Käytätkö rannekelloa?

• Viestiketjun aloittaja "Johanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Rohmu"
En oo käyttäny varmaan yli vuoteen, kun patteri loppui enkä ole saanut aikaiseksi vaihdattaa. Ei sitä kyllä tarvii, kun kännykässä ja tietsikassa on kellot ja kotona tietty seinällä, mikrossa, kelloradiossa, dvd-soittimessa jne. Joskus juhlissa käytän kelloa koruna.

"Ulla"
Kyllä tulee käytetty aina välillä. Löytyy valkoinen Axcent Broadband mallinen kello. Käytin sitä koko opiskelu ajan niin ranneke on kulunut ja on aika likainen, pitäisi ostaa uuden nahka rannekkeen niin se olisi hyvä ja kestävä kello taas.

"Jenny"
Kyllä käytän. Pieni CK minimal mallinen metalli rannekello. On ranteessa lähes aina, Otan pois kuin käyn suihkussa/saunassa tai uimassa jos muista ”kello on mukana suihkussa/saunassa kolme kertaa viidestä ja kesällä rannalla melkein aina”.

Fleur de la Cour
En käytä. Olen vuonna 2000 lopettanut kokonaan rannekellon käytön kun lapseni syntyi ja kello olis haitannut vauvanhoitoa. Työkseni teen sairaahoitajan töitä joten rannekelloa ei voi sielläkään käyttää.

Käytän suurinpiirtein kokoajan ja olen käyttänyt siis viimeiset 1,5v eli siitä asti kun sain kellon mieheltä syntymäpäivälahjaksi. Sitä edelsi muutaman vuoden kelloton aika kun edellinen kello hukkui esikoisen vauva-aikana johonkin.

"Linda"
Olen käyttänyt rannekelloa pitkään. Oli jo luopumassa siitä kun synnytin kaksoset. Olin ilman rannekello pari viikkoa mutta tuntui oudolta. Nyt rannekello on taas ranteessa 24h vaikka hoidan 2 kk vanhat kaksoset.
Kello on Esprit Silver Houston, kello on hyvin kestänyt jatkuva kosteus ja iskuja (lasten pesut ja ym.)

"Satu"
[QUOTE="Linda";21988563]Olen käyttänyt rannekelloa pitkään. Oli jo luopumassa siitä kun synnytin kaksoset. Olin ilman rannekello pari viikkoa mutta tuntui oudolta. Nyt rannekello on taas ranteessa 24h vaikka hoidan 2 kk vanhat kaksoset.
Kello on Esprit Silver Houston, kello on hyvin kestänyt jatkuva kosteus ja iskuja (lasten pesut ja ym.)[/QUOTE]

En käytä enää. Luovuin rannekellosta kuin esikoinen syntyi tai kuukauden sen jälkeen. Minulla oli pieni nahkainen rannekello ja se oli aina märkä kuin pesin vauvaa ja siten aina öljyssä kuin käytin vauva öljyä.
Nyt hän on kohta 1½ vuotta niin voisin kohta alkaa käyttämään sitä taas kuin en tarvii koko ajan olla veden kosketuksessa.

tictac
En käytä, mutta voisi opetella uudestaan sen taidon. Opiskelut aloitettua, piti opetella käyttämään sitä oikeassa kädessä, mutta pian huomasin sen olevan huono siinäkin ranteessa joten luovuin. Nyt se ois kätevä :)

"Noora"
Kello on ranteessa joka päivä. Olen töissä päiväkodissa. Aluksi en käyttänyt rannekelloa ollenkaan, mutta viime ystävänpäivänä sain lahjaksi mieheltä valkoinen DKNY nahkarannekello timanteilla jossa on noin 2 cm leveä ranneke ja noin 4 cm pyöreä kello. Olen käyttänyt sen joka päivä töissä. Välillä se on aika likainen jos olen vaihtanut vaippoja tai riisunut lapsilta kuraisia vaateita tai jos olemme askarrellut jotain.

"vieras"
töissä päivittäin, siviilissä en juurikaan, mutta jos lähden jonnekin niin usein on joku ranteessa. Rakastan kelloja, haluaisin jonkun ihanan timanteilla varsutetun upean kellon, mutta köyhäilen ja käytän teko blingblingeillä varsutettua tai ilman.

"Susanne"
[QUOTE="Linda";21988563]Olen käyttänyt rannekelloa pitkään. Oli jo luopumassa siitä kun synnytin kaksoset. Olin ilman rannekello pari viikkoa mutta tuntui oudolta. Nyt rannekello on taas ranteessa 24h vaikka hoidan 2 kk vanhat kaksoset.
Kello on Esprit Silver Houston, kello on hyvin kestänyt jatkuva kosteus ja iskuja (lasten pesut ja ym.)[/QUOTE]

Minulla oli sama juttu. Luovun siitä kuin lapsi syntyi mutta muutaman viikon jälkeen otin sen taas käytöön. Nyt kello on ranteessa koko ajan. Lapsi on nyt vähän yli vuoden ikäinen ja olen aina vaihtannut vaipat ja pessty hänet kello raneessa.

Yhteistyössä