Meillä oli 95 senttisellä lapsella Reimatecin haalari kokoa 86 ja ei ollut muuten yhtään pieni. Ei edes nilkat vilkkunut ollenkaan.Olen miettinyt 56cm ja 62cm välillä, äidiltäni kun kysyin niin hän tykkäsi että vähintään 70cm.
Mutta siis me asutaan aikasen etelässä eli talvikelitkin loppuvat suht aikaisin ja ideana olisi että haalaria voisi pitää jo vastasyntyneellä ilman että se ihan hukkuisi siihen kaukalossa ollessaan. Reimat ovat isommillakin lapsilla olleet reilua kokoa ja siksi tuo 56cm näytti liikkeessä hyvältä, nyt kuitenkin jäin miettimään jääkö se silti liian aikaisin pieneksi...
Mitä ihmettä! Mihin ihmeeseen tuon ikäinen tarvitsee montaa haalaria? Eikö niitä rahoja voi säästää ja ostaa sitten isompana useamman haalarin!?Kakkoshaalarina on toisen merkin 62cm puku joka mielestäni näytti olevan lähellä tuota reiman 56cm. Jos jäävät pieniksi niin on myös vanha äitiyspakkauksen haalari valmiina.
Riippuu vähän lapsen koostakin. Meillä pitkä poika ja koko 56 meni vain pari ekaa viikkoa. 68 siirryttiin jo tammikuussa ja siis poika syntynyt marraskuussa.Mä ostaisin joko 56 tai 62. Jos on reilu mitoitus, niin luulisi että 56 menee noin 3kk ajan.
Kyllä niitä tarvii. Meillä on esim. vauva puklannut just kun on saatu haalari päälle ja ei sitä siinä likaisessa, märässä haalarissa viitsi minnekään viedä.Mitä ihmettä! Mihin ihmeeseen tuon ikäinen tarvitsee montaa haalaria? Eikö niitä rahoja voi säästää ja ostaa sitten isompana useamman haalarin!?
No meillä oli refluksilapsi ja hyvin pärjättiin yhdellä haalarilla.Kyllä niitä tarvii. Meillä on esim. vauva puklannut just kun on saatu haalari päälle ja ei sitä siinä likaisessa, märässä haalarissa viitsi minnekään viedä.
No teillä on käynyt tuuri ettei puklu ole tullut juuri sillä hetkellä. Jotkut pärjää, jotkut ei. Mun mielestä on parempi varautua siihen että jos jotain tapahtuu, on varalla toinen haalari.No meillä oli refluksilapsi ja hyvin pärjättiin yhdellä haalarilla.
No se oli niin ennalta arvattavaa että oksentaa joka käänteessä että pidettiin koko ajan rättiä estämässä vaatteiden likaantuminen, niin itsellä kuin lapsella. Aluksi tosin meni vaatteet vaihtoon sekä multa että lapselta 8-10 kertaa vuorokaudessa, että sitä oppi. Ja sit kun oppi "lukemaan" lasta ja tuntemaan ennakko-oireet ennen oksennusta.No teillä on käynyt tuuri ettei puklu ole tullut juuri sillä hetkellä. Jotkut pärjää, jotkut ei. Mun mielestä on parempi varautua siihen että jos jotain tapahtuu, on varalla toinen haalari.