Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22077544:


Siinä teille veemäisen näköinen akka joka kuvittelee olevansa parikymppinen kesäkuumalla.
Aurinko räkittää silimihin ja poseerata olis kaverille vain pitäny. Polvikin oli kipeä ja veetutti kun kyynärsauva hiersi kämmentä.
sä oot aina :heart:
 
[QUOTE="joku vaan";22076360]Onko sellanen ihminen susta positiivinen joka sanoo toiselle että "sä oot kaunis vaikka ootkin tosi läski" tai "sulla on kivat poskipäät" vaikka koko kasvot ois tosi nätit. Musta ihan selkeetä vittuilua. [/QUOTE]

Sulla on turhan vainoharhainen vittuilututka.

Jotkut tunnistaa heti ne yksityiskohdat jotka tekee kuvasta miellyttävän katsoa, jolloin on luontevaa kehua juuri niitä. PinkLilyn kasvojen muoto on erityisen miellyttävä ja poskipäät muistuttaa vielä aksolotlin omista joten siinä kommenttissa ei edes mitään vittuun viittaavaa.
 
Turkilmas
Sulla on turhan vainoharhainen vittuilututka.

Jotkut tunnistaa heti ne yksityiskohdat jotka tekee kuvasta miellyttävän katsoa, jolloin on luontevaa kehua juuri niitä. PinkLilyn kasvojen muoto on erityisen miellyttävä ja poskipäät muistuttaa vielä aksolotlin omista joten siinä kommenttissa ei edes mitään vittuun viittaavaa.
Ja mä lisään tähän vielä, että Freya totesi ties monennellako sivulla vasta, että olen hänen mielestään kaunis kiloistani huolimatta. Ja sitä ennen olin siis monessa viestissä mainostanut että kiloja löytyy. Ei siis piilovittuilusta tietoakaan, lähinnä kai mielipiteen ilmaiseminen ja kohteliaisuus :).

Muoks: eli kumpikaan väitetyistä nikeistä ei kettuillut :)
 
Mä pääsenkin illalla poseeraamaan oikein kunnolla :D katotaan tuleeko yhtään julkaisukelpoista kuvaa :LOL: Jos tulee niin ihan kiusallani tungen sen tänne :xmas:
Mä vähän niinkuin odotan sitä päivää, kun voin julkaista täällä kuvani. Kovasti tekis mieli, mutta en taida vielä voida, jos meinaan olla edes jollakin tasolla anonyyminä. Tää palsta kun on kaikenmaailman stalkkerieta täynnä, se on nähty jo moneen kertaan.

Jösses sitä paskan määrää mitä sieltä saavikaupalla tullaan kaatamaan niskaan :LOL: Kaunis en edes väitä olevani, mutta johan se on nähty että vaikka olisit ihan megabeibe, niin AINA löytyy joku jota se ottaa päähän ja jonka pitää päästä naamaansa aukomaan :x Kun vielä ottaa huomioon sen että kohtuu paljon tunnun joitakin ärsyttävän olemuksellani, niin mitä se on sitten kun vielä kuvankin julkasen. Mahtaa kärpäsillä tulla kiire ilkkumaan :xmas:
 
[QUOTE="vieras";22080322]Pitäskö sua AIIIIIINA kehua!? Prkl mikä muija.[/QUOTE]

Mun mielestä vähän niinkun pitää.

Mä kun näen että kaikista meistä löytyy jotakin kehuttavaa ja ennemmin siihen kannattaa keskittyä, eikä siihen toiseen puoleen.
 
Mä vähän niinkuin odotan sitä päivää, kun voin julkaista täällä kuvani. Kovasti tekis mieli, mutta en taida vielä voida, jos meinaan olla edes jollakin tasolla anonyyminä. Tää palsta kun on kaikenmaailman stalkkerieta täynnä, se on nähty jo moneen kertaan.

Jösses sitä paskan määrää mitä sieltä saavikaupalla tullaan kaatamaan niskaan :LOL: Kaunis en edes väitä olevani, mutta johan se on nähty että vaikka olisit ihan megabeibe, niin AINA löytyy joku jota se ottaa päähän ja jonka pitää päästä naamaansa aukomaan :x Kun vielä ottaa huomioon sen että kohtuu paljon tunnun joitakin ärsyttävän olemuksellani, niin mitä se on sitten kun vielä kuvankin julkasen. Mahtaa kärpäsillä tulla kiire ilkkumaan :xmas:
:D
Se on tavallaan osa hauskuutta :D
 
:D
Se on tavallaan osa hauskuutta :D
Totta...siitä syystä mäkin vielä joku ruma päivä paljastan täällä naamani :xmas:

Joku mulle täällä joskus sanoi, etten osaa otaa palautetta vastaan, kun en suuttunut/pahoittanut mieltäni kun mua lytättiin. Mä vaan pääsääntöisesti en voi kovinkaan tosissani ottaa jonkun ilkkujan ilkkuilua jonka tarkoituksena ei ole antaa rakentavaa palautetta vaan nimenomaan aukoa naamaansa.
Ja jos mä itse olen eri mieltä ja seison sen milipiteeni takana, niin miksi mun pitäisi vastaanottaa palautetta ja toimia sen mukaan, jos en siihen usko.

Toukokuussa sain aikaiseksi melko pitkän ketjun jossa näytin mekot jotka tein lapsilleni. Jösses että ne oli monen mielestä karmeat. Joku sanoi, että eprunapellolle sopivat ja mä kun olin tehnyt ne tytön päättäjäisjuhliin :D
Kun mekot jäi pieniksi, pistin ne myyntiin...ja alta tunnissa tein kaupat :xmas:
 
"vieras"
Mä vähän niinkuin odotan sitä päivää, kun voin julkaista täällä kuvani. Kovasti tekis mieli, mutta en taida vielä voida, jos meinaan olla edes jollakin tasolla anonyyminä. Tää palsta kun on kaikenmaailman stalkkerieta täynnä, se on nähty jo moneen kertaan.

Jösses sitä paskan määrää mitä sieltä saavikaupalla tullaan kaatamaan niskaan :LOL: Kaunis en edes väitä olevani, mutta johan se on nähty että vaikka olisit ihan megabeibe, niin AINA löytyy joku jota se ottaa päähän ja jonka pitää päästä naamaansa aukomaan :x Kun vielä ottaa huomioon sen että kohtuu paljon tunnun joitakin ärsyttävän olemuksellani, niin mitä se on sitten kun vielä kuvankin julkasen. Mahtaa kärpäsillä tulla kiire ilkkumaan :xmas:
Jos täällä näkyisikin joku tosiaan megabeibe niin kyllä voisi rehellisesti sen sanoa. Ärsyttää vaan kun tavisakat kuvittelee itsestään Voguen kansikuvia.

Ja sinäkö oikein odotat päästä julkaisemaan kuvasi.. miks herran tähen? Voihan täällä kirjotella muutenkin.
 
[QUOTE="vieras";22080481]Jos täällä näkyisikin joku tosiaan megabeibe niin kyllä voisi rehellisesti sen sanoa. Ärsyttää vaan kun tavisakat kuvittelee itsestään Voguen kansikuvia.

Ja sinäkö oikein odotat päästä julkaisemaan kuvasi.. miks herran tähen? Voihan täällä kirjotella muutenkin.[/QUOTE]

Kai ymmärrät, että akuneus on katsojan silmissä? Mun mielestä täällä on pari megabeibeä :)

En mä usko että kukaan (tai ainakaan moni) kuvittelee olevansa Voguen kansitasoa, mutta toisaalta mustakin saa kaunottaren, kun vähän muokkaa, kuten ne Voguen kannet on tehty ;)

Odotan tosiaan...mä tietyllä tapaa nautin siitä, kun joku koittaa väenvängällä ilkkua, siinä onnistumatta. Mä en ole kedon kaunein kukka, mutta toisaalta taas ihan sujut itseni kanssa jotta joku tuntematon ilkkuja ei onnistu mun mieltä pahoittamaan, vaan päinvastoin. Mä olen muutamaan otteeseen nimenomaan saanut megamakoisat naurut ilkkumisyritystilanteessa :D
 
Kai ymmärrät, että akuneus on katsojan silmissä? Mun mielestä täällä on pari megabeibeä :)

En mä usko että kukaan (tai ainakaan moni) kuvittelee olevansa Voguen kansitasoa, mutta toisaalta mustakin saa kaunottaren, kun vähän muokkaa, kuten ne Voguen kannet on tehty ;)

Odotan tosiaan...mä tietyllä tapaa nautin siitä, kun joku koittaa väenvängällä ilkkua, siinä onnistumatta. Mä en ole kedon kaunein kukka, mutta toisaalta taas ihan sujut itseni kanssa jotta joku tuntematon ilkkuja ei onnistu mun mieltä pahoittamaan, vaan päinvastoin. Mä olen muutamaan otteeseen nimenomaan saanut megamakoisat naurut ilkkumisyritystilanteessa :D
Sulla on sentään asenne hallussa ymmärrät selittämättäkin sen mitä mä oon täällä koittanut hokea :LOL:
 
Sä oot kans ihan mielettömän kaunis :heart: Ja mä niin tykkään sun tyylistä!

*muoks* Teinkin vahingos vääränlaisen sydämen ja sehän näkyy täällä kysymysmerkkinä :LOL:
:D Kiitti! No mieskin tuossa miun uusimmasta hiustyylistä sanoi, et aikas...erikoinen... ja lopulta parin päivän miettimisen jälkeen tuli siihen tulokseen, et kait se on sillee hyvällä tavalla erikoinen :D Ni ei yhtään kummastuttanut se siun kysymysmerkkis :D
 

Yhteistyössä