G: Te n.170cm pitkät: vyötärönympäryksenne ja painonne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";22004096]Minkä ihmeen takia, noi vyötärönympäryksethän näyttää painoon nähden olevan yllättävän isoja???[/QUOTE]

Oli tai ei, mä olen ainakin tähän ihan tyytyväinen. Niinkuin muihinkin mittoihini.

[QUOTE="eee";22004096]Minkä ihmeen takia, noi vyötärönympäryksethän näyttää painoon nähden olevan yllättävän isoja???[/QUOTE]

Mulla on kaikki kilot vyötäröllä, kasvoista ei ole koskaan nähnyt että olen ollut ylipainoinen eikä esim käsistäkään.

Pituus 167cm, paino 63kg ja vy 80cm - ja kolmas lapsi on tällä hetkellä 2.5kk, eli toivottavasti tuo vyötärönympärys tässä vähitellen kiinteytyy, painoakin lähtenee viel jokunen kilo.

Mä voin ainakin selityksenä sanoa että mulla on 3 lasta ja mun vyötärön ja lantion ero on 20 cm vaikka vyötärö onkin noin iso. Eli olen isolantioinenkin.

Vyötärön ympärys mitataan navan yläpuolelta leveimmästä kohtaa.. näin ainakin endokrinologilla. Muuten ei saada tietoon meneekö vyötärönympärys riskirajoilla.

Yhteistyössä