Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

"hmm"
pakko myöntää, että menetin uskoni jumalaan jo lapsena ahdistuneisuushäiriöni vuoksi, mutta jos hän on olemassa, voisin tarvita apua näin aikuisenakin tämän saman ongelman kanssa.

Leukistinen aksolotli
ihan uteliaisuudesta, mielessäsi ei siis edes käväissyt kiittää modernia tieteentekoa jonka ansiosta lääketiede on niin hyvällä tasolla kuin nykyään?

viestistäsi nimittäin ilmeni että antibiootit paransivat, ei jumala. onko sinulla jotain antipatioita lääkäreitä tai tutkijoita kohtaan kun et halua antaa heille tunnustusta työstään?
Äläpä viitsi, mulla on sattunut surkea tuuri tämän taudin kanssa ja olen saanut aika monet lääkkeet ja vieläpä poskiontelonpunktionkin, tuloksetta. Sitäpaitsi, luitko rukouspyyntöni, jossa juuri pyysin, että antibiootit auttaisivat? Lisäksi kiitin lääkäristä, joka oli kiva, luitko sitä? Anna sinä pitää minun uskoni. Ei pitäisi oikeasti edes vastata tuollaiseen mitään, vaan mennä vaan eteenpäin ja jättää huutelijat omaan arvoonsa.

Ihmetyttää, että ette voi olla sabotoimatta tässä ketjussa. Tää ketju on oikesti rukousketju, tää on niille jotka haluaa, että heidän puolesta rukoillaan. Ei tähän tarvitse tulla ollenkaan kiihkoilemaan. Perustakaa oma ketjunne, ihan kaikella ystävyydellä teitä kohtaan sanon.

Äläpä viitsi, mulla on sattunut surkea tuuri tämän taudin kanssa ja olen saanut aika monet lääkkeet ja vieläpä poskiontelonpunktionkin, tuloksetta. Sitäpaitsi, luitko rukouspyyntöni, jossa juuri pyysin, että antibiootit auttaisivat? Lisäksi kiitin lääkäristä, joka oli kiva, luitko sitä? Anna sinä pitää minun uskoni. Ei pitäisi oikeasti edes vastata tuollaiseen mitään, vaan mennä vaan eteenpäin ja jättää huutelijat omaan arvoonsa.

Ihmetyttää, että ette voi olla sabotoimatta tässä ketjussa. Tää ketju on oikesti rukousketju, tää on niille jotka haluaa, että heidän puolesta rukoillaan. Ei tähän tarvitse tulla ollenkaan kiihkoilemaan. Perustakaa oma ketjunne, ihan kaikella ystävyydellä teitä kohtaan sanon.
ajatelepa asiaa lääkärin kannalta. miltä sinusta tuntuisi, jos sinä auttaisit jotakin ihmistä ammattitaidollasi, ja tämä ihminen kiittäisi siitä jotakuta muuta?

Leukistinen aksolotli
ajatelepa asiaa lääkärin kannalta. miltä sinusta tuntuisi, jos sinä auttaisit jotakin ihmistä ammattitaidollasi, ja tämä ihminen kiittäisi siitä jotakuta muuta?
Hei lopeta jo. Sitäpaitsi olen mä etsinyt jopa terveyskeskuksen sivuilta, että mitä kautta kiittäisin lääkäriä. Hän oli tosi kiva ja aidosti kiinnostunut mun terveydestä. Silti on niin, että jos olisi tarkoitettu, että olen sairas, olisin sairas, eikä sille voisi kukaan lääkäri yhtään mitään. Enkä mä jaksaisi tapella, vihaisuus ja semmonen kaunaisuus ei ainakaan edistä mun terveyttä. Annetaanko olla ja jätetään rauhaan tää ketju nyt, pliis?

Hei lopeta jo. Sitäpaitsi olen mä etsinyt jopa terveyskeskuksen sivuilta, että mitä kautta kiittäisin lääkäriä. Hän oli tosi kiva ja aidosti kiinnostunut mun terveydestä. Silti on niin, että jos olisi tarkoitettu, että olen sairas, olisin sairas, eikä sille voisi kukaan lääkäri yhtään mitään. Enkä mä jaksaisi tapella, vihaisuus ja semmonen kaunaisuus ei ainakaan edistä mun terveyttä. Annetaanko olla ja jätetään rauhaan tää ketju nyt, pliis?
nyt jäi vähän hämäräksi miten kukaan voisi olla tarkoitettu sairaaksi. sehän riippuu elintavoista, perintötekijöistä, ympäristöstä yms.

valitettavasti niin kauan kuin suomessa vanhemmat kokevat oikeudekseen aivopestä viattomia lapsia uskovaisiksi ajattelematta pätkääkään heidän tulevaisuuttaan, minä koen oikeudekseni yrittää pelastaa ihmisiä loogisen ajattelun ja mielikuvitusystäviä tarvitsemattoman vahvan psyykeen puolelle aina kun siihen on pienikin tilaisuus.

"voi elämä"
nyt jäi vähän hämäräksi miten kukaan voisi olla tarkoitettu sairaaksi. sehän riippuu elintavoista, perintötekijöistä, ympäristöstä yms.

valitettavasti niin kauan kuin suomessa vanhemmat kokevat oikeudekseen aivopestä viattomia lapsia uskovaisiksi ajattelematta pätkääkään heidän tulevaisuuttaan, minä koen oikeudekseni yrittää pelastaa ihmisiä loogisen ajattelun ja mielikuvitusystäviä tarvitsemattoman vahvan psyykeen puolelle aina kun siihen on pienikin tilaisuus.
minä en ole missään uskossa, mutta te, jotka vänkäätte toisten ihmisten uskosta ilman että he sitä teille tuputtavat olette aivan yhtä säälittäviä kuin ne, jotka tietentahtoen ahdistelevat kanssaeläjiään omalla uskollaan. ainoa ero teissä on, että uskovaiset tekevät sitä koska aidosti uskovat siinä pelastavansa jonkun ihmisen iäisyyden, te teette sitä vain lapsellisuuttanne ja ilmeisen huonoa itsetuntoanne kun ette voi vain elää ja antaa muiden elää.

[QUOTE="voi elämä";22062111]minä en ole missään uskossa, mutta te, jotka vänkäätte toisten ihmisten uskosta ilman että he sitä teille tuputtavat olette aivan yhtä säälittäviä kuin ne, jotka tietentahtoen ahdistelevat kanssaeläjiään omalla uskollaan. ainoa ero teissä on, että uskovaiset tekevät sitä koska aidosti uskovat siinä pelastavansa jonkun ihmisen iäisyyden, te teette sitä vain lapsellisuuttanne ja ilmeisen huonoa itsetuntoanne kun ette voi vain elää ja antaa muiden elää.[/QUOTE]
et ilmeisesti pidä missään arvossa ihmisen aikaa, jota herkkäuskoiset haaskaavat rukoiluun ja kirkossa ravaamiseen? siltä absurdilta ajanhaaskuulta voi pelastaa. samalla ihminen kasvaa sisäisesti, koska hän oppii käsittelemään maailmaa loogisesti eikä hupsuihin taikauskoihin perustuen.

"voi elämä"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22062112:
itsetunto ja itsetunto. sillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa..
minusta on erittäin huonoa itsetuntoa, jos oma elämä on niin vajaata että ei voi vaan keskittyä siihen vaan täytyy alkaa vittuilemaan muiden yksityisasioista, jotka eivät vaikuta sinuun niin mitenkään.

"voi elämä"
et ilmeisesti pidä missään arvossa ihmisen aikaa, jota herkkäuskoiset haaskaavat rukoiluun ja kirkossa ravaamiseen? siltä absurdilta ajanhaaskuulta voi pelastaa. samalla ihminen kasvaa sisäisesti, koska hän oppii käsittelemään maailmaa loogisesti eikä hupsuihin taikauskoihin perustuen.
ihmiset ovat erilaisia, jos pystyt sen asian käsittämään.

"voi elämä"
ymmärrän kyllä toisaalta katkeruutesi. ovathan nämä ihmiset selkeästi sinua onnellisempia uskossaan, kun sinulla menee niin huonosti että sinun täytyy tuhlata aikaa uskovien kiusaamiseen vaikka siitä ei ole yhtään mitään hyötyä.

Leukistinen aksolotli
Selittäkää mulle, miten tämä, että Grace lupaa rukoilla ihmisten puolesta, tuputtaa mitään kellekään? Minusta se on tuputtamista, että tullaan tähän rääpimään, jos mä koen saaneeni apua. Sitä ei ois edes tarvinnut tulla lukemaan, mutta ei, pakko tulla ja lukea ja rääpiä.

Tähän piti tulla niiden, jotka haluaa esirukousta. Voitte olla varma, että niitä Grace kantaa taivaan isän eteen. Ehkä joillain on alitajuinen kaipuu tulla kannetuksi taivaan isän eteen? Vai miksi tähän pitää tulla ja muuttaa tää väittelyksi? Tää munkin kommentti on niin liikaa, tää on ihan väärä ketju tälle.

[QUOTE="voi elämä";22062115]ihmiset ovat erilaisia, jos pystyt sen asian käsittämään.[/QUOTE]
tarkoitatko että jos ihmisellä on jokin asia huonosti tai ei ymmärrä jotakin, häntä ei pitäisi yrittää auttaa vaan pitäisi vain hyväksyä se hänen erilaisuutenaan ja antaa asian olla? onpa masentava ajatustapa.

[QUOTE="voi elämä";22062116]ymmärrän kyllä toisaalta katkeruutesi. ovathan nämä ihmiset selkeästi sinua onnellisempia uskossaan, kun sinulla menee niin huonosti että sinun täytyy tuhlata aikaa uskovien kiusaamiseen vaikka siitä ei ole yhtään mitään hyötyä.[/QUOTE]
minkä katkeruuden? mitä sinulla on ihmisten auttamista vastaan?

[QUOTE="voi elämä";22062120]taidat olla juuri ateismin hoksannut teini, vai mitä? :) et joko tajua, että sinulla on yhtä paljon mahdollisuuksia muuttaa uskovan mieli kuin jeesus tulee-julisteella on mahdollisuuksia muuttaa sinun, tai sitten olet vain provoaja, jolla on harvinaisen sisällötön elämä.[/QUOTE]
jos on edes 1:100 mahdollisuus että jonkun mieli siirtyy eteenpäin keskiajalta, tilaisuuteen kannattaa tarttua.

("teini", "katkera", "sisällötön elämä".. tätä taikauskoisten julistamaa myötätunnon sanomaa on ihastuttava seurata.)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="voi elämä";22062114]minusta on erittäin huonoa itsetuntoa, jos oma elämä on niin vajaata että ei voi vaan keskittyä siihen vaan täytyy alkaa vittuilemaan muiden yksityisasioista, jotka eivät vaikuta sinuun niin mitenkään.[/QUOTE]

kenen asioihin mä olen puuttunu ja vielä vittuillu. tuo sun kirjotus tosin haiskahtaa semmoselta..

Selittäkää mulle, miten tämä, että Grace lupaa rukoilla ihmisten puolesta, tuputtaa mitään kellekään? Minusta se on tuputtamista, että tullaan tähän rääpimään, jos mä koen saaneeni apua. Sitä ei ois edes tarvinnut tulla lukemaan, mutta ei, pakko tulla ja lukea ja rääpiä.

Tähän piti tulla niiden, jotka haluaa esirukousta. Voitte olla varma, että niitä Grace kantaa taivaan isän eteen. Ehkä joillain on alitajuinen kaipuu tulla kannetuksi taivaan isän eteen? Vai miksi tähän pitää tulla ja muuttaa tää väittelyksi? Tää munkin kommentti on niin liikaa, tää on ihan väärä ketju tälle.
oot säkin. joko on unohtunut uskovaisten vouhkaus siinä rukousketjussa saatanalle? :xmas: minkä hihhulit pilasivat täysin? missä itse olit mukana, samoin kun grace? että turhaan kiillottelet sädekehääsi. itse en aiemmin ole näihin ketjuihin edes vilkaissut.
kunhan testasin rukoilisiko ap siltä suurelta jättipäältä mun toivetta. :xmas:

Yhteistyössä