Kenelle sytyttäisit nyt kynttilän?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"

Elämämme vaikeimpia tehtäviä oli antaa nukuttaa rakas koiramme ikiuneen.Ikävä on suunnaton, mutta sinulla on nyt hyvä olla.Sairauden mukanaan tuomat kivut ovat poissa.Nyt voit nukkua rauhassa siellä koirien taivaassa. Kyyneleet kuivuvat aikanaan, mutta sydän ei tule koskaan unohtamaan. :heart:

Huisi hippu
sille perhoselle jonka jouduin just tappamaan kun ei ollu keinoa saada sitä vahingoittumattomana ulos asunnosta. harmi. : / niin ja ihan mun vika kun pidin ikkunoita auki. siis tuuletus..

hellsbells
Äidilleni. Siitä on jo monta vuotta kun hänen onnistui tappaa itsensä, mutta näin syksyllä pimeinä iltoina se nimenomainen päivä ja ilta palaavat mieleen kummittelemaan. Surullista. Ja vaikka kuinka olen päässyt siitä yli niin heikkoina hetkinä tunnen edelleen vihaa, ... itseäni kohtaan, äitiä kohtaan.

Olisinko voinut tehdä jotain enemmän, jotain toisin? Rauha hänen sielulleen, minun sieluani tämä tuntuu aina vain riepottavan.

Keittiönoita
Käytiin vähän aikaa sitten kuopuksen kanssa sytyttämässä pihalle 9 kynttilää niiden about 3000 :n yhdeksän vuotta sitten WTC:n torneissa kuolleen muistoksi.

"vieras"
sille perhoselle jonka jouduin just tappamaan kun ei ollu keinoa saada sitä vahingoittumattomana ulos asunnosta. harmi. : / niin ja ihan mun vika kun pidin ikkunoita auki. siis tuuletus..
Jos itse saan perhosen,kärpäsen tms ikkunaan niin laitan mukin päälle ja ujutan jonkun paperin ikkunan ja mukin väliin ja kuljetan ulos.

Aina ne vaan ei ikkunaan lennä.

Kermakakku
Ihan omaksi ja perheeni iloksi, kotia koristamaan, luomaan lämpöä ja valoa piemevään syksyyn ja tunnelmaa kotiin. Mitään muuta järkeä ei ole kynttilöitä sytytellä - ei sellaisille jotka eivät niitä näe eikä murheen lietsomiseksi ja siinä piehtaroimiseksi varsinkaan.

Yhteistyössä