Paljonko luulette että painan tämän kuvan perusteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan tosissani kirjoitin :/ mä olen 177cm ja 65kilosena olisin kyllä jo pyöreä.

:O Ootko oikeesti tosissasi? Aikamoisia eroja ilmeisesti ruumiinrakenteissa sitten on. Mä olen noissa mitoissa, eli 177/65, ja käytän farkkuja kokoa W28/L34, paidat kokoa 40 (pienemmissä hihat lyhyet). Enkä mä kyllä itseäni pyöreänä pidä (eikä kyllä kukaan muukaan). Mä kyllä urheilen paljon, mutta silti.

:O Ootko oikeesti tosissasi? Aikamoisia eroja ilmeisesti ruumiinrakenteissa sitten on. Mä olen noissa mitoissa, eli 177/65, ja käytän farkkuja kokoa W28/L34, paidat kokoa 40 (pienemmissä hihat lyhyet). Enkä mä kyllä itseäni pyöreänä pidä (eikä kyllä kukaan muukaan). Mä kyllä urheilen paljon, mutta silti.

No ei se voi olla tosissaan. Noilla mitoilla sun bmi on 20,75 ja oot lähempänä alarajaa kuin ylärajaa.

Niin siis enmä tiedä että onko mulla sitten uberkevyet luut tai jotain, mutta jos yli 60kg painan niin ilmestyy jenkkakahvat.. :/ Tosin mulla ei ole mitään naisellisia muotoja ollenkaan, rinnat ja peffa ihan olemattomat, niin kai se vaikuttaa painoon kanssa. Mä uskon että on ihan yksilöllistä toi, mä näyttäisin tankilta jos painaisin 70kg, kun taas joku muu on silloin parhaimillaan. :)

Yhteistyössä