G: miten meikkaat?

Lättään tummille silmänalusille hieman peitevoidetta, taivutan ripset, vedän meikkipuuterin naamaan ja vielä hennosti lisään peitevoidetta silmänalusille, ja häivytän. En oo kauheesti jaksanu muuta laittaa, ku se pesu on niin ikävä puuha. Joskus laitan ripsaria ja vielä harvemmin ohuelti kajalia. Luomiväriä en osaa käyttää, jotain hyvin vaaleaa saatan joskus läntätä luomille, vähän miten sattuu...

jkin
Jos kulmat ja ripset laitettu, niin yleensä arkisin vain meikkivoide ja huulikiilto/puna. Ripsiväriä käytän, jos edellä mainittua operaatiota ei ole tehty. Joskus valokynää tai Joe Blascoa tummien silmän alusten ja näppyjen peittoon, kivipuuteria näiden kiinnitykseen. Juhlakäyttöön laitan sitten aurinkopuuteria ja luomiväriä, mutta kajalia en käytä ollenkaan.

Arkipäivinä ainakin sSipaisu mineraaliposkipunaa ja/tai aurinkopuuteria poskipäiden alle, huulikiiltoa tai -punaa.
Toisinaan lisäksi mustaa ripsaria ja kulmakynällä sipaisu.
Joskus erittäin harvoin myös kajalia ja eye lineria.

Talviaikaan satunnaisesti erityistilanteissa kevyt meikkivoide ja ehkä jopa luomiväri
Merkkeinä DrHauschka tai Lavera.

Enemmän pidän kasvoistani vain kevyesti ehostettuna, kuin koko setilla, vaikka olisi miten taitavan meikkaajan tekemä meikko.
Kaipa olen enmmän luonnonlapsi kuitenkin..

j

Viimeksi muokattu:
kevyt
mulla on aika hyvä ja tasainen iho, joten riittää ihan kevyt puuterikerros, lisäksi arkimeikkiin päivittäin kuuluu ripsari,kulmakynä ja hitusen sävytetty huulikiilto, luomiväriä poskipunaa ja kunnon huulipunaa laitan sitten iltameikkiin ja juhliin.

tsuup
Jos meikkaan, niin teen pohjan Bare Mineralsseilla. Laitan kulmat kuntoon (kulmakynällä tai joskus ihan ruskealla luomivärillä). Silmissä käytän aika hempeän/luonnollisen värisiä luomivärejä, teen rajaukset ylös ja alas (ylös mustalla, alas ruskealla) sekä laitan ripsiväriä. Sit huuliin jotain ihan luonnollisen väristä punaa tai huulikiiltoa ja mahdollisesti myös poskiin sipaus poskipunaa.
En mä kyllä aina jaksa.

"Blushing"
Anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa siun mieltä! Ihan huumorilla heitin tuon :D Foorumeilla en oikeastaan viihdy muualla, kuin täällä (vaikka syytä olisi), mutta sitäkin enemmän kosmisaiheisessa blogimaailmassa. :D
Ok :D Ei mulla tullut kato pieneen mieleenkään, että joku vois ymmärtää väärin tai jotain :D Sun viesti vaan oli niin "juuresmainen", että olin ihan varma, että sun täytyy olla moinen ;)

[QUOTE="Blushing";21997326]Ok :D Ei mulla tullut kato pieneen mieleenkään, että joku vois ymmärtää väärin tai jotain :D Sun viesti vaan oli niin "juuresmainen", että olin ihan varma, että sun täytyy olla moinen ;)[/QUOTE]

Hehe, olis hauska tutustua tähän juurekseen tai jotain :D

meikkivoide, valokynä, puuteri, poskipuna, korostusväri, luomivärit, rajaukset, ripsari, kulmaväri ja huulipuna.. siis kaikki mahdollinen. mutta mä teen meikin nudesävyillä pääsääntöisesti joten ne ei näytä miltään pakkelilta vaikka kuulostaa ehkä paljolta.
ja jos en jaksa tai kerkeä niin sitten ei välttämättä mitään.

Arkena en laita kuin kevyesti meikkivoidetta ja puuteria. Kesällä pelkkää aurinkopuuteria. Jos menen juhlimaan, laitan pohjan lisäksi luomiväriä (yleensä kolmea sävyä), eyelinerilla ylärajaukset, välillä alarajaukset kynällä, joita pehmennän mustalla luomivärillä, huulikiilto ja joskus poskipuna.

Ja ripsiväri meinasi unohtua.

Yhteistyössä