Karvakasa
Vai maksanko vain pakkauksesta ? Mulla tuuheat ja karkeat hiukset, markettien merkkejä käytän-vielä. Mietin vaan että auttaisko oikeesti se kolmen kympin kampaamotökötti ?
Sopivalta vaikuttava markettishampoo ei silti ole hyväksi hiuksille. Niissä kun on sitä huonoa silikonia. Jokainen silti tehköön hiuksilleen mitä tahtoo. Ei ole onneksi minun murheeni, jos joku haluaa hiuksiaan markettien tuotteilla rääkätä.
Ei taida olla ihan ammattilainen tuo kampaaja. Olen useamman kampaajan kanssa aiheesta keskustellut ja he ovat kaikki sanoneet, että eivät he suosittele myymiään tuotteita vain saadakseen niitä myytyä. Ei markettituote voi olla yhtä laadukas kuin kampaamotuote samasta merkistäänkään huolimatta, kun se tehdään halvemmista raaka-aineista. Hiukset vain näyttävät terveiltä, koska huono silikoni peittää vauriot.Mun kampaaja ystävä sanoo että kampaamon tuotteet ovat ihan samanlaisia kuin kaupan tuotteet. Pitää vaan löytää juuri oikeat tuotteet omille hiuksille. Kampaamossa ehkä osaavat suoralta kädeltä kertoa mikä on juuri sulle sopiva tuote. Kaupassa etsit ja kokeilet itse ja luulet juuri tuon etsimisen ja kokeilemisen takia niiden olevan huonompia.
Kyllä monissa kampaamoshampoissa tuntuu olevan ihan samoja silikoneja, mitä markettituotteissa. Ja toistaiseksi silikonit joko a)liukenevat veteen b)liukenevat syväpuhdistavaan shampooseen. Esim. Herbinan Ultra Style á <4e... marketeista.Sopivalta vaikuttava markettishampoo ei silti ole hyväksi hiuksille. Niissä kun on sitä huonoa silikonia. Jokainen silti tehköön hiuksilleen mitä tahtoo. Ei ole onneksi minun murheeni, jos joku haluaa hiuksiaan markettien tuotteilla rääkätä.
Ja hyvä silikoni korjaa vauriot aidosti ja "hoitaa" hiusta sisältä käsin?Ei taida olla ihan ammattilainen tuo kampaaja. Olen useamman kampaajan kanssa aiheesta keskustellut ja he ovat kaikki sanoneet, että eivät he suosittele myymiään tuotteita vain saadakseen niitä myytyä. Ei markettituote voi olla yhtä laadukas kuin kampaamotuote samasta merkistäänkään huolimatta, kun se tehdään halvemmista raaka-aineista. Hiukset vain näyttävät terveiltä, koska huono silikoni peittää vauriot.
Erotatko sinä hyvät ja huonot silikonit toisistaan?Kyllä monissa kampaamoshampoissa tuntuu olevan ihan samoja silikoneja, mitä markettituotteissa. Ja toistaiseksi silikonit joko a)liukenevat veteen b)liukenevat syväpuhdistavaan shampooseen. Esim. Herbinan Ultra Style á <4e... marketeista.
Kyllä varmasti olet perhetynyt, mutta miettippä nyt, kerrot, että kampaajaystävät käyvät alan koulutuksissa ja sieltä tulee tieto? Kyllähän nyt vähän tyhmempikin tajuaa, että alan koulutuksissa suitsutetaan alan tuotteita? Siis ihan oikeesti? Ei ydinvoimafirman työntekijän koulutuksessa puhuta ydinvoimaa vastaan...Luuletko etten ole perehtynyt? Mulla on parikin kampaajaystävää, jotka käyvät jatkuvasti koulutuksissa ja saavat aina ajankohtaisimman tiedon. Tietoa saa myös hankkimalla itse eikä kaikki ole mainostuksen uhriksi taipuvaisia kuten sinä yleistät. Mulla on omat aivot joita osaan käyttää.
Tätä kyllä komppaan ainakin osin, eli hopeashampootahan ei taida edes marketeista saadakaan. Ja itsekin siis käytän kampaamo- ja markettituotteita sekaisin, ja niin se vain on, että eipä esim. Werllan High Hair Crystal Stylerin kaltaista löydy markettipuolelta.. Tietääkseni.kampaamojen muotovaahdot ja hiuslakat ovat selkeesti parempia, joten miksei siis myös shampoot. Niissä vaikutus näkyy ehkä vain enempi viiveellä. Ja esim. hopeashampoota jota itse käytän ei saa marketista ja kyllä kait se ihan toimii eli poistaa keltaisuutta vaalennetuista hiuksista.