrä miten se asia kuuluisi mun kavereille.Eikö teitä muita oikeesti kiinnostais oikeasti et missä teidän puoliso menee? Vaikka se olis ollu jo kolme päivää kateissa? Ja harrastelis noita katoamisia useammin kuin kerran kuussa.
On tosi vaikeeta juu kun akka hehkuttaa kuin kivaa on kun saa käytännössä tehdä mitä vaan kun niin kiltti mies, eikä se edes sano mitään vaikka pettäis kenen kanssa vaan.Et säkään kyl kovin kypsä oo... eka oot kaveri sen naisen kanssa, sit alat veljeilee selän takana sen miehen kanssa ja raportoit naisen tekemisiä miehelle. Sit laitat välit poikki kun kaverilla on vaikeeta ja levittelet sen asioita netissä. Juu, erittäin aikuismaista.
No tässä olikin se pointtina et mulle kun kerran toinen kertoi ja toinen kysyi multa.Kiinnostaisi, mutten ymmärrä miten se asia kuuluisi mun kavereille.
no pitäiskö sun vaikka olla puhumatta siitä ollenkaan?Se valehteli kaikille, petti miestään, varasti multa jne. Miten mun pitäis puhua siitä?
no vaikkapa nainen, henkilò ymsSe valehteli kaikille, petti miestään, varasti multa jne. Miten mun pitäis puhua siitä?
kyllà se nimenomaan tuo sen halveksunnan esiin ja siksipà monta kysymystà tàmàn aloituksen tarkoituksestaNo mut eipä se tois ilmi sitä miten paljon mä halveksin sitä koko ihmistä.
Mun kaveri ja mun kaveri, sekö tässä onkin se pointti että se on SUN kaveri ja lisäksi SUN kaveri on vieläpä MIES??No mä tenttasin mun kaveria ja sitä muijaakin et onks se nyt ihan satavarma plussa... Ja mun kaverikin totes et ei oo mikään haalee viiva vaan ihan kunnon viiva, ja ne tais ehtiä käymään jopa terveyskeskuksen testeis ja neuvolassakin...