Käytätkö rannekelloa?

• Viestiketjun aloittaja "Johanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Töissä on aina, samoin kun lähden vaikka kaupungille. Muuten vaihtelevasti, kotona kuitenkin harvemmin.

Mun kello on tällainen
Kellomaailma - Axcent Broadband x17741-237S
tosin ranneke on väriltään punainen, eikä siinä ole noita kivisomisteita.
Omasta ranteesta löytyy myös Axcent Broadband mallinen valkoinen rannekello. Kello on melkein aina ranteessa, otan sen pois kun käyn suihkussa tai saunassa. Muuten se on melkein aina ranteessa yölläkin.

"Kaisa"
Käyttän sormuskelloa. Se on aina kädessä. Kestää suihkua/uinti ja aika hyvin iskuja. Ostin kevällä timanttista.

http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=rannekellot&PriceGroup=1&Code=0199-0113

Käytän joka päivä!
illalla kun menen nukkumaan otan pois, ja tietysti myös suihkussa yms, mutta pääsääntöisesti se on kädessä koko ajan =) ja tuo kello on nätti ku piru niin kehtaakin piettää ja itse ainakin rakastuin siihen heti =) niin ja vasta puolisen vuotta olen käyttänyt kelloa..

"Erika"
Käytän aina vapaa ajalla. Työpaikalla en käytännössä saa pitää mutta välillä se on ranteessa (Olen sairaanhoitaja). Muuten käytän setä yötä päivään. Löytyy iso valkoinen nahka rannekello.

http://www.klockor.nu/dkny-ny4695-p-13045.html

"Petra"
Kyllä pidän, vapaa ajalla ja työssä
Olen eläin hoitaja maatilalla joten rannekello kärsii siitä kyllä välillä kuin se on ihan likainen tai kun olen olla mukan kuin vasikat syntyy.

Ranteesta löytyy CK kello:
http://www.otamat.com/images/ck%20watch.jpg

"Carla"
En käyttänyt rannekelloa ennen kuin sain mieheltä kesällä hienon ison valkoinen nahka rannekello.
Pidän sitä ranteessa joka päivä, melkein aina. Otan sen pois kuin käyn suihkussa/saunassa. Kello on ranteessa yölläkin. Pidin kelloa ranteessa joka päivä kesälläkin kun kävin rannalla ottamassa aurinkoa ja uimassa.

"Inga"
[QUOTE="Lissu";21992129]Omasta ranteesta löytyy myös Axcent Broadband mallinen valkoinen rannekello. Kello on melkein aina ranteessa, otan sen pois kun käyn suihkussa tai saunassa. Muuten se on melkein aina ranteessa yölläkin.[/QUOTE]

Minun ranteesta löyty myös Axcent Broadband mallinen valkoinen rannekello. Käytän sen päivittäin aamusta iltaan. Otan sen pois kun meen suihkuun tai saunaan. Tiskatessa kello on kyllä ranteessa vaikka se on välillä veden alla.

"Heidi"
Minulla on aina kello ranteessa. Suihkuun ja saunaan mentäessä yritän muistan sen ottaa pois mutta ei aina onnistuu, olen monta kelloa kastellut suihkussa koska kello jää ranteeseen melkein joka kolmas kerta kun menen. Tunnen olevani alaston kun ei ole kelloa kädessä. Nykyään löytyy Leijonan pien teräs kello ranteesta. Vesisuojattu 30 m mutta on kestänyt yli vuoden. Suihkussa melkein pari kertaa viikossa ja joskus myös saunassa. Kävin kesällä uimassa merellä ainakin 20 kertaa kello ranteessa ilman suurempia ongelmia.

"Julia"
[QUOTE="Heidi";22022206]Minulla on aina kello ranteessa. Suihkuun ja saunaan mentäessä yritän muistan sen ottaa pois mutta ei aina onnistuu, olen monta kelloa kastellut suihkussa koska kello jää ranteeseen melkein joka kolmas kerta kun menen. Tunnen olevani alaston kun ei ole kelloa kädessä. Nykyään löytyy Leijonan pien teräs kello ranteesta. Vesisuojattu 30 m mutta on kestänyt yli vuoden. Suihkussa melkein pari kertaa viikossa ja joskus myös saunassa. Kävin kesällä uimassa merellä ainakin 20 kertaa kello ranteessa ilman suurempia ongelmia.[/QUOTE]

Minulla on ihan sama juttu. En ota rannekorut pois kun käyn suihkussa tai saunassa niin rannekelloa jää myös melkein aina vahingossa ranteessa. Joskus huomaan sen mutta välillä kello on mukana koko suihkun ja saunomisen aikana. Uimahallin mentäessä otan sen aina pois., pari kertaa olen jo ollut altaassa uimassa pari sata metriä ennen kuin huomaan. Silloin olen aina vienyt sen pukuhuoneeseen. Kesällä rannalla kello on aina ranteessa vaikka uin paljoin. Kävin viime keväällä thaimaassa sukellus kursin ja rannekello oli ranteessa myös sukelluksen aikana 11 metrin syvyydessä 20 minuuttia ja muuten myös koko kursin aikana. Rannekello kesti sitä. Ranteesta löytyy Esprit Houstonin mallinen kello:

Timanttiset > suomeksi > Tuotteet > Tuotehaku

"Julia"
Heidi--->

Minulla on ihan sama juttu. En ota rannekorut pois kun käyn suihkussa tai saunassa niin rannekelloa jää myös melkein aina vahingossa ranteessa. Joskus huomaan sen mutta välillä kello on mukana koko suihkun ja saunomisen aikana. Uimahallin mentäessä otan sen aina pois., pari kertaa olen jo ollut altaassa uimassa pari sata metriä ennen kuin huomaan. Silloin olen aina vienyt sen pukuhuoneeseen. Kesällä rannalla kello on aina ranteessa vaikka uin paljoin. Kävin viime keväällä thaimaassa sukellus kursin ja rannekello oli ranteessa myös sukelluksen aikana 11 metrin syvyydessä 20 minuuttia ja muuten myös koko kursin aikana. Rannekello kesti sitä. Ranteesta löytyy Esprit Houstonin mallinen kello:

http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotesivu/tabid/110/Default.aspx?Brand=Esprit&Code=0161-0313

Agneta
Käytän rannekelloa aina kun lähden kotolta jonnekin tai kun menen talille ainakin pari kertaa päivässä ratsastamaan tai siivoamaan, kun olen kotona rannekello on aina ruokapöydällä tai suihkuhuoneessa. Ranteesta löytyy Guess Cupcake iso valkoinen nahka rannekello. Vähän kulunut ja likainen nahkaranne 8 kk käytön jälkeen kyllä mutta muuten hieno

"Ada"
[QUOTE="Julia";22023257]Minulla on ihan sama juttu. En ota rannekorut pois kun käyn suihkussa tai saunassa niin rannekelloa jää myös melkein aina vahingossa ranteessa. Joskus huomaan sen mutta välillä kello on mukana koko suihkun ja saunomisen aikana. Uimahallin mentäessä otan sen aina pois., pari kertaa olen jo ollut altaassa uimassa pari sata metriä ennen kuin huomaan. Silloin olen aina vienyt sen pukuhuoneeseen. Kesällä rannalla kello on aina ranteessa vaikka uin paljoin. Kävin viime keväällä thaimaassa sukellus kursin ja rannekello oli ranteessa myös sukelluksen aikana 11 metrin syvyydessä 20 minuuttia ja muuten myös koko kursin aikana. Rannekello kesti sitä. Ranteesta löytyy Esprit Houstonin mallinen kello:

Timanttiset > suomeksi > Tuotteet > Tuotehaku[/QUOTE]

Minulla on samanlainen rannekello ja käytän sitä joka päivä 24 h. Yritän muistaa ottaa sen pois aina kun menen suihkuun tai saunaan. Välillä unohtuu kello ranteeseen, mutta ei sille ole tapahtunut mitään vielä vaikka olen ollut suihkussa tai saunassa tunnin kellon kanssa.
Olin viime kesällä kavereiden mökillä. Oli 25–30 astetta koko viikon ja oltiin rannalla tai merellä koko ajan. Käytiin surfailemassa ja vesihiihtämässä. Uitiin tosi paljon ja kello oli ranteessa aina ilman mitään ongelmia.
Espritin rannekellot ovat kyllä tosi luotettavia ja kestäviä.

Yhteistyössä