Et sitten tajunnut taaskaan mitään lukemastasi. En viitsi edes toistaa. Jankuta aivan yksin tuota sun "tietoasi".Ota selvä, jos itse et kestää tosiasiat että stripparit voivat juoda, tai vaikka googleta Tukiaista ja katso että sekin juo shampanjat töissä tai ei muuta kun soittamaan jonnekin, niin saat tietä mitä me stripparit teemme
Säälittävää saada palkkaansa juomaprovikoista.Mitä kakka te puhute, ottakaa ihan oikeasti selvä, mä olen jokaisessa clubissa yrittäjä, mulla on vakuutukset kyllä, millä stripparit tekee rahaa, jos emme juo jooko alkoholia tai alholottomia, meille kun tulee jokaisesta juomasta provikka, jos se olisi niin että vain tippeistä tulisi palkka, niin varma ei olisi kannattanut koko homma tehdä, vaikka toki välillä niitä paljonkin tulee, mut silti, verot pois ei jää mitään ja meitä pakotetaan maksa noistakin veroja, koska mulle sitten tulee ongelmia, kun yrittäjä olen jos ei noista maksaa tälläisessä hommassa
Oletko sä siellä sun rättiliikkeessäkin kännissä? Ei ihme sitten jos sieltä varastetaan koko ajan tavaraa kun myyjä on niin kännissä ettei huomaa mitään.Mitä kakka te puhute, ottakaa ihan oikeasti selvä, mä olen jokaisessa clubissa yrittäjä, mulla on vakuutukset kyllä, millä stripparit tekee rahaa, jos emme juo jooko alkoholia tai alholottomia, meille kun tulee jokaisesta juomasta provikka, jos se olisi niin että vain tippeistä tulisi palkka, niin varma ei olisi kannattanut koko homma tehdä, vaikka toki välillä niitä paljonkin tulee, mut silti, verot pois ei jää mitään ja meitä pakotetaan maksa noistakin veroja, koska mulle sitten tulee ongelmia, kun yrittäjä olen jos ei noista maksaa tälläisessä hommassa
Mieti omaa käytöstäsi.miks te kiusatte jatkuvasti mua, siis ihan oikeasti oletteko te niin kylmiä ihmisiä täällä kaikki
Entäs jos nainen ei ollut strippari silloin kuin avioitui?Jos mies menee naimisiin stripparin kanssa, niin minusta miehen pitäisi myöhemminkin hyväksyä se että nainen on strippari, eikä alkaa inistä mustasukkaisena.
juu lähti yllättävän hyvin ensimäistä 2vkoa oli tosi monta ostoksia, jopa vakituiset nettikauppa asiakkaat tulivat vaikka mistä muista kaupungeista shoppailemaan, sitten 1,5vkoa oli hiljaista ja nyt taas kaksi vkoa ostoksia joka päivää sekä paljon tilauksia että vaateetkin loppu keskeen ja joskus tulee 10tilausta esim pöivässä ja jotkut tilavat samoja mekkoja ja kokoa, mut kun mun varastossa esim niitä on 2jäljellä, huh eli vaikea, mut kyllä menee hyvin, nyt ajattelin taa lajentaa valikoima, sekä olen avaamassa toinenkin verkkokauppaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22009965:Miten Milanna sun vaatebisnes on muuten lähtenyt rullamaan?
Onko sellaista kuin haaveilit? Miten menee?
mulla todettu kaikki ne oireet kilpirauahes takia, meen maantaina otamaan verikoket, sekä puhua lääkärin kans, koska pieni masennusta on myös ja sekin tekee mun oloa tälläiseksiOotko sä Savanna miettinyt, että jos kokeilisit vaikka jotain terapiamuotoa paniikkihäiriöön ja siihen ahdistukseen, niin ehkä töissäkin tuntuis paremmalta?
Nostaa kuumetta???mulla todettu kaikki ne oireet kilpirauahes takia, meen maantaina otamaan verikoket, sekä puhua lääkärin kans, koska pieni masennusta on myös ja sekin tekee mun oloa tälläiseksi