Nyt kuules mulla on sinulle todella rohkaisevia sanoja sillä olen juuri itse saanut kokea valtavaa johdatusta saman asian suhteen
Olen ollut neljän lapsen kotiäitinä 10 vuotta ja nyt kun kuopus täyttää kolme aloin etsiä työtä.
Jännitti ja kauhistutti ajatus työelämän ja pienten lapsien hoitoasioiden sekä kotihommien yhdistämisestä,mutta Herra näytti miten rukouksiin vastataan ihmeellisesti.
Hain työpaikkoja ja pääsin haastatteluunkin, mutta ei vaan onnistanut.
Rukoilin, että Sä Herra tiedät ja tunnet minut ..tiedät mulle juuri sopivan työpaikan ja kiitin siitä.
Luotin siihen, että Hän tietää mitä mä jaksan ja niin kävi, että laitoin itse hakemuksen työpaikkaan johon ei ollut edes hakua ja ilmotin että jos tarvitsette joskun apua niin olen käytettävissä ja sieltä tulikin haastatteluun pyyntö.
Nyt mulla on vuoden verran ainakin töitä ja jos Herra suo niin pidemmäksikin sillä se jonka paikalla olen yrittää päästä työkyvyttömyyseläkkeelle.
No mutta siis pointti on se että tämä työ on kolme kertaa viikossa. Mulle jää päiviä viikosta lapsien kanssa olemiseen. Oikeestaan on tosi kiva mennä töihin kun se ei ole joka päivä
Lisäksi tässä on muitakin hienoja johdatuksia, mutta siis nyt rukoillaan, että Hän järjestää sinullekin tämän sun työasian.
Lupaathan että et panikoi asiasta enää?:hug:
Sillä tiedäthän kaikki kyllä järjestyy
Hänen omanaan meillä ei ole mitään hätää.
Se sinun paikkasi löytyy kyllä olen aivan varma siitä.
Nyt lupaathan, sano vaan Hänelle että kiitos että poistat pelkoni ja annat rauhan pelon tilalle.
Kiitos, että Sinä Herra järjestät työpaikan joka on juuri minulle sopiva.
Aamen
Kiitä vain Häntä. Tulet huomaamaan muutoksen ajatusmaailmassasi.
Olet rukouksissani:hug: