HaLLe, varmaan joo aika vaikee mittailla jos työajat vaihtelee. Ootko sit taas kohdunsuuta kokeillut? Mulla aikataulut vaihtelee aika paljon myös, otan lämmöt aina kuudelta ja tai ysiltä. Eli jos on mahdollista, mittaan molemmat tai vaan ysiltä ja jos lähden aikaisin niin otan vaan aamu kuuden. Sit piirrän kahta käyrää. Oon kiertojen myötä huomannut, et mulla peruslämpö kuudelta on noin 36.25 ja ysiltä 36.4, ja sit oviksen jälkeen kuudelta 36.7 ja ysiltä melkein 37. Näin pystyn varmistamaan lämpökäyristä oviksen vaikka jäiski päiviä välistä, ja vertailemaan mahd. epäselviä ovistestituloksia. Sit vielä kun ristiin vertailee kohdunsuun tilannetta (mulla menee selkeesti niin, et oviksen aikaan nousee ylös, aukee ja muutaman päivän ajan pehmenee, ovis on pehmeimpänä päivänä, ja sit sen jälkeen kovettuu ja menee taas kiinni). Toki kolmivuorotyössä nyt tulee varmaan yövalvomisia, jolloin voi vaan mittailla lämpöä pidempien päikkäreiden jälkeen.. mut nekin voi, varsinkin kun on mihin verrata, kertoa jotakin.
En mäkään ennen oo näin selkeetä plussaa saanut, ja siks olenkin ollut ihan äimänä (varsinki ku viimekierrot olleet ihan sekasin). Ja itekin meinasin jättää testaamatta, ku ovislimaa ei oo ollut niin paljo ku ennen ja muutenki paljon "laimeammat" ovistuntemukset. Tissikipu ois voinu johtua salitreeneistä, ovislimat olla vaan spermaa ja vatsanippailut vaikka mitä muuta.. olin siis tosi epävarma oireista. Kalliiksihan se tulee kokoajan tikuttaa, aina kun ei niitä oppikirjamaisia limoja tai muita ovisoireita tuu.
Muistan sut esikoista haaveilevista jossa juteltiin enemmänkin joskus, oon itse tosin sittemmin vaihtanut nimimerkkiä. Ei varmaan lohduta ollenkaan, mutta olen tosi pahoillani teidän tilanteesta :hug: Ikävä kuulla, että vieläkin joudutte odottamaan.