Paljonko arvelisit, että painan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painoa ei voi sanoa, kun ei tiedä pituutta. Olet melko hoikka, joten pudotettavaa ei varsinaisesti ole.

Mutta kiinteytystä voit halutessasi miettiä. Ja osta tosiaan oikeankokoiset liivit :)

Ei voi muuta ku ihmetellä...

Noniin naiset laittakaa muutki kuvia...

Vetäkää vatsat sisään ja voitte vaikka laittaa ihan sellaset passelit liivit päälle..

Katsotaan sitte kenen kroppa on hienompi.. ja jotta voitte korostaa viellä ni laittakaa vaikka minihame tai vastaavaa.. :laugh::laugh:

Voin aloittaa omasta kuvasta...

Ja joo en kyllä ala laihduttaa...

Nim.. ylpeä kiloistaan ja sen kyllä varmaa huomaatte...

fatuglychick.jpg

• Tykkää
Reactions: as if
Ei voi muuta ku ihmetellä...

Noniin naiset laittakaa muutki kuvia...

Vetäkää vatsat sisään ja voitte vaikka laittaa ihan sellaset passelit liivit päälle..

Katsotaan sitte kenen kroppa on hienompi.. ja jotta voitte korostaa viellä ni laittakaa vaikka minihame tai vastaavaa.. :laugh::laugh:

Harmittaako että sullakaan ei ole oikeankokoisia liivejä?
Jotkut meistä on osanneet sellaiset hankkia.

[QUOTE="aloittaja";25783359]Senttejä ei onneksi ole paljon entisiin mittoihin, nyt vy 78cm ja lantio 102cm.[/QUOTE]

Kuvassa näytät pienemmältä. Mitään syytä ei oo laihduttaa, koska vyötärö on alle 80 ja sekin on hieno asia, että lantio erottuu selvästi. Ohuiden reisien tavoittelu ei kannata, koska sellaiset ei näytä hyvältäkään. Nätti vartalo.

[QUOTE="aloittaja";25783346]Raskauskiloja olen yrittänyt pudotella kovasti jumppaamalla, mutta ei tuo paino ole oikein ottanut tippuakseen... 74kg näyttää edelleen vaaka.[/QUOTE]

Se on ihan hyvä paino sinun pituiselle aikuiselle naiselle. Kiinteytymisestä enemmän hyötyä kuin varsinaisesta painon pudotuksesta.

Itse olen 179cm ja painan 82kg ja KUKAAN ei usko, että painan "niin paljon". Jotenkin ne kilot on aika tasaisesti jakautunut ja näytän niin omasta kuin muidenkin mielestä normaalipainoiselta.

Kävin juttelemassa yhden fitnes-coachingkin kanssa, ja sanoin,että haluaisin pudottaa 5-10 kg ja hänen ensimmäinen kommentti oli, että "ei missään tapauksessa niin paljon". Ja yllättyi hänkin kun menin vaa'alle.

Yhteistyössä