tänne ovulaatiotesti kuvia.

Iloinen jatka testaamista vielä muutama päivä niin näkee onko tuo positiivinen ;) Aika tasavahvoilta kyllä näyttää! Noi liuskat on sitten inhottavia kun saa pähkäillä onko vai ei...siksi käytän itse digitaalista!

Jellonan ovisplussasta taas ei voi erehtyä ;) :D
 
Tietääks joku tosta digitaalisesta testistä et sit kun sen tikun ottaa sieltä laitteesta pois niin pitäskö siinäkin näkyy noi viivat vahvana jos digitesti siis ollut positiivinen eli "sarvi täysi"???
Itel oli edelliskierrossa positiivinen ja viivakin sit vahva kun sitä kattelin, tällöin myös tunsin oviksen. Tässä kierrossa sain positiivisen tuloksen testillä, mut sit kun otin tikun pois laitteesta, testiviiva oli aika haalee vaan. En myöskään tuntenut ovista ja aloin jo epäileenkin koko ovista. Eilen ultrassa sit selvie et mitään ovista oo ollutkaan. Eli tuo digitesti sit valehteli!!! :kieh:
Eli miten ne viivat, pitäskö nekin sit olla samalla lailla kuin muissakin ovistikuissa testiviiva vahvempi ku kontrolli vai pitäskö siihen "sarveen" vaan luottaa???
 
Tässä mun paras testisarja pari kiertoa taaksepäin. Koskaan ennen en ole noin vähillä tikutuksilla selvinnyt.. Ovisplussa kp 13 ja vahvempi kp 14, joka sit oli ovispäiväkin. Tosta kierrosta tuli 26 päiväinen sitten.
 
muisku78, digitestissä ei saa tulkita niitä lisukan viivoja, niin ohjeessakin sanotaan. Mä sain tänään digitestiin plussan, viivojen värit eivät olleet tasavahvoja, toimii erilailla..
Halpistestinkin tein, joka vielä olisi negatiivinen tulkintani mukaan. Mutta tässä kierrossa en ole saanut mitään väriviivaa ja koska tänää tuli selvä viiva, tsekkasin digillä. Onneksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
KP 20
[/URL] Vertailun vuoksi liuskatesti ja sitten digitestin väriliuska.
Mielenkiintoista ettei liuskatesti ollut positiivinen mutta digi oli.

Tässä kierrossa digi näytti plussaa myös kp 40 mutta oikeasti olikin ovuloimaton kierto, joka kesti 61 päivää.. Digillä sain siisn väärän plussan 2 kertaa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Tässä minun testikuvat eräältä tosi onnistuneelta kierrolta mikä kylläkin paljastui myöhemmin tuulimunaksi. Ovisplussa kp 18 =)


mulla oli eilen ku tein sen ovistestin(elämäni ekan) :) ni se oli jtn tota luokkaa mitä noissa testeissä ylin oik.puoleinen. kp 7/29 eli mitehän ois mite nopeaa ne yleesä vahvistuu vai onko henk.kohtasta?? en ite sori osannu laittaa kuvaa,tai meni se kai aijaan sivulle mut enääpä en läytäny sitä...jos ma kokeilen uudestaa ku ei ole häiriöntekijöitä paikalla ku typynen :D
 
Sen oon huomannut että viiva saattavat ensin 2-3 päivää tummua ennen ovisplussaa mutta yhtä hyvin se voi ihan haalean jälkeen olla plussa. Kumpaakin on ollut mulla. Kts. tosta ylempää mun paras sarja kp 10-14. Sullakin tossa aika harppaus kakkos- ja kolmostestin tummuuden välillä.
 

Yhteistyössä