Mies vertaa mua aina muihin! Ja mua inhottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Hyi olkoon mitä ukko

sano että teinpä minäkin vertailua ja kalus on vähän pienehkö, noin niinku edellisiin verrattuna :whistle:

ja ukko voi vastata että eipä ole sulla niin tiukka kuin aikaisemmilla.

Ei kai ku ne isot kyrvät ehti kairata reiän isommaks ;)

toiset sentään harjoittelee lihaksiaan toiset vaan on niin laiskoja.

Niin, toisetkin käyttää penispumppuja tai yrittää edes muuten vaan tyydyttää naisensa :saint:

mieluummin tekovagina kuin sun torttus.

En mä sulle oo mitään ollu tarjoomassakaan. Mähän olen uskollinen vaimo miehelleni
:xmas:

no paremmat kyydit tältä tekopimpsalta saakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
aloin vähän miettiä tätä asiaa..voisi kuvitella että monikin mies vertailee, harva vaan on niin tyhmä että sanoo sitä ääneen vaimolleen.

Peesi! Ei sillä ääneen sanomisella ole kuin yksi tarkoitus - loukata.

Kummalisia tyypejä sitä löytyy. Mistä toi pirun pinnallisuus sikiää? Millään muulla ei tunnu olevan väliä kuin ulkomuodolla... Kaikki kuitenkin vanhetaan ja kropalle tapahtuu mitä tapahtuu. Kyllähän ne puolison ulkonäölliset muutokset kuuluu osana elämään. Aika outoa jos sitä ei puoliskoa valittaessa tajua, jos meininkin kuitenkin on että yhdessä elämän loppuun saakka.

Mun exä kyllä vertaili ja nalkutti vauva-kiloista. Saan vahingoniloista tyydytystä nyt, kun olen elämäni kunnossa ja exä ja exän nyxä rimpuilevat liikakilojensa kanssa.

Mun mies menee sit varmaankin samaan kastiin. Selittää, et miks mä en voi pitää ja ostaa sellaisia farkkuja, mitä muilla tytöillä tuolla kaupungilla on. Siis niin millaisiakohan??? Mun mielestä, mulla on ihan siistejä vaatteita. Jokaisesta uudesta vaatekappaleesta heittää oman arvostelun. Ja joka päivä katsoo millaisissa alushousuissa kuljen, vaikka kaikki mun alkkarit on nähnyt. Yhdessä vaiheessa vinku, että pitäisi käydä hipstereitä käyttämään. No muutamat ostin ja testasin, mutta kun ne ei vain ole mun juttu niin sen jälkeen en ole päälle pistänyt. Olen valmis kokeilemaan kaikkea, mutta en suostu pitämään jos ei tunnu hyvältä.

Yhteistyössä