tätä menoa ei koskaan lapsia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
kun ei vaan ole varaa. Miehellä jää käteen palkasta noin 1000-1200 euroa kuussa joten yksistään sillä ei makseta asuntoa ja muuta elämistä.

kyllä ahdistaa..

Lapsi tuo leivän tullessaan! Ei tässä yhteiskunnassa mitkään rahat ole esteenä, se on järjestely kysymys. On työttömiä yh-äitejä/-isiä jotka selviää elämästä ja kasvattaa täyspäiset lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja Köyhän lapsi;21989692:
Lapsi tuo leivän tullessaan! Ei tässä yhteiskunnassa mitkään rahat ole esteenä, se on järjestely kysymys. On työttömiä yh-äitejä/-isiä jotka selviää elämästä ja kasvattaa täyspäiset lapset.

mä en tajua miks muksuja pitää tehdä jos ei ole vara. sillä ihan viisaasti ajatteli ap kyllä vaikka varmasti provotarkoituksessa teki aloituksen.

Mä en myöskään ymmärrä miksi narkkarien, alkoholistien, kehitysvammaisten, kissanomistajien, rumien saati tyhmien pitäisi tehdä lapsia. Miksi ei vain hyvin toimeentulevat, kauniit ja älykkäät ihmiset voisi lisääntyä? Miksi iloa lapsista pitäisi suoda myös KÖYHILLE ja muille epäihmisille?? Järkyttävää.

Mä en myöskään ymmärrä miksi narkkarien, alkoholistien, kehitysvammaisten, kissanomistajien, rumien saati tyhmien pitäisi tehdä lapsia. Miksi ei vain hyvin toimeentulevat, kauniit ja älykkäät ihmiset voisi lisääntyä? Miksi iloa lapsista pitäisi suoda myös KÖYHILLE ja muille epäihmisille?? Järkyttävää.

Minkäläine ruma ääliöpaska ite olet? toivottavasti sulla ei ole lapsia sääliks niitä käy jos on.

Olen samaa mieltä meidät vähemmän kauniit ja vähemmän älykkäät=köyhä (sillä fiksu osaa tehdä rahaa) pitäisi strerilisoida syntyessämme. Koska se että on rahallisesti tiukkaa tekee ihmisiä hulluiksi ja lopulta ne syö pelkkää kaalia.

Olen samaa mieltä meidät vähemmän kauniit ja vähemmän älykkäät=köyhä (sillä fiksu osaa tehdä rahaa) pitäisi strerilisoida syntyessämme. Koska se että on rahallisesti tiukkaa tekee ihmisiä hulluiksi ja lopulta ne syö pelkkää kaalia.

Mä niin komppaan tätä. Voitaisiinko listaan lisätä myös huumorintajuttomat kuiviketyypit?? Niitäki on jo ennestää liikaa.

[QUOTE="surullinen";21989678]kun ei vaan ole varaa. Miehellä jää käteen palkasta noin 1000-1200 euroa kuussa joten yksistään sillä ei makseta asuntoa ja muuta elämistä.

kyllä ahdistaa..[/QUOTE]

Tota, tarviiko sillä yksinään maksellakaan? Mene sinäkin töihin, niin saat ansiosidonnaista tukea. Eikä sitä elämiseen niin hirmuisesti tartte...

Nyt tullaan toimeen kyllä ku mäkin käyn töissä. Mutta joudun uudelleen opiskelijaksi ja sillonkaan ei tulot päätä huimaa. Vielä jos olis lapsi niin stressi rahojen riittämisestä on valmis.

täytyy kyllä sanoa että tämä on paskin palsta äitiyteen ja vauvoihin liittyen ku täällä on niin julmia ihmisiä. Ei voi käsittää miksi toisille vaikeat tuomitaan näin lapsellisesti.

[QUOTE="surullinen";21989678]kun ei vaan ole varaa. Miehellä jää käteen palkasta noin 1000-1200 euroa kuussa joten yksistään sillä ei makseta asuntoa ja muuta elämistä.

kyllä ahdistaa..[/QUOTE]

Minkä ikäisiä olette?

Helpottais tietty, jos heti alkuun kertois koko totuuden. Moni jäi varmaan ihmettelemään sitä, että miksei sulla ole mitään tuloja. Haluatko kertoa, miksi joudut opiskelijaksi? Voisiko ne opinnot odottaa? Ei silloinkaan täysin ilman tuloja olla. Ja opiskelijana sulla on (kaiketi?) mahdollisuus opintolainaankin.

Itse henkilökohtaisesti en lähtisi vauvarumbaan opiskelijana. Haluaisin keskittyä kunnolla yhteen asiaan kerrallaan.

Terveydellisistä syistä on pakko vaihtaa ammattia. Nykyisessä en kauaa pysty enää työskentelemään kun kroppa ei kestä. Nyt kun olen töitä tehnyt on rahaa säästynyt, mutta ei nekään kauaa kestä.

Opintolainaa en tasan ala ottamaan.

Miksi monet ottaa tän provona? me haluttais antaa lapselle edes suht hyvä elintaso, me ollaan aikanaan mun vakavan sairauden takia jouduttu sossun luukulle ja siihen rumbaan ei haluta ihan hevillä uudestaan.

Mies hakee uusia töitä koko ajan mutta tänä päivänä on vaikea löytää mitään hyvää, nyt kuitenkin vakipaikka.

Mikä käy kateeksi?

Ja miksi tämä olisi provo? Ei me aleta lapsia yrittämään tilanteeseen jossa ei raha riittäisi elämiseen.

Joo, varmaan vauva kuluttaa 1000 euroa kuussa.. ja moni tosiaan antaa ja tuputtaa kaiken maailman vauvanvaatteita ja tarvikkeita ja ihan ilmaiseksikin. Mulla rahatilanne parani kun sain lapsen, vauva ei tarvinnu kuin äidinmaitoa alussa.

[QUOTE="äiti";21991673]Joo, varmaan vauva kuluttaa 1000 euroa kuussa.. ja moni tosiaan antaa ja tuputtaa kaiken maailman vauvanvaatteita ja tarvikkeita ja ihan ilmaiseksikin. Mulla rahatilanne parani kun sain lapsen, vauva ei tarvinnu kuin äidinmaitoa alussa.[/QUOTE]

oletko tyhmä? elämässä varmaan siinäkin vaiheessa maksaa muutkin asiat kuin vain vauva. Kyllä laskut ja asunto pitää maksaa myös sillo ja varmaan olis hyvä syödäkin.

Meillä ei ole ympärillä lapsiperheitä joilta saada mitään tavaraa ilmaiseksi tai ostamallakaan. Ja lapsihan ei ole ikuisesti vauva.

Yhteistyössä