Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"hilla"
Kyllähän se niin on, ettei missään työpaikassa saa olla humalassa, oli sitten kyseessä strippibaari tai toimisto. Se on ihan fakta. Joka työpaikalla pitää olla esim. vakuutukset kunnossa, ja niiden edellytykset on mm. se, että ollaan selvin päin. Sen valvomisesta vastaa esimies.

Anteeksi mutta mä en vieläkään käsitä miten töitä pitää tehdä kännissä.:ashamed:
Etkö sä selvinpäin 'uskalla' mennä lavalla vai miksi sä otat tanssimaan mennessä? Eikö se ole jo vähän työturvallisuusriskikin olla päissään korkkareissa lavalla ja tangolla?

"vierailija"
[QUOTE="hilla";22009152]Kyllähän se niin on, ettei missään työpaikassa saa olla humalassa, oli sitten kyseessä strippibaari tai toimisto. Se on ihan fakta. Joka työpaikalla pitää olla esim. vakuutukset kunnossa, ja niiden edellytykset on mm. se, että ollaan selvin päin. Sen valvomisesta vastaa esimies.[/QUOTE]
saa juoda

"hilla"
[QUOTE="vierailija";22009359]saa juoda[/QUOTE]

Jos olet vakuutusyhtiössä töissä, niin tiedät kyllä ehdot!
Muuten älä virheellistä tietoa jakele.

Työnantaja on velvoitettu järjestämään vakuutukset.
MUTTA...sen jälkeen...otapas ehdoista selvää!!

t. vakuutustäti, esimies

"Ariel"
eikai humalassa töissä oloa ole laissa kielletty, paitsi silloin kun työ sisältää alkoholijuomien tarjoilua, muuten se kait on kunkin työpaikan oma rajoitus saako humalassa olla vai ei, no vakuutukset ei kylla mitään tapaturmia korvaa jos on humalassa mutta mitä mieltä on laki, mene ja tiedä, jos oma esimies sen sallii niin kukas muu siihen puuttuis!
Eikä Savanna todellakaan ole ainoa joka saattaa olla hiukan ottanut töiden ohella, showbisnes nyt vaan on sellaista.

[QUOTE="Ariel";22009576]
Eikä Savanna todellakaan ole ainoa joka saattaa olla hiukan ottanut töiden ohella, showbisnes nyt vaan on sellaista.[/QUOTE]

Niin, se nyt vaan on sellaista...
Vaikka showbisnes nyt onkin tuollaista, se ei silti tee siitä yhtään järkevämpää, mun mielestäni.
Saahan sitä mediasta paljonkin tukea tälle mielipiteelle :whistle:

"hilla"
No, kiemurainen on asia. Työnantaja nyt kuitenkin on velvoitettu vakuuttamaan kaikki työntekijänsä, vakuutusehdoissa seisoo ehdot. Jos työnantaja laiminlyö velvollisuutensa noudattaa ehtoja sekä valvoa niitä, ei se tokikaan ole työntekijän "rikos", työnantajahan siitä päävastuun vahingon sattuessa kantaa. Ja kenties maksaa kovat oppirahat, jos esim. sattuu vahinko, jonka vuoksi työntekijä vaikkapa kompuroi portaissa, kaatuu, satuttaa itsensä ja halvaantuu. Tietää silloin työnantaja mihin loppuelämänsä rahat tilittää...

Tämä nyt tähän ei kuulu, mutta jos menet vaikkapa rattijuopon kyytiin, sulla ei ole mitään vakuutusta silloin voimassa, ei edes liikennevakuutus korvaa mitään, ei edes sairaalamaksuja.
Olettama on, että sun pitää tietää kuskin olevan humalassa, vaikka itse olisit vielä enemmän taju kankaalla. Päälähtökohta on siis näin.

Venakko Milanna
Mitä kakka te puhute, ottakaa ihan oikeasti selvä, mä olen jokaisessa clubissa yrittäjä, mulla on vakuutukset kyllä, millä stripparit tekee rahaa, jos emme juo jooko alkoholia tai alholottomia, meille kun tulee jokaisesta juomasta provikka, jos se olisi niin että vain tippeistä tulisi palkka, niin varma ei olisi kannattanut koko homma tehdä, vaikka toki välillä niitä paljonkin tulee, mut silti, verot pois ei jää mitään ja meitä pakotetaan maksa noistakin veroja, koska mulle sitten tulee ongelmia, kun yrittäjä olen jos ei noista maksaa tälläisessä hommassa

wew
Mitä kakka te puhute, ottakaa ihan oikeasti selvä, mä olen jokaisessa clubissa yrittäjä, mulla on vakuutukset kyllä, millä stripparit tekee rahaa, jos emme juo jooko alkoholia tai alholottomia, meille kun tulee jokaisesta juomasta provikka, jos se olisi niin että vain tippeistä tulisi palkka, niin varma ei olisi kannattanut koko homma tehdä, vaikka toki välillä niitä paljonkin tulee, mut silti, verot pois ei jää mitään ja meitä pakotetaan maksa noistakin veroja, koska mulle sitten tulee ongelmia, kun yrittäjä olen jos ei noista maksaa tälläisessä hommassa
Säälittävää saada palkkaansa juomaprovikoista.

"Kalevi"
Oletko sä siellä sun rättiliikkeessäkin kännissä? Ei ihme sitten jos sieltä varastetaan koko ajan tavaraa kun myyjä on niin kännissä ettei huomaa mitään.

Venakko Milanna
[QUOTE="Kalevi";22009933]Oletko sä siellä sun rättiliikkeessäkin kännissä? Ei ihme sitten jos sieltä varastetaan koko ajan tavaraa kun myyjä on niin kännissä ettei huomaa mitään.[/QUOTE]

miks te kiusatte jatkuvasti mua, siis ihan oikeasti oletteko te niin kylmiä ihmisiä täällä kaikki

"hilla"
Juu, en epäile etteikö sulla vakuutuksia olisi, pakkohan ne on olla. Mutta vahingon sattuessa ja alkoa veressä voit olla varma, ettei niillä vakuutuksilla paljon ole merkitystä, ehdot niissä koskee kaikkia, myös sinua.

Ja kyllä alkon myyjätkin niitä pulloja myy ihan selvin päin, miksei strippari sitä voi tehdä....

luunappi
Ootko sä Savanna miettinyt, että jos kokeilisit vaikka jotain terapiamuotoa paniikkihäiriöön ja siihen ahdistukseen, niin ehkä töissäkin tuntuis paremmalta? :)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22009965:
Miten Milanna sun vaatebisnes on muuten lähtenyt rullamaan?
Onko sellaista kuin haaveilit? Miten menee?
juu lähti yllättävän hyvin ensimäistä 2vkoa oli tosi monta ostoksia, jopa vakituiset nettikauppa asiakkaat tulivat vaikka mistä muista kaupungeista shoppailemaan, sitten 1,5vkoa oli hiljaista ja nyt taas kaksi vkoa ostoksia joka päivää sekä paljon tilauksia että vaateetkin loppu keskeen ja joskus tulee 10tilausta esim pöivässä ja jotkut tilavat samoja mekkoja ja kokoa, mut kun mun varastossa esim niitä on 2jäljellä, huh eli vaikea, mut kyllä menee hyvin, nyt ajattelin taa lajentaa valikoima, sekä olen avaamassa toinenkin verkkokauppa:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä