Hei kuules, ystäväiseni Grace. Meillä ollaan nyt oltu liki kuukauden ajan kipeinä, nyt enää minä ja tyttö. Ollaan kyllä tietysti rukoiltu ja tyttö voikin nyt aika hyvin, vaikka toissayönä sillä olikin korkea kuume. Me saatiin molemmat zithromax 3 päivän kuuri, niin, semmonen rukouspyyntö, että kuuri tepsisi ja minäkin pääsisin eroon kurkkukivusta nyt vihdoin viimeinkin.
Ja kiitosaihe siitä, että jouduin kammottavaan poskiontelopunktioon ja pelätessäni seuraavaa punktioaikaa, (jonka tosin vellihousuna peruin) uskaltauduin alkaa käyttämään nenäkannua, josta seurasi se, että ostin semmoisen myös veljelle, jolla on nokka tukossa, (vaikkei se sitä itse tajunnut) ja siis nenäkannu on nyt kuulemma häntä auttanut. Eli ehkä joku tarkoitus on tällä minun kipeänä ololla ollut, en tiedä.
Ja vielä siitä olen kiitollinen, että tänään oli tosi kiva lääkäri. Ja ehkä kiitollinen siitäkin, että sain itkettyä nenäpunktion jälkeen itkuja, jotka oli jääneet multa itkemättä yhden raskaan jutun jälkeen. Ja kiitos sinusta myös.
Ja muistakin kavereista.