G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
t.25v
Siihen asti luulin että on ihan normaalia että lapset menee jossain vaiheessa päiväkotiin/hoitoon kuten kouluunkin.

Jäin ihmettelemään kun työkaveri sanoi kun hoitomaksu oli noussut 200 euroon..
 
junan vessa
Mä oon aina luullu että junan vessaa saa käyttää vain silloin kun juna liikkuu. No, ehkäpä näiden uudempien intercity ja pendolino junien vessoja joiden pöntönreiästä ei raiteet vilise saa käyttää muulloinkin ;)
 
- mä oon aina luullu (kunnes sain omia lapsia) että maito loppuu kaikilla viimeistään kun lapsi 3kk - no sanomista lähipiiristä tuli kun 1,5v vierähti :p
- Synnytyksen jälkeen ei voi istua ollenkaan tai kävellä :confused:
- Kynnet kasvaa sisäänpäin jollei niitä leikkaa usein
- Hoitomaksut on useita satasia (eilen veljeni sanoi että 19e/kk :confused:)
 
"vieras"
Pari päivää sitten en tiennyt, että termostaatti mittailee huoneen lämpötilaa. Luulin, että se patterin teho säädetään itse. Ja kiitokset tästä valaistumisesta kuuluu palstalle.
 
[QUOTE="vieras";21996228]Mikäs se papukaijalaji sitten on? Ja mikä kakadu on oikeasti?[/QUOTE]

********. Juuri googlaamamme tiedon mukaan Kakadu onkin papukaijalaji, kuten luulin aiemmin. Ubuntun oma google-viritys antaa näköjään epänormaaleja tuloksia.

Ps. Niin, siis luulin eilen, että se on _ainoastaan_ kansallispuisto.
 
[QUOTE="vieras";21996217]Pari päivää sitten en tiennyt, että termostaatti mittailee huoneen lämpötilaa. Luulin, että se patterin teho säädetään itse. Ja kiitokset tästä valaistumisesta kuuluu palstalle.[/QUOTE]

Muistan sinut! :DD Lämpö tosiaan säädetään itse, mutta se tarkoittaa sitä, että patterin termostaatti pitää huolen, että sama lämpö on koko ajan huoneessa.
 
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;21996209:
- mä oon aina luullu (kunnes sain omia lapsia) että maito loppuu kaikilla viimeistään kun lapsi 3kk - no sanomista lähipiiristä tuli kun 1,5v vierähti :p
- Synnytyksen jälkeen ei voi istua ollenkaan tai kävellä :confused:
- Kynnet kasvaa sisäänpäin jollei niitä leikkaa usein
- Hoitomaksut on useita satasia (eilen veljeni sanoi että 19e/kk :confused:)
meillä on yhen lapsen hoitomaksut kyllä 250 euroa.
että turhaan sä tota ihmettelit, oot ollu ihan oikeessa.
 
"juu"
Luulin vielä hieman yli vuosi sitten, että kaikki pamahtaa saman tien paksuksi kun ehkäisy jätetään. Kuvittelin, että kaikki muu on erittäin harvinaista ja vain parille tyypille käy muutoin. On ollut hyvä ehkäisyvalistus meidän koulussa ;)

Lisäksi luulin, että imetys on semmonen juttu joka totta kai onnistuu kaikilta ihan varmasti. Saatika en tiennyt, että se käy kipeää.

Luulin myös ennen omia häitäni, että morsmaikku maksaa polttarit tietystikin kun ovat hänen juhlansakin ;)
 

Yhteistyössä