S
"surullinen"
Vieras
kun ei vaan ole varaa. Miehellä jää käteen palkasta noin 1000-1200 euroa kuussa joten yksistään sillä ei makseta asuntoa ja muuta elämistä.
kyllä ahdistaa..
kyllä ahdistaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhän lapsi;21989692:Lapsi tuo leivän tullessaan! Ei tässä yhteiskunnassa mitkään rahat ole esteenä, se on järjestely kysymys. On työttömiä yh-äitejä/-isiä jotka selviää elämästä ja kasvattaa täyspäiset lapset.
mä en tajua miks muksuja pitää tehdä jos ei ole vara. sillä ihan viisaasti ajatteli ap kyllä vaikka varmasti provotarkoituksessa teki aloituksen.
meilläkin jää tuo käteen ja meillä on lapsia. sulla taitaa käydä kateeksi![]()
Mä en myöskään ymmärrä miksi narkkarien, alkoholistien, kehitysvammaisten, kissanomistajien, rumien saati tyhmien pitäisi tehdä lapsia. Miksi ei vain hyvin toimeentulevat, kauniit ja älykkäät ihmiset voisi lisääntyä? Miksi iloa lapsista pitäisi suoda myös KÖYHILLE ja muille epäihmisille?? Järkyttävää.
Mä en myöskään ymmärrä miksi narkkarien, alkoholistien, kehitysvammaisten, kissanomistajien, rumien saati tyhmien pitäisi tehdä lapsia. Miksi ei vain hyvin toimeentulevat, kauniit ja älykkäät ihmiset voisi lisääntyä? Miksi iloa lapsista pitäisi suoda myös KÖYHILLE ja muille epäihmisille?? Järkyttävää.
Eikö ap muka saa mistään pennin pyörylää? Kun puhuttiin vaan miehen tuloista...
Olen samaa mieltä meidät vähemmän kauniit ja vähemmän älykkäät=köyhä (sillä fiksu osaa tehdä rahaa) pitäisi strerilisoida syntyessämme. Koska se että on rahallisesti tiukkaa tekee ihmisiä hulluiksi ja lopulta ne syö pelkkää kaalia.
Mä niin komppaan tätä. Voitaisiinko listaan lisätä myös huumorintajuttomat kuiviketyypit?? Niitäki on jo ennestää liikaa.
Mikä käy kateeksi?
Ja miksi tämä olisi provo? Ei me aleta lapsia yrittämään tilanteeseen jossa ei raha riittäisi elämiseen.