tänne ovulaatiotesti kuvia.

selvä ero on noissa tän päviän testeissä..jospa teil ois tärpänny ;) tekis itekki mieli testata ku oli sillo 7kp:lla haamu mitä mieltä ootte,oon ite iha aivoton ku en osaa päättää?.taidanpa testiä illal tai en tiiä 6 testiä on jälellä kuitenki viel.. :whistle: eilen ei pupuiltu va toissapvä ja tänään illal peiton heilumaan :D
 
hmm.. voisin omani laittaa tänne kanssa:



*muoks* laitoin nyt tänne päivitetyn testisarjan.
( tänään kp 25 )

FF anto ovispäiväksi kp15. kp23 ja 24 anto samanvahvuisen viivan testiin, tänään antoi taas vahvemman viivan, kuin kaksi päivää sitten.
 
otinpas omistanikin kuvan..
kp14 ja 15 testiajan sisällä ei ollut havaittavissa minkään moista viivan tynkää ja kp 16 tuli ihan haaleenvaaleen viivan irvikuva testiajalla. Testit kuivuneet ja viivat tummemmat siksi. Ovista odottelen laskujenkin mukaan tuossa kp18, kutakuinkin :D




*muoks* Tässä tän päivän iltapäivällä tehty versio. Aamulla ei vielä noin vahvaa viiva tullut. Kuva otettu testiajan sisällä ja kuivessaa viiva senkus tummuu.
 
Nyt minäkin osallistun :D Minnäi, tännekin kommentoin että selvä ovis tuloillaan! Tyylipuhtaasta negasta tuohon parissa päivässä! :)

Omani on tällainen ja kp 11/27-31:


Vois olettaa et nyt olis lyhyempi kierto tiedossa.

Maitsullaki hienosti tummuu viivat!
 
Mulle jäi tuo kp 17 testi vahvimmaksi. Nyt vaikuttas siltä, että ovispäivä oli eilen (kp18) kun lämmöt nousi. Omaan silmääni tuo mun testiviiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolli ja laskin negaksi mutta seuraavan päivän testi oli jo tosi haalea.
 
Koitetaas osaanko laittaa tänne kuvia. :)
Testeinä Davidin herkät testit (vaaleanpunainen) sekä citymarketin pregcheck (vihreä ), jonka herkkyydestä ei tietoa. Testejä keretty tehdä tiuhaan, sillä ensimmäinen testauskierto menossa ja kierron pituus on tuntematon.
Tässä kp13
kp14
kp15 päivä
ja kp15 ilta
kp16
kp 17 samaan aikaan otetut A
ja B

Itse tulkitsin, että ovisplussa olisi ollut kp15. Vihreä pregcheck ei kyllä silloinkaan ole kovin vahva, mutta herkän testin viivat olivat yhtä vahvat. Viisaammat saa kertoa, jos olen väärässä. :) Onkohan testiajan päivittäisestä vaihtelusta haittaa tulosten tulkintaan, jos testi on kuitenkin tehty ohjeessa sanotun klo10-20 välillä?
 
ihan jumalattomat oviskivut... :/ munasarjoihin sattuu niin ettei pysty olla oikeen mitenkään päin... kävely se vasta tuskaa tuottaakin.!!
teimpä sitten huvikseen ovistestin :) ja tälläistä se näytti....



vähän on huonolaatusia kuvia, mutta ehkä niistä saa jotenkin selvää...
 


voisiko joku auttaa? olis kiva tietää millo odotella taas tätiä kylään..

tuossa alin testi on tehty kp10 (kotitesti.fi)ja ylempänä (cittarin o-testi) seuraava missä on tummempi viiva on kp16 päivällä, sen kummallakin puolella on sen päivän aamu- ja iltatestit..

Onkohan mulla ovis ollu tuolloin tosi aikaseen?
Onko jollain tarkottanu noiden alimpien testien vahvuiset viivat ovista?

Vertasin viime kierron kotitesti.fi:n o-testiä, jonka varmensin CB:n digitestillä plussaksi, ni se oli hailumpi, ku nuo alimmat..
 
Ootko HaLLe mitannut lämpöjä myös, ku se lämpökäyrä auttais aika paljon noitten tulkkaamisessa :)

Mä sain tälläset viivat nyt kp 11, eli aikas selkee plussa taitaa olla:


Varmistelin vielä digitaalisella clearbluella, ja hymyilihän sekin meille :) Jee! Ihan fiiliksissä.

 
Heathy kiitos kysymästä en voi mittailla, ku oon kolmivuorotyössä
Mä en oo ikinä saanu noilla testeillä noin selvää ovisplussaa, ku sä vaikka useissa kierroissa on katottu ultralla ja/tai verikokeilla, että ovulaatio tapahtuu ja testaan aina aamuin illoin
Ois vaa pitäny tajuta tuolloin kp 10 varmistaa digitestillä, mut luulin et ovis on vielä tulossa, ku ei ollu kummempia oireita
noh..menipäs siinä sitten yks inssi ohi.. :'(
 
HaLLe, varmaan joo aika vaikee mittailla jos työajat vaihtelee. Ootko sit taas kohdunsuuta kokeillut? Mulla aikataulut vaihtelee aika paljon myös, otan lämmöt aina kuudelta ja tai ysiltä. Eli jos on mahdollista, mittaan molemmat tai vaan ysiltä ja jos lähden aikaisin niin otan vaan aamu kuuden. Sit piirrän kahta käyrää. Oon kiertojen myötä huomannut, et mulla peruslämpö kuudelta on noin 36.25 ja ysiltä 36.4, ja sit oviksen jälkeen kuudelta 36.7 ja ysiltä melkein 37. Näin pystyn varmistamaan lämpökäyristä oviksen vaikka jäiski päiviä välistä, ja vertailemaan mahd. epäselviä ovistestituloksia. Sit vielä kun ristiin vertailee kohdunsuun tilannetta (mulla menee selkeesti niin, et oviksen aikaan nousee ylös, aukee ja muutaman päivän ajan pehmenee, ovis on pehmeimpänä päivänä, ja sit sen jälkeen kovettuu ja menee taas kiinni). Toki kolmivuorotyössä nyt tulee varmaan yövalvomisia, jolloin voi vaan mittailla lämpöä pidempien päikkäreiden jälkeen.. mut nekin voi, varsinkin kun on mihin verrata, kertoa jotakin.

En mäkään ennen oo näin selkeetä plussaa saanut, ja siks olenkin ollut ihan äimänä (varsinki ku viimekierrot olleet ihan sekasin). Ja itekin meinasin jättää testaamatta, ku ovislimaa ei oo ollut niin paljo ku ennen ja muutenki paljon "laimeammat" ovistuntemukset. Tissikipu ois voinu johtua salitreeneistä, ovislimat olla vaan spermaa ja vatsanippailut vaikka mitä muuta.. olin siis tosi epävarma oireista. Kalliiksihan se tulee kokoajan tikuttaa, aina kun ei niitä oppikirjamaisia limoja tai muita ovisoireita tuu.

Muistan sut esikoista haaveilevista jossa juteltiin enemmänkin joskus, oon itse tosin sittemmin vaihtanut nimimerkkiä. Ei varmaan lohduta ollenkaan, mutta olen tosi pahoillani teidän tilanteesta :hug: Ikävä kuulla, että vieläkin joudutte odottamaan.
 
Annsku, epäilisin et huomenna vois jo kunnon plussa tulla tai et se ihan tummin LH-piikki ois jo saattanut mennäkin/tulla ihan just :) Eli tee huomenna vielä: jos tummempi, se on varmaan jo plussa. Ja jos nega, niin tulkkaa toi tän päivänen plussaksi!
 
HaLLeBeRRy miun mielestäni, siun ovis on ollunna noiden kolmen alimman testin teon aikaan!! HUOM!! Kaikilla ei tuo testiviiva vahvene yhtä vahvaksi tai vahvemmaksi kuin controlviiva!!..ovis voi tulla joskus aiemmin tai myöhemminkin. Vuodenajat vaikuttavat naisen hormonaaliseen kiertoon paljon!! :)

Tärppi Onnea kaikille!!!:wave::heart:
 
Kiitos paljon vastauksistanne Heathy ja mur-mur :)

Mul alko yk 30 ja en päätin jo alussa, et en ala itteäni ressaamaan noilla lämpöjen tulkinnoilla, en siis opettele nytkään.. :D
Kn:aa oon tutkaillu, mut mulla ainaki tuntuu elävän ihan omaa elämää..
Heathy kiitos halista, toivottavasti teillä nyt sit tärppäsi b:)d (jäin vaan miettimään mikä sun nimimerkki on ollu ennen)
mur-mur mulla oli neljäs clomifen-kierto ja tais lääke vähän pistää mun kropan sekasi..kierto kesti vain 20 päivää :eek: eli täti tuli..
 
Mä en ymmärrä. Aamun sylkiovistesti antoi positiivisen tuloksen. Se on ollut positiivinen useamman päivän, mutta nyt välissä oli 2 täysin negaa päivää. Postissa tulivat muutamat ov testit, joten tein yhden 2 tunnin pidättelyn jälkeen, ja tulos oli tämä:



Tuo tuli siis ohjeajan (10min) sisällä, mutta viiva tummuu koko ajan kellon juostessa eteenpäin. Kaikesta huolimatta tulos on kuitenkin selvä nega :ashamed:
Kannattaakohan testata vielä huomenna, haaleneeko viiva, vai tummuuko se? kp23 menossa, ja kierrosta ei mitään hajua...
Kuinka aikasin ja millasilla viivoilla nuo ov testit voi näyttää raskautta?

Muoks* n. 10 min määräajan umpeuduttua testi näytti jo tältä:

 
Onpas ketjussa ollut hiljaista. Tässä olisi minun uusi suorani viime kierrosta. :) Eipä mitään uutta verrattuna edelliseen kuvasarjaan, paitsi että plussa tuli kahtena päivänä, kun käytössä on herkät testit.
Kp14 näytti testi vielä negaa:


Kp15 tuli plussat molempiin testeihin. Vihreään pregcheckiin en ole tummempaa viivaa saanut:


Jatkoin testailua vielä seuraavana päivänä, jotta saan varmistuksen testin haalistumisesta. Seuraava kuva on siis kp16 ja aamupissasta, josta ei ohjeiden mukaan saa testiä tehdä:

Iltapäivän kp16 testi näyttikin yllättäen vielä tummempaa viivaa tähän herkkään testiin:


Seuraavana päivänä näytti testit jo normaalia negaa:


En tiedä kumpi ovisplussista on se oikea plussa. Olen kuullut, että ensimmäinen on se oikea, mutta kun minulla viiva tummui vielä seuraavana päivänä, niin kuinkahan se kuuluisi tulkita. Kierron pituus oli 30 ja viime kierrossa se oli 29, joten tuo viittaisi siihen, että myöhempi ovisplussa on se oikea. Silloin luteaalivaihe olisi ollut molemmissa saman pituinen.

Laittakaa muutkin kuvia, niin oppii tulkitsemaan muunkin merkkisiä testejä. :)
 
Laittakaahan kaikki tänne kuvia kun niitä on niin kiva katsella ja vertailla omiin tuloksiin :attn:

Tässä minun eiliset kp 17 aamulla


Kolme päivää ennen tätä oli myös vahvat viivat tikkutestissä (testiviiva vain hieman vaaleampi), mut digi oli vielä nega kp 16. Kuitenkaan tää mun kroppa ei tunnu toimivan :headwall: Ovulaatiohan noiden testien perusteella oli/on tänään tai huomenna, mutta valkkari tänään jo sellaista paksua valkoista :x Eilen ja pari päivää ennen sitä tuli vähän sellaista kirkkaampaa ehkä mut varma en voi olla. Ehkä ovis oli jo eilen tai sit ei ollenkaan. Kuitenkin toiveikkana lasken et tänään dpo 0. Ovulaatio ei aina oireile minulla kivuilla joten vaikea sanoa senkään puolesta mitään...
 

Yhteistyössä