G: miten meikkaat?

itse laitan ripsiväriä yläripsiin, alas en edes yritä koska siellä on suunnilleen kolme ripseä sentin välein ja se väri menee suoraan ihoon... eyeliner rajat alaluomelle, meikkivoidetta, puuteria ja kulmakynää. nykyään käytän harvemmin huulipunaa/huulikiiltoa, ennen en lähtenyt ovesta meikkaamatta huuliani :D luomiväriääkään en enää käytä, tuntuu että se leviää joka räpytyksellä pitkin naamaa ja sitä paitsi nyt kun on violetit lasit, pinkki tai vihreä luomiväri näyttäisi :x . räväköistä kynsilakoista tykkäisin, mutta kun kynnet lohkeavat heti kasvettuaan ja sitten turhautuneena puren loputkin pois.. :headwall:

mm
meikinalusvoide, peiteväri, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, huulipuna. joskus kun jaksan rajaan silmät. luomivärejä ole ikinä käyttäny kun ne leviää kuitenkin. rajauksen kanssa tuppaa olemaan sama vika.

"Blushing"
Just tein silmämeikin eli 2 eri pohjustajaa (UDPP & MAC Paint Pot), Goshin kajalia ylärajaukseen, Diorin Stylish Movesta kolmea eri sävyä itse meikkiin sekä ripsari. Ja pysyy kyllä koko päivän hievahtamatta! :)

Nyt lähden sutimaan mineraalimeikkipohjaa naamaan! Sen lisäksi laitan vielä poskipunaa, kulmakynää ja kulmageeliä. Huuliin käytän arkena vain huulivoidetta.

On hyvin paljon mahdollista, että unohdin mainita jotain :D

Mie meikkaan itse ehkä muutaman kerran vuodessa ja sillonkin laitan vaan ripsiväriä (sylkästävä malli :LOL:), muuta en osaa laittaa...
Miun paras Ystävä joskus meikkaa miut ja sillon tulee naamaan sen verran pakkelia että :D

Ainoa hyvä puoli naamassani lienee silmäripsien mustuus ja runsaus, joten silmämeikkiä oikeastaan tarvitse tehdä aina. Käytän aika paljon kuitenkin luomivärejä, joskus kirkkaampia ja joskus luonnollisempia (Käytössä pari Dior 5-couleurs palettia,NYXiä, Morgana Mineralsin irtoluomareita ja Coastal Scentsin 88-shimmer paletti..ja jotain..). Yleensä teen myös rajaukset nestemäisellä/geelimäisellä rajauksella. Mutta toisinaan en meikkaa silmiä ollenkaan.

Ja ooh: Too Facedin Shadow Insurance :heart: Pysyy meinaan värit luomilla, toisinkuin ilman tai jollain Lumenen vastaavalla. Urban Decayn Primer Potion on myös pop.

Meikkipohjana joko BareMineralsin tai Youngbloodin mineraalimeikkipohja, tavallisiin hirviömäisiin meikkivoiteisiin+puutereihin ei ole paluuta. Joskus poskipunana E. Ardenin jokin, joskus hiukan BM:n warmthia, joskus Too Facedin jtn poskipunaa/aurinkopuuterisysteemiä..

Joskus jotain huulikiiltoa/huulipunaa/kiiltopunaa/lip stainia.. Blaah, niitäkin pitäisi käyttää useammin, kun olen kerryttänyt pienen varaston :l

Useimmiten naamallani on kuitenkin vain mineraalipohja, koska olen laiska.

"Blushing"
Ainoa hyvä puoli naamassani lienee silmäripsien mustuus ja runsaus, joten silmämeikkiä oikeastaan tarvitse tehdä aina. Käytän aika paljon kuitenkin luomivärejä, joskus kirkkaampia ja joskus luonnollisempia (Käytössä pari Dior 5-couleurs palettia,NYXiä, Morgana Mineralsin irtoluomareita ja Coastal Scentsin 88-shimmer paletti..ja jotain..). Yleensä teen myös rajaukset nestemäisellä/geelimäisellä rajauksella. Mutta toisinaan en meikkaa silmiä ollenkaan.

Ja ooh: Too Facedin Shadow Insurance :heart: Pysyy meinaan värit luomilla, toisinkuin ilman tai jollain Lumenen vastaavalla. Urban Decayn Primer Potion on myös pop.

Meikkipohjana joko BareMineralsin tai Youngbloodin mineraalimeikkipohja, tavallisiin hirviömäisiin meikkivoiteisiin+puutereihin ei ole paluuta. Joskus poskipunana E. Ardenin jokin, joskus hiukan BM:n warmthia, joskus Too Facedin jtn poskipunaa/aurinkopuuterisysteemiä..

Joskus jotain huulikiiltoa/huulipunaa/kiiltopunaa/lip stainia.. Blaah, niitäkin pitäisi käyttää useammin, kun olen kerryttänyt pienen varaston :l

Useimmiten naamallani on kuitenkin vain mineraalipohja, koska olen laiska.
Mua alko ihan kiinnostaa... Oleksää juures? :D

[QUOTE="Blushing";21994555]Mua alko ihan kiinnostaa... Oleksää juures? :D[/QUOTE]

Juures..?

Ööh, haukutko minua nyt vihannekseksi, vai?

Mikä ihmeen juures?

(Jos tästä vastauksesta voi jotain päätellä, niin luultavasti A) Olen vihanneksen tasolla henkisesti ja B) En kuitenkaan tarkoittamasi juures.)

"Neenu"
Peiteväri, meikkivoide, ripsari, poskipuna, huulirasva ja joskus punaa tai kiiltoa. :)
Olis ihana jos vois olla ilman pakkelia tai edes pelkällä ripsivärillä, mut kun iho on niin huono ja kirjavakin. :(

Muumiliini
En meikkaa ollenkaan, ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta jos sattuu kiinnostamaan niin laitan meikkivoide-puuteri-yhdistelmää ja ripsiväriä hiukan. Vuosiin en ole silmiä rajannut enää enkä osaa huulipunan kanssa olla. Kiiltoa saatan joskus laittaa jos satun muistamaan, useimmiten tyydyn vain huulipunaan.

"Blushing"
Juures..?

Ööh, haukutko minua nyt vihannekseksi, vai?

Mikä ihmeen juures?

(Jos tästä vastauksesta voi jotain päätellä, niin luultavasti A) Olen vihanneksen tasolla henkisesti ja B) En kuitenkaan tarkoittamasi juures.)
No en hauku! :( Kauheeta! Siis en tosiaankaan. Eli et ole tarkoittamani juures :) Liittyy kosmetiikkajuttuihin ja foorumeihin. Tietäisit varmaan mitä tarkotan jos olisit...

[QUOTE="Blushing";21994576]No en hauku! :( Kauheeta! Siis en tosiaankaan. Eli et ole tarkoittamani juures :) Liittyy kosmetiikkajuttuihin ja foorumeihin. Tietäisit varmaan mitä tarkotan jos olisit...[/QUOTE]

Anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa siun mieltä! Ihan huumorilla heitin tuon :D Foorumeilla en oikeastaan viihdy muualla, kuin täällä (vaikka syytä olisi), mutta sitäkin enemmän kosmisaiheisessa blogimaailmassa. :D

Mä harvemmin enää liikun ilman meikkiä. Yleensä se perussetti on Urban Decayn Primer Potion, luomiväri (vaihdellen, mut mineraalit on pop, MAD Mineralsit, Hi-Fit, Fyrinnaet...), rajaus, ripsari, kulmakarvaväri + -geeli, kasvoille vaihtelevasti joko LaurEssin mineraalit tai ihan perusmeikkivoide, poskipunat, varjostukset, huulikiilto/-puna.

"mie"
Mun perusmeikki on lähes tilantteessa kuin tilanteessa joku naamarasva, meikkipuuteri, ripsiväri yläripsiin ja kulmakarvoja sipaisen silla Lumenen kulmavärillä. That´s it :D Ja jos olen värjännyt kulmat ja ripset, niin noin kuukauden ajan repertuaariin kuuluu ainoastaan uto voide ja meikkipuuteri.

Mä en edes oikein osaa meikata, enkä ole jaksanut nähdä vaivaa. Olen ehkä enemmän sellainen "luonnonkaunis" :D

Yhteistyössä