[QUOTE="Julia";22023257]Minulla on ihan sama juttu. En ota rannekorut pois kun käyn suihkussa tai saunassa niin rannekelloa jää myös melkein aina vahingossa ranteessa. Joskus huomaan sen mutta välillä kello on mukana koko suihkun ja saunomisen aikana. Uimahallin mentäessä otan sen aina pois., pari kertaa olen jo ollut altaassa uimassa pari sata metriä ennen kuin huomaan. Silloin olen aina vienyt sen pukuhuoneeseen. Kesällä rannalla kello on aina ranteessa vaikka uin paljoin. Kävin viime keväällä thaimaassa sukellus kursin ja rannekello oli ranteessa myös sukelluksen aikana 11 metrin syvyydessä 20 minuuttia ja muuten myös koko kursin aikana. Rannekello kesti sitä. Ranteesta löytyy Esprit Houstonin mallinen kello:
Timanttiset > suomeksi > Tuotteet > Tuotehaku[/QUOTE]
Minulla on samanlainen rannekello ja käytän sitä joka päivä 24 h. Yritän muistaa ottaa sen pois aina kun menen suihkuun tai saunaan. Välillä unohtuu kello ranteeseen, mutta ei sille ole tapahtunut mitään vielä vaikka olen ollut suihkussa tai saunassa tunnin kellon kanssa.
Olin viime kesällä kavereiden mökillä. Oli 2530 astetta koko viikon ja oltiin rannalla tai merellä koko ajan. Käytiin surfailemassa ja vesihiihtämässä. Uitiin tosi paljon ja kello oli ranteessa aina ilman mitään ongelmia.
Espritin rannekellot ovat kyllä tosi luotettavia ja kestäviä.