Paljonko sainoisit että painan tämän kuvan perusteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minttu";22039817]Kyllä on vahdittu.Minulla on henkilökohtainen ohjaaja joka neuvoo minua ja tietää tilanteet.Ihan koulutuksen saanut siihen.[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä <3

Anna painua samalla vauhdilla normaalipainoon saakka. Alottaminen on aina vaikeinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22039824:
Outoa, miten voi olla? Kun fitness-ihmisetkään (pelkkää lihasta) eivät kai paina noin paljoa? Tosin en nyt tarkistanut.

Miut mitataan taas puolen vuoden päästä ja sitten katsotaan arvot uusiksi.Sen verran antoi mittari nytten tulokseksi.

Saanko kysyä ap, että miksi olet aikoinaan lihonut niin paljon, että nyt on noinkin paljon ollut pudotettavaa? ihan vaan mielenkiinnosta siis kysyn, en syyllistä mitenkään. Kiva jos viitsit vastata.

[QUOTE="vieras";22039819]Älä viitsi. Ap:lla roikkuu mahakin melkein polvissa asti.[/QUOTE]

Ai roikkuu ai?No hitsi kun mie en tienny.Mutta kokeilen nostaa sen tohon olalle kun lähen seuraavan kerran kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti;22039841:
Saanko kysyä ap, että miksi olet aikoinaan lihonut niin paljon, että nyt on noinkin paljon ollut pudotettavaa? ihan vaan mielenkiinnosta siis kysyn, en syyllistä mitenkään. Kiva jos viitsit vastata.

Koin silloin aika vaikeita aikoja.Ja sairastun pahemman luokan masennukseen.Menetin eräiden asioiden takia elämänhaluni ja kiinnostuksen itseäni kohtaan ja vaan söin söin söin ja itkin ja söin.Nyt elämä jo hymyilee.

[QUOTE="minttu";22039849]Ai roikkuu ai?No hitsi kun mie en tienny.Mutta kokeilen nostaa sen tohon olalle kun lähen seuraavan kerran kauppaan.[/QUOTE]

Jotain läskiä tuossa lantion kohdilla roikkuu, mitä muutakaan se voi olla kuin mahareppu? Näytä sitten mahasi ilman paitaa, jos se ei kerta roiku.

[QUOTE="Minttu";22039866]Koin silloin aika vaikeita aikoja.Ja sairastun pahemman luokan masennukseen.Menetin eräiden asioiden takia elämänhaluni ja kiinnostuksen itseäni kohtaan ja vaan söin söin söin ja itkin ja söin.Nyt elämä jo hymyilee.[/QUOTE]

Olet kyllä pudottanu ihan mielettömästi, onnea siitä! Mulla on itellä kohta taas edessä n. 10 kilon pudottaminen, mutta se onkin pientä sun projektiin verrattuna. Tsemppiä!

Onnea upean painonpudotuksen johdosta! Arvelisin ettei ainakaan terveysnäkökulmasta ole merkitystä onko loppupainosi 60 vai 70 vai 80 kiloa, jos olet olet hyvässä kunnossa ja lihastakin löytyy :) Mieluummin niin kuin tosi laiha ja nollakuntoinen, ns. laiha läski.

[QUOTE="vieras";22039883]Jotain läskiä tuossa lantion kohdilla roikkuu, mitä muutakaan se voi olla kuin mahareppu? Näytä sitten mahasi ilman paitaa, jos se ei kerta roiku.[/QUOTE]

On sieltä 4 tenavaa leikattu ulos.Ei varmaan kaunein päällä maan mutta kelpaa minulle.

Onnea upean painonpudotuksen johdosta! Arvelisin ettei ainakaan terveysnäkökulmasta ole merkitystä onko loppupainosi 60 vai 70 vai 80 kiloa, jos olet olet hyvässä kunnossa ja lihastakin löytyy :) Mieluummin niin kuin tosi laiha ja nollakuntoinen, ns. laiha läski.

Kiitos :) Mie aattelin että otan päivä kerrallaan ja annan painon laskea omaan tahtiin.Enään en niin stressaa kun paljon on takana.Katotaan sitten jämähtääkö 80 vai painuuko alemmaksi vai innostunko nostelemaan painoja enemmänkin.

[QUOTE="minttu";22039905]On sieltä 4 tenavaa leikattu ulos.Ei varmaan kaunein päällä maan mutta kelpaa minulle.[/QUOTE]

Niin, että mahasi roikkuu, hyvä kun pystyit myöntämään. Se on ihan normaalia kun olet kuitenkin joskus painanut 140 kiloa ja siitä laihduttanut.

[QUOTE="vieras";22039952]Niin, että mahasi roikkuu, hyvä kun pystyit myöntämään. Se on ihan normaalia kun olet kuitenkin joskus painanut 140 kiloa ja siitä laihduttanut.[/QUOTE]

Jos se jää roikkumaan se leikataan.Mulla on vielä 15kg tavotteeseen ja sitten katsotaan tilanne.
Toivottavasti sinulla on nyt hyvä mieli kun ilkeilet.Tällä hetkellä siinä ei roiku mikään ihan tiedoksi vaan.Perusmakkaraa siinä vielä kököttää.

Ap on tehny kyllä tosi suuren työn! Onnittelut siitä..
Ite oon sentin lyhyempi ku sä ja painan 57kg. Sopiva mulle. Mut en ikinä olis uskonu että painat 95kg
Tsemppiä painon pudotukseen!

Yhteistyössä