Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

NimetönNyt
Ollaan toivottu yli 3v. iltatähteä,mutta minussa on vikaa. Olen kysellyt jumalalta saammeko,saammeko,mutta hän ei ole vastannut edes palvelijoidensa kauttaa,joten haluan nyt kysyä saammeko vielä lasta? Esitän tämän kysymyksen jumalalle ja toivon,että saan vastauksen palvelijasi kautta,eli Gracen=)
siunausta työllesi?

Leukistinen aksolotli
Halusin tulla sanomaan, että viimeaikoina olen miettinyt rukousta paljon ja tullut entistä enemmän päätelmään, että tää, mitä teet, on oikein. Uskovien tulee olla valmiita rukoilemaan toisten puolesta ja kohtaamaan muiden ihmisten murheita ja kuuntelemaan. Tää on vähän niinkuin "healing on the streets" mutta netissä. Entistä enemmän olen kuullut myös ihmeistä, joita on tapahtunut rukousten kautta.

Päätön oli huolissaan sun jaksamisesta. Mä uskon, että me muut uskovat muistetaan sua rukouksessa ja saat tähän tarvittavan voiman Taivaan isältä. Siis, mitä halusin sanoo, niin kannustaa sua tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja NimetönNyt;22023732:
Ollaan toivottu yli 3v. iltatähteä,mutta minussa on vikaa. Olen kysellyt jumalalta saammeko,saammeko,mutta hän ei ole vastannut edes palvelijoidensa kauttaa,joten haluan nyt kysyä saammeko vielä lasta? Esitän tämän kysymyksen jumalalle ja toivon,että saan vastauksen palvelijasi kautta,eli Gracen=)
siunausta työllesi?
Jumala ei aina toimi niin tai vastaukset ei tule siinä muodossa kun me haluisimme ne kuulla.
Minä esimerkiksi saisin olla todella varma asiasta että uskaltaisin sanoa sinulle tässä että tulet saamaan vauvan. Jumalan täytyisi antaa aivan erityistä varmistusta asiasta.
Olen sanonut aiemminkin muille kun olen vastannut että ainoa mitä voin luvata että rukoilen puolestasi.
:heart::hug:

Halusin tulla sanomaan, että viimeaikoina olen miettinyt rukousta paljon ja tullut entistä enemmän päätelmään, että tää, mitä teet, on oikein. Uskovien tulee olla valmiita rukoilemaan toisten puolesta ja kohtaamaan muiden ihmisten murheita ja kuuntelemaan. Tää on vähän niinkuin "healing on the streets" mutta netissä. Entistä enemmän olen kuullut myös ihmeistä, joita on tapahtunut rukousten kautta.

Päätön oli huolissaan sun jaksamisesta. Mä uskon, että me muut uskovat muistetaan sua rukouksessa ja saat tähän tarvittavan voiman Taivaan isältä. Siis, mitä halusin sanoo, niin kannustaa sua tässä.
:hug: Ihanaa kiitos!! Teki niin hyvää lukea viestisi. Kiitos kannustavista sanoistasi.

Olen itse saanut kokea ihmeellisiä rukousvastauksia ja Jumala on parantanutkin minut. Mulla on paljon aihetta olla kiitollinen Jumalalle monista asioista. Tahdon jakaa Hänen minulle antamaa rakkautta muille ihmisille näin vaikka sitten virtuaalisesti kuunnellen ja heidän puolesta rukoillen.

Viime keväänä Jumala kehotti mua aloittamaan täällä tämä rukousketju ja jonkin aikaa sitä vähän emmin sillä mietin onko minusta siihen. Koin tosi vahvasti että minun tulee se tehdä ja lupauksen siitä että Hän on mun kanssani tässä.
Sydän pamppaillen painoin lähetä - namiskasta ja aluksi tulikin herjaa ja lokaa, mutta tiesin että se vähän niinkin kuuluu asiaan :D
Ihmeellisesti olen saanut kokea Hänen läsnäolonsa ja olen saanut antaa lohdutuksen, rohkaisun sanoja ihmisille. Välillä olen ollut ihmeissäni kaikesta tästä. Ihmisiä on tullut uskoon ja parantunut paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta sekä univaikeuksista, avioliitto -ongelmiin on tullut apuja, työasioita on järjestynyt sen jälkeen kun he ovat laittaneet rukouspyynnön tähän ketjuun. Yksäreillä on tullut myös vastauksia sekä pyyntöjä.
Aivan mielettömän hienoa!
Minä en tee muuta kuin olen uskollinen Jumalalle ja haluan olla Hänen käytössä. Jumalalle kuuluu kaikki kunnia:heart:

Niin ja todellakin saan Taivaan Isältä voimaa=)

Kaipaisin rukousta ja apua raskaaseen elämäntilanteeseeni. Jouduin tekemään henkisen jaksamiseni vuoksi raskauden keskeytyksen, jonka jälkeen olen ollut todella ahdistunut vaikka tiedänkin tehneeni täysin oikean päätöksen oman ja perheeni hyvinvoinnin kannalta. Taustalla minulla on esikoisen kohdalta raskas synnytyksen jälkeinen masennus. Kaipaisin nyt kovasti apua ahdistukseeni. Toivunko tästä koskaan ja väistyvätkö tummat pilvet? Onhan Jumalan anteeksianto ja armo minullekin mahdollista saada?

Kaipaisin rukousta ja apua raskaaseen elämäntilanteeseeni. Jouduin tekemään henkisen jaksamiseni vuoksi raskauden keskeytyksen, jonka jälkeen olen ollut todella ahdistunut vaikka tiedänkin tehneeni täysin oikean päätöksen oman ja perheeni hyvinvoinnin kannalta. Taustalla minulla on esikoisen kohdalta raskas synnytyksen jälkeinen masennus. Kaipaisin nyt kovasti apua ahdistukseeni. Toivunko tästä koskaan ja väistyvätkö tummat pilvet? Onhan Jumalan anteeksianto ja armo minullekin mahdollista saada?
Itse en henkilökohtaisesti hyväksy abottia ja mun on nyt todella vaikea sinulle vastata tähän :confused:

Se että sinulla on ahdistus asiasta ei voi tarkoittaa muuta kuin sitä että se ei ollut oikein.
Ymmärrän kyllä sinun pelkoasi ettet jaksaisi toista lasta vaikean masennuksen takia, mutta ihan varmasti olisit saanut apua Jumalalta.
Minä en sinua tietenkää tuomitse asiasta sillä mulla ei ole siihen oikeutta enkä halua edes sitä tehdä.
Ainoa mitä tiedän että Jumala silti sinua rakastaa ja varmasti auttaa näinä vaikeina aikoina.
Anteeksianto ja armo kuuluu tietenkin myös sinulle:hug:

Meille ihmisille on annettu vapaa tahto ja mahdollisuus tehdä itsenäisiä ratkaisuja sillä sen hetkisellä viisaudella ja se tarkoittaa myös sitä että niiden ratkaisuiden tuloksien jälkeen on osattava jatkaa elämää.
Muistan sinua rukouksin:hug:

Leukistinen aksolotli
Hei kuules, ystäväiseni Grace. Meillä ollaan nyt oltu liki kuukauden ajan kipeinä, nyt enää minä ja tyttö. Ollaan kyllä tietysti rukoiltu ja tyttö voikin nyt aika hyvin, vaikka toissayönä sillä olikin korkea kuume. Me saatiin molemmat zithromax 3 päivän kuuri, niin, semmonen rukouspyyntö, että kuuri tepsisi ja minäkin pääsisin eroon kurkkukivusta nyt vihdoin viimeinkin.

Ja kiitosaihe siitä, että jouduin kammottavaan poskiontelopunktioon ja pelätessäni seuraavaa punktioaikaa, (jonka tosin vellihousuna peruin) uskaltauduin alkaa käyttämään nenäkannua, josta seurasi se, että ostin semmoisen myös veljelle, jolla on nokka tukossa, (vaikkei se sitä itse tajunnut) ja siis nenäkannu on nyt kuulemma häntä auttanut. Eli ehkä joku tarkoitus on tällä minun kipeänä ololla ollut, en tiedä.

Ja vielä siitä olen kiitollinen, että tänään oli tosi kiva lääkäri. Ja ehkä kiitollinen siitäkin, että sain itkettyä nenäpunktion jälkeen itkuja, jotka oli jääneet multa itkemättä yhden raskaan jutun jälkeen. Ja kiitos sinusta myös.:) Ja muistakin kavereista.

Hei kuules, ystäväiseni Grace. Meillä ollaan nyt oltu liki kuukauden ajan kipeinä, nyt enää minä ja tyttö. Ollaan kyllä tietysti rukoiltu ja tyttö voikin nyt aika hyvin, vaikka toissayönä sillä olikin korkea kuume. Me saatiin molemmat zithromax 3 päivän kuuri, niin, semmonen rukouspyyntö, että kuuri tepsisi ja minäkin pääsisin eroon kurkkukivusta nyt vihdoin viimeinkin.

Ja kiitosaihe siitä, että jouduin kammottavaan poskiontelopunktioon ja pelätessäni seuraavaa punktioaikaa, (jonka tosin vellihousuna peruin) uskaltauduin alkaa käyttämään nenäkannua, josta seurasi se, että ostin semmoisen myös veljelle, jolla on nokka tukossa, (vaikkei se sitä itse tajunnut) ja siis nenäkannu on nyt kuulemma häntä auttanut. Eli ehkä joku tarkoitus on tällä minun kipeänä ololla ollut, en tiedä.

Ja vielä siitä olen kiitollinen, että tänään oli tosi kiva lääkäri. Ja ehkä kiitollinen siitäkin, että sain itkettyä nenäpunktion jälkeen itkuja, jotka oli jääneet multa itkemättä yhden raskaan jutun jälkeen. Ja kiitos sinusta myös.:) Ja muistakin kavereista.
Muistettu on sinua ja tyttöäsi:hug:

"martta"
Kyyneleet virtaa pitkin poskia, en tahdo jaksaa enään. Joka päivä kuulen uhkauksia jota ei voi sanoo ääneen täällä. Mies istuu vaan koneella ja jättää perheensä taka-alalle. Tuntuu et mitä enemmän rukoilen niin tilanne menee vaan pahemmaksi.Jos jaksaisin kirjautua voisin kertoa tarkemmin, niin yllättyisit. Jumala auta! Ja pian.

voimaton äiti
Mun pian 12-vuotiaalla tytölläni on vakavia sosiaalisia ongelmia. Mikään ei tunnu auttavan ja voimani alkavat olla lopussa. Jos tytön tilanne ei muutu paremmaksi, häntä odottaa lohduton tulevaisuus. Pyydän esirukousta hänen puolestaan.

[QUOTE="martta";22049361]Kyyneleet virtaa pitkin poskia, en tahdo jaksaa enään. Joka päivä kuulen uhkauksia jota ei voi sanoo ääneen täällä. Mies istuu vaan koneella ja jättää perheensä taka-alalle. Tuntuu et mitä enemmän rukoilen niin tilanne menee vaan pahemmaksi.Jos jaksaisin kirjautua voisin kertoa tarkemmin, niin yllättyisit. Jumala auta! Ja pian.[/QUOTE]

:hug: Varmasti sulla on vaikeaa ollut, usko että Jumala auttaa. Minä laitan sinut vihkooni ja muistan rukouksin. Rukoilen että Jumala koskettaisi muuttaen miehesi ja avaisi hänen silmänsä näkemään todellisuuden ja millaisena sinä sekä lapset hänet näkevät.
Voimaa sinulle toivon :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja voimaton äiti;22051138:
Mun pian 12-vuotiaalla tytölläni on vakavia sosiaalisia ongelmia. Mikään ei tunnu auttavan ja voimani alkavat olla lopussa. Jos tytön tilanne ei muutu paremmaksi, häntä odottaa lohduton tulevaisuus. Pyydän esirukousta hänen puolestaan.
Hän on esirukouksissani ..ajattele ja sano hyviä sanoja sekä ajatuksia hänen elämäänsä. Jumala auttaa häntä.
Älä enää ajattele että hänen elämänsä tulee olemaan lohduton. Olet pyytänyt kauttani apua Jumalalta ja Hän on mahdollisuuksien Jumala :heart:

"puddighinu"
mulla olisi ihan sellanen pikkuasia kuin että jumala auttaisi meitä löytämään oman kodin. helmikuusta ollaan asuttu appivanhemmilla, nyt jos vaan jostain saataisiin laina niin etsitään se Ihan Oma Koti.

[QUOTE="puddighinu";22053420]mulla olisi ihan sellanen pikkuasia kuin että jumala auttaisi meitä löytämään oman kodin. helmikuusta ollaan asuttu appivanhemmilla, nyt jos vaan jostain saataisiin laina niin etsitään se Ihan Oma Koti.[/QUOTE]

Hän johdattakoon teitä tässä asiassa ja antakoon teille kärsivällisyyttä ja viisautta tekemään hyviä päätöksiä :hug:
Tulethan kertomaan miten kävi...:)

..
Me ostimme ihanan kodin noin 1/2-vuotta sitten, johon tietysti tarvitsimme ison lainan. Saimme lainan koska miehelläni oli vakityö ja minullakin ainakin vuodeksi eteenpäin.
Nyt muutama viikko sitten mieheni irtisanottiin, koska tämä firma on menossa konkurssiin. Mies alkoi tietysti etsiä heti töitä, ja pian eräästä firmasta lupailtiinkin jo paikkaa hänelle. Tänään kuitenkin soitettiin ja kerrottiin ettei se onnistuisikaan :/ Muista paikoista on myös vain pahoiteltu ettei mitään ole tarjolla.
Nyt pelottaakin että jos joudumme luopumaan ihanasta kodistamme :(
Onneksi meillä on tuo pieni, rakas lapsemme, joka ei anna meidän masentua <3

Me ostimme ihanan kodin noin 1/2-vuotta sitten, johon tietysti tarvitsimme ison lainan. Saimme lainan koska miehelläni oli vakityö ja minullakin ainakin vuodeksi eteenpäin.
Nyt muutama viikko sitten mieheni irtisanottiin, koska tämä firma on menossa konkurssiin. Mies alkoi tietysti etsiä heti töitä, ja pian eräästä firmasta lupailtiinkin jo paikkaa hänelle. Tänään kuitenkin soitettiin ja kerrottiin ettei se onnistuisikaan :/ Muista paikoista on myös vain pahoiteltu ettei mitään ole tarjolla.
Nyt pelottaakin että jos joudumme luopumaan ihanasta kodistamme :(
Onneksi meillä on tuo pieni, rakas lapsemme, joka ei anna meidän masentua <3
Nyt kipikapi pankkiin sopimaan että maksatte vaikka vaan korkoa kunnes töitä löytyy.
Herra auttakoon teitä tässä asiassa ja rukoilen, että saisitte rauhan sydämeen tästä asiasta.
Kaikki vielä järjestyy sillä Taivaan Isä ei jätä tätä pyyntöäasi huomioimatta :heart:

Leukistinen aksolotli
Hei, mä oon tervehtynyt, ne antibiootit, jotka siis oli nyt kai 4:nnet, autto. Tyttö samoin on terve. Kiitos taivaanisälle. :)

Ja hei Trolli, et sitten malta pysyä poissa tästä?

petetty vaimo
Voisitko rukoilla minun ja mieheni puolesta. sain jonkun aikaa sitten mieheni kiinni pettämisestä. haluaisin että mieheni lopettaisi joko touhun . rakasta kuitenkin häntä ja lastenkin takia toivoisi tätä. mieheni on sanout että se on loppu mutta luottamus on mennyt. haluaisin taas luottaa häneen mutta en pysty. toivoisin kipeästi apua

Hei, mä oon tervehtynyt, ne antibiootit, jotka siis oli nyt kai 4:nnet, autto. Tyttö samoin on terve. Kiitos taivaanisälle. :)

Ja hei Trolli, et sitten malta pysyä poissa tästä?
ihan uteliaisuudesta, mielessäsi ei siis edes käväissyt kiittää modernia tieteentekoa jonka ansiosta lääketiede on niin hyvällä tasolla kuin nykyään?

viestistäsi nimittäin ilmeni että antibiootit paransivat, ei jumala. onko sinulla jotain antipatioita lääkäreitä tai tutkijoita kohtaan kun et halua antaa heille tunnustusta työstään?

Yhteistyössä