Kuinka moni viettää huomenna autotonta päivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Itse ajattelin, että tuo kosla ei tuosta portinpielestä huomenna ihan helpolla liiku. Jos sitä ihan kävellen tuossa keskustassa piipahtaisi ja muuten olisi kotosalla poitsun kanssa.
Tänään olenkin suhannut vähän sinne ja tänne, mutta hyvää harjoitustahan se on minulle.

Ai sellainen olis? Joo ei me ainakaan, ihan ajateltiin aamupäivästä suhata anopille kun kaikilla on kerrankin vapaapäivä. Ei viitti lasten kanssa tota lähemmäs 30km kävellä :D

meillà joskus pakko, mutta yleensà vain talvikuukausina tulee noita ihan pakollisia autottomia sunnuntaita kaupungissa, kiitos ilmansaasteiden. ei ole kyse mistààn ideologiasta vaan kàytànnòn sanelemasta pakosta jollei sitten sakkoja halua.

Enpä taida. Mulla melkein kaikki muut päivät onkin autottomia, mutta keskiviikkoisin vien muksun muskariin. En jaksa enää näillä raskausviikoilla pyöräillä sinne, joten autolla mennään huomennakin.

Itse ajattelin, että tuo kosla ei tuosta portinpielestä huomenna ihan helpolla liiku. Jos sitä ihan kävellen tuossa keskustassa piipahtaisi ja muuten olisi kotosalla poitsun kanssa.
Tänään olenkin suhannut vähän sinne ja tänne, mutta hyvää harjoitustahan se on minulle.

Minä vietän kyllä!
Ajan Helsingissä noin 150km ristiin rastiin keskustan ja laitakaupungin välillä.

[QUOTE="Mamma italiana";22081077]eikò ole helpompi luopua mòkkireissusta kuin esim pitkàn tyòmatkan jàrjestàminen ilman omaa autoa?[/QUOTE]

Ei se nyt oikein onnistu, kun olen vanhempieni kanssa menossa ja heillä on tällä hetkellä todella vaikea muulloin päästä siellä käymään. Miekin lähden kotiin viikonloppuna, eikä ole tietoa miten ja milloin he sen jälkeen mökille pääsevät. Kotonani pidän useinkin autottomia päivä, koska mieheni autolla ei tykkää ajaa, eikä omaa ole. :)

[QUOTE="lilli";22081123]inhoan näitä teemapäiviä ja siksipä ajelen huomenna mielelläni, vaikka muina päivinä menen pyörällä. vähänkö mää oon hankala ja änkyrä :)[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä