Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
eilen:confused:
Messuilla olin ja tanssinut, tärinä oli kauhea. Sitten mies tuli mulle vihaiseksi, mustasukkaiseksi, mä luulin se oli niin vihainen että sanoi mun kaverellekin pahasti, meille tuli pahaa riita kotona ja vain sen takia koska mä olen tanssinut lavalla toinen kerta mies stripparin kanssa, juu olin kyllä kännissä että menin, mut miks ei:snotty:

olo nyt aivan kamala, krapula, tykytys, tärinä ja vaikka mitä muuta

"vieras"
Niin. Eikö ne ollut ihan pouhtaasti seksimessut eikä mikään erotiikka... Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi strippaisi naisen kanssa lavalla alasti kaikkinn nähden ja vielä kännissä

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22008517]Niin. Eikö ne ollut ihan pouhtaasti seksimessut eikä mikään erotiikka... Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi strippaisi naisen kanssa lavalla alasti kaikkinn nähden ja vielä kännissä[/QUOTE]

varma olisin otanut eron:stick:

Venakko Milanna
johonkin Viroon mua kutsutaan keikalle, matka kuule maksetaan sinne ja takas, no joo, mä miettinyt jos matka maksetaan niin meen käymään sinne:cool:
no juu en tiedä oikein

no nii......
no kiitos ja minkä takia, että tanssinut?:D
Ensinnäkin strippaus ei ole tanssia tanssin varsinaisessa merkityksessä joten URPOa mainita tanssiksi ja toinen sinun URPOus on tuo tahallinen miehesi loukkaaminen. En voi käsittää miksi tee niin? Eikö jo riitä että olet tuhero paljaana ties missä ja miehesi saa hävetä silmät päästään ja sitten menen vielä lyömään vyön alle. Ajattelisit hieman, jos eti itseäsi, miestäsi niin edes lapsiasi,mutta sinullehan on työ tärkeämpää kuin perhe tai anakaan lapset :) Tämän kuvan olet itsestäsi antanut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä