tänne ovulaatiotesti kuvia.

Minun kiertoni ovat olleet ihan sekaisin, liian lyhyitä kiertoja kesällä, yksi 21pvn ja 1 23 pvn kierto, nyt viime kierrossa clomit ja Luget käytössä, varmaa ovista en löytänyt, mutta kierto kesti 31 pvää......mtta

Mitäs sanotte tästä toinen clomikierto..aamusta alkaen migreenin kaltaista särkyä, pahoinvointia ja juilintaa munasarjoissa..kotiinpääsyä Tulos yllätti!

PlussailuOnnea kaikille!

mahdotontako:heart:

Minustakin vahvin oli eilen (11.9.) aamu. Tänä aamuna tuli enää vain haaleista haalein viiva. Eli eiköhän se tässä ollut. Simppoja on talleteltu jo kovasti ja lisää varmisteltava tänään, toivottavasti ukkokulta jaksaa. :D

Jestas sentään,kattelin noita kuvia tossa läpi ja ihmettelin et voiko ne viivat tummeta noin nopeasti jopa saman päivän aikana???mä tein tänään elämäni ensimmäisen ovulatio testin,näkyviin tuli selvästi erotettava toispuoleinen viiva joka kuitenkin kontrolliviivaa vaaleampi...tulkitsisin että kohta ois ovis ovella tai sit menny jo mut se selviää tietysti ku testaa huomena uudelleen....:LOL:mut jotenki hämmennyin et se menee oikeesti niin nopeesti ohi..

Anteeksi jos kyselen ihan tyhmiä, mutta olen ajatellut alkaa tikuttamaan ovista seuraavasta kierrosta. Kysymykseni siis kuuluu: Tuleeko seksiä harrastaa sinä päivänä, kun ovistesti+? Onko se siis varmoin päivä tulla raskaaksi? VAI pitääkö harrastaa myös sen jälkeen muutaman päivän ajan? Ennen sitä, kun viiva on tummumassa...

Kiitos paljon vastauksistanne jo etukäteen :)

Supuliini: Mä en tiedä kuinka "kuuluu" ässää harrastaa, mutta olen siinä uskossa että paras tapa olisi alkukierrosta harrastaa joka toinen-kolmas päivä (jos vaan jaksaa ja huvittaa) ja sitten kun saa ovis plussan kiinni, niin on tavallaan siittiöitä kohdussa jo jemmassa... Ja ovis + päivänä ja sitä seuraavana ainakin harrastaisin. Ja jos vielä kuntoa riittää niin sitä seuraavanakin.

Tämmöiset mulla. Oviksen merkkejä olis limaa, kohdunnapukka vähän väljempi kuin yleensä ja epämääräistä nippailua, mutta testit ei tuon tummempia ole... Ja olen tosiaan puolittanut tuon yhden ennen testin tekoa kun pelkäsin, ettei uudet tikut ehdi ajoissa :) Mitäs olette mieltä, onkonuo liian laimeat ja mulla ei vaan oikeasti vielä ole ovista? Tää on siis toka kierto synnytyksen jälkeen...eka olikin sellanen 3kk kestävä...:(

Viimeksi muokattu:
Laitan äsken tekemäni testin,mitä sanotte :confused:?? vieläkö vois vahvistua vai tulkitsenko plussaksi?
Aijaa.com - 6764695.jpg Tietty aamulla voisi olla vielä tummenpi,tai sitte LH piikki on mennyt jo ohi.
Minkä merkkinen tuo on? Onko Pregchec? Mulla siinä ja tuossa Wondfon testissä tuli vasta digiplussan jälkeisenä päivänä nuo erittäin vahvat viivat liuskatestiin. Sinuna aloittaisin jo siittiöiden tallettelun ja tekisin vielä huomenna testin ja katsoisin tilanteen uudestaan :)

Minkä merkkinen tuo on? Onko Pregchec? Mulla siinä ja tuossa Wondfon testissä tuli vasta digiplussan jälkeisenä päivänä nuo erittäin vahvat viivat liuskatestiin. Sinuna aloittaisin jo siittiöiden tallettelun ja tekisin vielä huomenna testin ja katsoisin tilanteen uudestaan :)
joo on cittarin testejä tuo viimeisin. Aika haaleaksi kuiten meni viiva kun se kuivui,että uskon huomenna viivan olevan vasta plussa =)

Yhteistyössä