Tiedätkö mitkä ovat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
4 vuodenaikaa? Koulussa muinoin opetettiin et ne on kevät, kesä, syksy talvi. Missä vaiheessa nitä on tullut lisää? Nyt on välikausi, kevät, kesä, syksy, välikausi , talvi. Eikö kevät ja syksy ole noita kirottuja VÄLIKAUSIA? Miksei voi puhua vaikka nyt niissä haalareissa syys/keväthaalarista?

Koska firmat eivät tee erikseen syys tai kevät haalareita vaan ne on tarkoitettu molempiin, joten nimi on välikausihaalari, voit pitää syksyllä tai keväällä.

Jaa-a, se taitaa olla taas niitä elämän suuria mysteerejä. :D Itse sanon välikausihaalari ihan vaan sen takia ettei mun tarvitsisi erikseen erotella syys- ja keväthaalaria. En mä vuodenajoista käytä välikausi-termiä. Kyllä ne on ihan kevät, kesä, syksy ja talvi.

No olisko sit paha puhua vuodenajan mukaan? Nyt puhuttais syyshaalarista ja keväällä keväthaalarista vaikka käytännössä se on sama vaate.

Onko sulla itelläs eri vaatteet kevään ja syksyn viileille keleille? Jos ei ole, miksi myyjien pitäisi erikseen kertoa onko takki tarkoitettu noin +5-10 asteen keleille keväällä vai syksyllä, vai voisko samalla takilla painaa molemmat?

[QUOTE="Juu";22052250]Onko sulla itelläs eri vaatteet kevään ja syksyn viileille keleille? Jos ei ole, miksi myyjien pitäisi erikseen kertoa onko takki tarkoitettu noin +5-10 asteen keleille keväällä vai syksyllä, vai voisko samalla takilla painaa molemmat?[/QUOTE]

Samoilla menen. Mut keväällä mainoksissa/rekeissä vois lukea keväthaalari, ja syksyllä syshaalari. Huoh, on tää niin turhaa, mut aina sitä jotain pitää vängätä.

Yhteistyössä