Meillä tuoksuu ihan hyvälle mun mielestä.. esim. jos tulee lomareissulta niin huomaa sen hyvin.
Viikonloppusin kun mies nukkuu vähä pidempään suljetussa makkarissa niin haisee ihan hirveelle ummehtuneelle koko huone
.. sanonki aina et "täällä haisee uni"
Eli aamusin makkarin räppänä auki ja onki auki yleensä monta tuntia.. ja vielä että raikas ilma kulkee läpi koko kämpän niin aukasen vielä keittiön räppänän.
Ja pesen joskus makkarin päiväpeitonki, vaikka näkyvää likaa ei ole mutta tuoksu pysyy hyvänä.
Keittiössä joudun (valitettavasti) tiskaamaan itse astiat, joten sitä joudun tekeen päivittäin jopa 3 kertaa/pvässä, siinä samalla tulee pyyhittyä pöytäpinnat Cillit Bang -yleispuhdistusaineella.
Pyykit laitan kuivuun eteiseen ... mistä en kyllä tykkää mutta kun muualle ei mahdu :/
Vessassa ja keittiössä on vaniljan tuoksuiset ilmanraikastajat, en muista nimeä mutta ihan lähikaupasta ne oon ostanu.. kiinnitetään tarralla johonkin.
Kerran viikossa imuroin ja pesen lattiat .. inhoon sitä hommaa
.. ja lattioille pesuaineena on punainen Ajax pullo.
Mutta kaikista parasta on se kun illalla saa laittaa kynttilät palamaan, suurin osa hajustamattomia tuikkuja mutta aina olohuoneeseen joukkoon yksi joku tuoksukynttilä.
Huih, nyt kuulostaa ihan siltä kun täällä HAISIS pelkät kemikaalit mut ei se niin kuitenkaan ole