Täytyy tulla näyttämään kuvia tähänkin pinoon, kun on hieman hämmentävältä tuntuva tilanne. Menossa on eka Terolut-kierto kierron säännöllistämiseksi, mutta lykkäsin ekan tabletin ottamista viidellä päivällä oviksen odottelun vuoksi. Olen nyt ensimmäistä kertaa tehnyt ovistestejä nyt niistä testiviivoista haluaisinkin teidän kommenttejanne.
Molemmissa kuvissa on kaksi kuvaa yhteen liitettynä.
Tässä on kuva tämän päivän ovistesteistä tuoreeltaan.
Tässä tuo ylimmäinen on eilisen illan testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen (koska unohdin käydä katsomassa testiajan sisällä ). Sitten alemmassa kuvassa tuo ylempi on sama testi kuivana (olen lisännyt testipäivän tiedot) ja sen alapuolella samassa kuvassa tämän iltainen testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen.
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? :O Lämmöt ovat selkeästi nousseet ja olo on sen mukainen. (Mittari näyttää 36.9 astetta ja normaali alkukierron lämpö on iltaisin yleensä 36.4-36.6 astetta) Päivällä kipuili vasen munis ja nyt sitä polttelee. Tällä hetkellä tuntuu saman kaltaista kipuilua oikealla puolella kuin päivällä vasemmalla. Kohdun alueella tuntuu siltä, kuin sinne olisi laitettu pieni vesi-ilmapallo.
Tämän päivän testit siis olivat tuoreeltaan haaleamman näköisiä kuin eilisen illan liuska, mutta nyt tuo tämän illan testi näyttää vahvemmalta kuin eilisen illan viiva. Oletteko samaa mieltä? Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Toivon siis vertailua ja kommentteja erityisesti eilisen illan testiviivasta (jonka muistin käydä katsomassa vasta puolisen tuntia dippauksen jälkeen) ja tämän illan testistä, jonka kuvasin uudelleen puolisen tuntia dippaamisen jälkeen. Testiajan jälkeen ei pitäisi tulkita, mutta eilisen unohduksen vuoksi ne ovat keskenään verrattavissa ja siksi hämmentävät minua. Onko tänään dpo-1 vai dpo0?
Testi on merkiltään Sofi One step.
Lisään vielä, että tämän päivän testit (jotka ovat samaan kuvaan liitettynä, tuo ylempi linkitetty kuva) on kuvattu 5min kuluttua dippaamisesta. Ohjeessa lukee, että negatiivisen tuloksen pois sulkemiseksi tulee odottaa 10min eikä testiä saa tulkita sen jälkeen, kun 30min on kulunut. En muistanut ohjetta niin tarkasti. :ashamed: