Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22010026:
Toinenkin verkkokauppa?
juu lasten erikoiset vaatteet, retro tyyliset, luomu vaatteet, sekä hellokitty juttuja sekä lapsille että kotiin esim leivän pahtimet ja muuta kiva ja monta muutakin kiva tulossa, nyt vaan ideat vähissä:)

"hilla"
Tosiaan vielä haluan sanoa sulle Savanna, ettei mulla sua vastaan mitään ole, en edes itse henkilökohtisesti pidä noita strippaushommia arveluttavina, tokikaan en itse sitä tekisi.
Ei ole vartta, luonnetta siihen, eikä lahjoja :)
Työ siinä missä muutkin.
Puutuin vain siihen alkon vaikutuksen alaisena työskentelyyn ja tietoon mitä mulla siitä on.

Venakko Milanna
[QUOTE="minna";22010172]Kuulostaa hyvältä! onko se siis vasta tulossa? :)[/QUOTE]

kyllä on:), nyt odottan jo yks erää hellokittyä , sitten kun taas rahaa enemmän niin vaatteet ja muut jutut, kun en halua lainalla mitään, mut pitää isot tilaukset tehdä ja kun taas naisten liikkeen ja tavalliseen liikkeen tein äskettäin suuret tilaukset , maksoin verot ja firman laskun 3tonnia, niin ei paljon jää että voi aina vaan ostella ja avaata uusia juttuja, mut kova töitä tekemmällä kyllä ne rahaa tulee:) mulla kun on vielä monta työpaikka

.
kyllä on:), nyt odottan jo yks erää hellokittyä , sitten kun taas rahaa enemmän niin vaatteet ja muut jutut, kun en halua lainalla mitään, mut pitää isot tilaukset tehdä ja kun taas naisten liikkeen ja tavalliseen liikkeen tein äskettäin suuret tilaukset , maksoin verot ja firman laskun 3tonnia, niin ei paljon jää että voi aina vaan ostella ja avaata uusia juttuja, mut kova töitä tekemmällä kyllä ne rahaa tulee:) mulla kun on vielä monta työpaikka
.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22011758]Niiden messujen sivultahan Savannan kuva löytyy.[/QUOTE]

en mä todellakaan sellaisessa kunnossa ollut, toi kuva ja hiukset ovat niin kamalia kun olla ja voi

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22011815]Jaksoitko mennä esiintymään tänään?[/QUOTE]

en, mulla on kuumetta:(, vituttaa kyllä paljon, mut mikäs voin, pomo kyllä hermona oli mut ymmärrän siitä hyvin...
kävin hakemassa lääkkeet ja paljon erikoisia herkkuja stockalta nyt nautin elokuvan ja nettin kanssa, vaikka olo ihan hyi

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22011823]No hyvä jos paremmassa kunnossa. ;)
Eilen vain sen kuvan sieltä uteliaisuuksissani kurkkasin. :D[/QUOTE]

tämä oli koe kuva, mitä hän lupasi ettei laita mihinkään, mut silti laitoi ja kun mä lähetin ammattilais kuva se oli jo myöhässä

Venakko Milanna
Kävin myös katsomassa kuvasi.Noihin muihin esiintyjiin verrattuna painit kyllä ihan omassa sarjassasi,muihin verrattuna olet aivan kauhean näköinen. :O
no voi voi, en voi enää mitään, olen jo itkenyt sen kuvan takia, mut mä mielelläni katson sun kuvan jos sun pääässä olisi ensiks hyvin laitettu kampaus ja sitten 3päivän päästä jotain kamala päässä ja meikittömänä vielä heti aamulla, se ei antanut mulle edes laita hiukset auki, koska valokuvaja tuli tekemään koe kuvaukset jotka hän lupasi ei menee mihinkään, harjoitelu vaan oli, miten mä poseran ja se oti monta monta kuva, koska seuraavana päivänä mulla olisi pitänyt olla kuvaukset ihan yhden jutun takia, mihin en mennyt kuitenkaan, niin ja kuva oli otettu privatissa, ihan päivä privatissa, mihin tulin heti aamulla kun työskentelin 3päivää siellä, enkä itseä laittanut ees kuntoon silloin vielä, ei meikkiä ja päässä on jotain aivan kamala, mut hei ei muuta kun naura vaan, mä en ainakaan jaksa enää stressata, joskus sulle lähetän kuvia kun olen laitettuna

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä