E
ev
Vieras
sairastan vakavaa masennusta jo toista kertaa 2v sisään ja mies on muuttunut, ei jaksa enää sairauttani. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
lakkaa sit olemasta niin apaattinen. Masentavaa seuraahan se on, tollanen....![]()
höpöhöpö tei masennuksia, siihen voi täysin itse vaikuttaa jos haluaa, samoin ku lihomiseen. Masennus ei ole varsinainen sairaus, kuten ei alkoholismikaan, vaan itse ajattelemalla ja asioita vääntämällä jokainen tuntee olevansa masentunut. Kyllä on nykyajan ihmisillä helvetti ongelmat, keksisivät oikeita sairauksia, sairastaisivat perkele kerran kunnon syövän niin tietäisivät mitä on olla sairas ! Kaiken parasta on ku ihmiset on kuukausia sairaslomalla masennuksen takia. Se loppuu heti ku päätät olla tyytyväinen elämääs, etkä masentunut, helppohan se on tollasen nimikkeen kanssa rypeä, tehdä mitä huvitta, maata sohvanpohjalla viikkokausia ja mässäillä, ja panna kaikki ymmärtämään sinuu. Ota itteäs niskasta kiinni hemmetti jos haluat säilyttää ihmissuhtees, ei siihen lääkkeet auta eikä valitus.
höpöhöpö tei masennuksia, siihen voi täysin itse vaikuttaa jos haluaa, samoin ku lihomiseen. Masennus ei ole varsinainen sairaus, kuten ei alkoholismikaan, vaan itse ajattelemalla ja asioita vääntämällä jokainen tuntee olevansa masentunut. Kyllä on nykyajan ihmisillä helvetti ongelmat, keksisivät oikeita sairauksia, sairastaisivat perkele kerran kunnon syövän niin tietäisivät mitä on olla sairas ! Kaiken parasta on ku ihmiset on kuukausia sairaslomalla masennuksen takia. Se loppuu heti ku päätät olla tyytyväinen elämääs, etkä masentunut, helppohan se on tollasen nimikkeen kanssa rypeä, tehdä mitä huvitta, maata sohvanpohjalla viikkokausia ja mässäillä, ja panna kaikki ymmärtämään sinuu. Ota itteäs niskasta kiinni hemmetti jos haluat säilyttää ihmissuhtees, ei siihen lääkkeet auta eikä valitus.
Varmaan tuosta johtuu, ettei mies jaksa.mun masennus on pahimmillaan ollut itsemurha yrityksiä toisensa perään, sairaalahoito jaksoja, huutoa maaten maassa, paniikkikohtauksia keskellä kauppaa niin että ulkopuoliset soittaa paikalle ambulanssin ym ym ym,
ja koska TEIDÄN kokemus on sellainen, se on kaikilla sama?
mun masennus on pahimmillaan ollut itsemurha yrityksiä toisensa perään, sairaalahoito jaksoja, huutoa maaten maassa, paniikkikohtauksia keskellä kauppaa niin että ulkopuoliset soittaa paikalle ambulanssin ym ym ym,
ja skö on "ota ittees nikasta kiinni" juttuja???