Haalari hajosi heti

• Viestiketjun aloittaja kettu!
  • Ensimmäinen viesti
kettu!
Ehti olla pojan päällä pari kertaa. Vyötärön sauma ratkesi. Lotta&Lassi-merkkinen. Vaikka halpa olikin, pitäisi sen kai kuitenkin kauemmin kestää..?

Yritin etsiä nettisivuja jotta vosii laittaa palautetta. En löytänyt. Vienkö suoraan ostopaikkaan takaisin?

"iita"
Mutta ei mulla kuittia enää tallessa ole. Haittaako?
Voihan ne kuittia kysellä, mut jos on tosiaan nyt ostettu, eli suhteellisen tuoretta mallistoa ja haalari vielä hyvässä kunnossa, niin luulisi uskovan. Ja eiköhän tuo ole jokin valmistusvirhe. Itse olen lenkkait vaihtanut 3kk käytön jälkeen, kun on pohja irronnut, eikä mitään kuittia kyselleet.

kettu!
Joo ei tuossa mitään käytön jälkiä näy. Kuravaatteet olleet päiväkodissa päällä niinä kahtena päivänä mitä haalaria ehdittiin käyttää.

Taas kerran, halvalla ei näemmä saa hyvää...

"Iita"
Joo ei tuossa mitään käytön jälkiä näy. Kuravaatteet olleet päiväkodissa päällä niinä kahtena päivänä mitä haalaria ehdittiin käyttää.

Taas kerran, halvalla ei näemmä saa hyvää...
Ei muuta kuin cittarille sit. Itselläni ei ole kokemusta kyseisen merkin haalareista, mutta muutamia sisähousuja olllut ja tosi nopeasti mennyt huonoksi. Paljon ton haalarin normaalihinta on? Onko edes kaikkein halvimmasta päästä?

kettu!
Normihinta taisi olla 30e kieppeillä. Ei siis ole kosteussuojattu tai mitään. Mutta ihan pirteän värinen (vihreä/musta) ja toimiva kurahousujen kanssa.
Eka ja vika kerta kun tuohon merkkiin sekaannun :)

Välttämättä eivät kuittia kysy (tai sitten kysyvät ;)). Palautat kauppaan ja he laittavat valmistajalle reklamaation.

Meidän tyttö sai Ciraf-merkkisiä vaatteita lahjaksi ja kahden vaatteen saumat repesivät ekalla käyttökerralla. Vein Prismaan, josta laittivat tiedon valmistajalle ja kuittia eivät kysyneet edes, eikä mulla olisi edes ollut, kun olivat lahjatuotteita.

"lotta"
Vie vaan kauppaan takaisin. Mutta jos olet alesta ostanut, niin eihän yleensä aletuotteiden kanssa ole mitään oikeuksia!
Ja juuri nuo noin halvat saattavatkin hajota helposti,ei välttämättä tarkoita sitä että olisi jotenkin viallinen?

Oli mitä oli, mä en menisi noita merkkejä juuri tuon takia koskaan ostamaan!

kettu!
[QUOTE="lotta";22056546] Mutta jos olet alesta ostanut, niin eihän yleensä aletuotteiden kanssa ole mitään oikeuksia!
[/QUOTE]

Vaihto-ja palautusoikeus ei koske aletuotteita. Mutta kyllä kai viallisesta(?) silti saa reklamoida? Ei nyt heti voi rikki mennä vaikka olisi ilmainen..

No, täytyy tänään käydä näyttämässä sitä.

"myyjä"
Vaihto-ja palautusoikeus ei koske aletuotteita. Mutta kyllä kai viallisesta(?) silti saa reklamoida? Ei nyt heti voi rikki mennä vaikka olisi ilmainen..

No, täytyy tänään käydä näyttämässä sitä.
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske _mitään_ virheettömiä tuotteita, vaan on aina kaupan tarjoama lisäpalvelu. Sen sijaan ihan kuluttajansuojalain mukaan virheellisestä tuotteesta saa aina reklamoida, oli se sitten alesta tai ei. Eli reippaasti vain kauppaan :)

Oletko maksanut kortilla?
Saattavat löytää kuitin jos tiedät tarkkaan ostopäivän. Tosin joissain paikoissa velottavat kuitin etsinnästä.

Itse menisin rauhallisesti käymään asiakaspalvelussa ja näkeehän haalarista että onko sitä jo paljon käytetty.

"vieras"
[QUOTE="lotta";22056546]Vie vaan kauppaan takaisin. Mutta jos olet alesta ostanut, niin eihän yleensä aletuotteiden kanssa ole mitään oikeuksia!
Ja juuri nuo noin halvat saattavatkin hajota helposti,ei välttämättä tarkoita sitä että olisi jotenkin viallinen?
[/QUOTE]
Kyllä halpojenkin tuotteiden tulee kestää normaalikäyttöä ja viallisilla ale-tuotteilla on palautusoikeus. Ainoa poikkeus on se, että on selkeästi ilmoitettu siinä olevan sitä ja sitä vikaa ja alennus johtuu siitä, jolloin ostaja tietää ostavansa valmiiksi viallisen tuotteen.

"haalari"
mä olen vaan yleisesti sitä mieltä että juuri tuon verran noi halpistuotteet kestävät.
voihan se olla viallinen,en tiiä,mutta ihan vaan periaatteesta en osta koskaan noita!

ja mielummin käyn sitten valituskeskusteluja lastenvaatekaupan kanssa,enkä ison marketin...

prisman täti
[QUOTE="vieras";22056651]Kyllä halpojenkin tuotteiden tulee kestää normaalikäyttöä ja viallisilla ale-tuotteilla on palautusoikeus. Ainoa poikkeus on se, että on selkeästi ilmoitettu siinä olevan sitä ja sitä vikaa ja alennus johtuu siitä, jolloin ostaja tietää ostavansa valmiiksi viallisen tuotteen.[/QUOTE]

näin on! ja kyllä suurten markettien infopisteissä yleensä hoidetaan tällaiset asiakasta ajatellen, ainakin meillä!

"vieras"
[QUOTE="vieras";22056651]Kyllä halpojenkin tuotteiden tulee kestää normaalikäyttöä ja viallisilla ale-tuotteilla on palautusoikeus. Ainoa poikkeus on se, että on selkeästi ilmoitettu siinä olevan sitä ja sitä vikaa ja alennus johtuu siitä, jolloin ostaja tietää ostavansa valmiiksi viallisen tuotteen.[/QUOTE]

harmi vaan että juuri halvat tuotteet eivät kestä normaalikäyttöä.
kaikki jotka ostavat vähän "laadukkaampia" tietävät tämän.
vai miksi luulette että muut sitten ostaa niitä MERKKITUOTTEITA???ihan huvikseen vai?

km
suosittelen satsaamaan vähä laadukkampaan. lotta&lassi on ihan surkeimmasta oäästä. meillä poika sai sen tunnissa hajalle. jos et kallista halua ostaa niin prisman ciraf-haalaritki on lotta&lassia parempi.

Yhteistyössä