Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22082648]Täällä oli kerran pitkä ketju, jota ihmettelin. Hirveä määrä palstalaisia vaihtamassa kokemuksia psyykenlääkkeistä. Aikamoista pillerijengiä.

Toinen oli tänään se herpes-ketju. Kyllähän oli aloittajalla saman kokeneita lohduttajia paljon, joten tautisiakin nää akat täällä on.

Mun kohdallani sun arvelusi meni männikköön.[/QUOTE]

Enpä ole kyseisiin ketjuihin tutustunut mutta kivat sulle ettet samaan joukkoon kuulu. Mikä sitten mahtaa olla sinun syysi huudella vittumaisuuksia tuntemattomille ihmisille? Tuleeko siitä sulle jotenkin parempi mieli? Koetko itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi kun saat toisille pahan mielen? Onko sulla muuten mielenterveysongelmia?
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22082747:
ne ei kauheen hyviä ole
Kotiuunin voisilmäpullat muuten on yllättävän hyviä, kun muistaa vaan kohottaa ne ensin. Niiden kohotus onnistuu uunissa helposti kiertoilmalla ja varmaan ilmankin n. sadassa asteessa. sit kun ne on kohonnut, niin vaan paistaa ne.
 
Leukistinen aksolotli
Mäpäs laitan vielä mun supersankarikuvan! Se muuten on ihan kokonaan minä, eikä mikään naama reijästä-juttu. Tiäkste semmosii, mihin laitetaan vaan oma naama.
 
"vieras"
Enpä ole kyseisiin ketjuihin tutustunut mutta kivat sulle ettet samaan joukkoon kuulu. Mikä sitten mahtaa olla sinun syysi huudella vittumaisuuksia tuntemattomille ihmisille? Tuleeko siitä sulle jotenkin parempi mieli? Koetko itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi kun saat toisille pahan mielen? Onko sulla muuten mielenterveysongelmia?
En ole mentaalitapaus... tietääkseni :LOL: Mutta niinhän se on, että hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22082952]En ole mentaalitapaus... tietääkseni :LOL: Mutta niinhän se on, että hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään.[/QUOTE]

Mikä sit kriippaa, kun olet niin ilkeä?:O
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="diu";22082993]Tää on hauska :D Teiän lapsilla ei oo varmaan koskaan tylsää, sulla kun ilmeisesti on tota mielikuvitusta ni keksit niillekin kaikkee jännää :)[/QUOTE]

Joo, niiden mielestä on ihan normaalia, jos äiti on välillä vaikka tollanen käräyttäjä. Mä oon tehnyt "juorulehtiä" joissa lapset saa aina esiintyä jonain keksittynä henkilönä eri asuissa. Ne tykkää siitä.
 

Yhteistyössä