E
esikoista odotteleva
Vieras
Eli ajattelin ensisängyksi laittaa se laatikon, mikä tulee äitiyspakkauksen mukana. Miten olette pehmustaneet sen? Mistä olette hankkineet patjan/laidat? Itsellä ei minkäänlaisia askartely/käsityötaitoja, mutta jos sais jotenkin ne laidat ja pahvit piiloon, niin ei tarvitsisi raasun pelkässä pahvilaatikossa nukkua... 
