K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei niin, vaan sitä haittaa kun sitä sanotaan olevan pariskunta K:n kanssa. Eihän sitä yhtään ole haitannut olla K:n kaveri.
No saivartelua sanon minä. Jos sitä ahdistaisi mikään asia K:hon liittyen, niin varmasti varoisi tiukasti postaamasta mitään mikä muistuttaisi heidän ystävyydestään. Että relax nyt vaan kaikki, ne on tosi hyviä ystäviä ja on sitä ihan julkisesti.
 
vierailija
No saivartelua sanon minä. Jos sitä ahdistaisi mikään asia K:hon liittyen, niin varmasti varoisi tiukasti postaamasta mitään mikä muistuttaisi heidän ystävyydestään. Että relax nyt vaan kaikki, ne on tosi hyviä ystäviä ja on sitä ihan julkisesti.
Maanantaina varmaan postaa jonkun onnittelustoorin K:lle. Sellaisen aikaisemminkin laittanut 🥳
 
vierailija
No saivartelua sanon minä. Jos sitä ahdistaisi mikään asia K:hon liittyen, niin varmasti varoisi tiukasti postaamasta mitään mikä muistuttaisi heidän ystävyydestään. Että relax nyt vaan kaikki, ne on tosi hyviä ystäviä ja on sitä ihan julkisesti.
Justhan tossa sanottiin, ettei Bojania heidän ystävyys haittaa, vaan se, että
heitä pidetään pariskuntana.
 
vierailija
No siis saivartelua sikäli, että jos ahdistaa edes ne pariskuntajutut, niin pysyisi visusti hiljaa mistään yhteydestä. Esim. tuli tossa nyt julkisesti omillekin seuraajilleen kertoneeksi, että oli lomalla Kn kanssa.
Ihan Ohis. Ei se noin mene. Kyllä B:llä on oikeus kertoilla hänen ja K:n yhteyksistä sekä jakaa heidän yhteisiä juttujaan kaveripohjalta. Normaaleiden ihmisten pitäisi tajuta, että ovat ystäviä ja jos joku ei millään halua sitä tajuta, niin hän ei ainakaan menisi hieromaan niitä omia parisuhde toiveitaan ja oletuksiaan B:n naamalle. Kyllä B varmasti huumoria ymmärtää, mutta ehkei hän halua tulla liitetyksi hyvään ystäväänsä parisuhdemielessä muuta kuin leikisti.
 
vierailija
No siis saivartelua sikäli, että jos ahdistaa edes ne pariskuntajutut, niin pysyisi visusti hiljaa mistään yhteydestä. Esim. tuli tossa nyt julkisesti omillekin seuraajilleen kertoneeksi, että oli lomalla Kn kanssa.
Onko sulla tämmöinen sääntö myös muiden ystävyyksien kohdalla? Eli kaikki ystävyydet pitäisi piilottaa jos ei halua että tuntemattomat rupea kirjoittamaan teistä kahdesta p*rnoa?
 
vierailija
Noh...jos vähän sivullisena katson henkilönä jonka mielestä Joksut tekee ihan kivaa musaa, mutta en ole varsinaisesti fani eikä ole ihan mun tyylilajia ja olen aika neutraali bändiin muutenkin... tuo on vähän tylsän näköinen levy. Tosi normaali. Jos selailisin levyjä kaupassa niin tuo ei olisi yksi niistä joka saisi minut pysähtymään hetkeksi ja katsomaan sekunnin että mikäs tämä on. Olen nähnyt heidän edelliset levyn kannet, ja ei nekään mitenkään erikoisen paljoa sanovia tai omanlaatuisia ole, mutta ne erottuivat positiivisesti olemalla kauniita. Tämä näyttää vaan vähän tylsältä mustavalkokuvalta. Ja ruskea raami laskee tyylikkyyttä.

Eli ymmärrän jos jotkut pitkäaikaiset fanit oli toivoneet jotain "oho no nyt" reaktiota kannen nähdessään, kuten K:n kannen kanssa vähän oli, että pettyivät hieman. Mutta ihan kiva peruskansi tuo on, maailma on täynnä paljon huonompia.
Minut juuri tämä kansi saisi kiinnostumaan levystä, ne edelliset eivät, vaan olivat heti, että hyi.
 
vierailija
Tämä oli pikkuisen siloiteltu minusta ja vanhan kuvan käyttö häiritsee, niistä uusista mustavalkoisista kuvista olis saanut parempia, minun mielipide.
Mä en ymmärrä, miten voi vanhan kuvan käyttö häiritä, ei toi ainakaan minulle ollut edes tuttu kuva. Eikä ollut mitenkään ikoninen, puhkikulutettu tai keskiössä tässä fanituksessa. Tyhmempää ois joku uusi kuva, ihanaa, että ottivat kanteen kuvan itselleen tärkeästä "historiasta".
 
vierailija
Mä en ymmärrä, miten voi vanhan kuvan käyttö häiritä, ei toi ainakaan minulle ollut edes tuttu kuva. Eikä ollut mitenkään ikoninen, puhkikulutettu tai keskiössä tässä fanituksessa. Tyhmempää ois joku uusi kuva, ihanaa, että ottivat kanteen kuvan itselleen tärkeästä "historiasta".
Totta toikin, kaippa se minäkin totun tähän pikkuhiljaa. Ja ne kappaleet on tärkeintä kuitenkin.
 
vierailija
Mun on vissiin siirryttävä tänne pysyvästi. Olen seilaillut näissä kolmessa: vauvalla, puutarhalla ja täällä. Vauvalla meno on nykyään raskasta, negatiivista. Näpäytetään heti ja ollaan potkimassa kompostiin. Olen ollut fiilistelijä alusta alkaen, naureskellut kyllä kaikkien juttujen mukana. En täysin ymmärrä shippauksen ideaa, vieläkään. Puhutaan ettei sitä kuulu hieroa asianosaisten naamaan, mutta melkein kaikki jutut on kuitenkin löydettävissä helposti netistä. Miksei sitä sitten tehdä pelkästään suljetuilla foorumeilla. Joka tapauksessa B:n avautuminen haastattelussa sai itseni miettimään suhtautumistani ylipäätään koko asiaan. Kompostia haukutaan, mutta mielestäni täällä on ollut fiksuja ja hauskoja keskusteluita, muutamia poislukien.
Mulla on täsmälleen samanlaiset ajatukset!
 

Yhteistyössä