4 haalaria lapsille

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
juu tiedän mä kans ostin talvi vaatteet mut paljon kyllä ainakin tuntu niin ja meni noin 2000, löysin halvaat kengät reima tai reimatec vain 69per pari, mut vielä pitää kahdet ostaa päiväkotiin ja ulos keskustaan, no vielä ostin ne apina reput 6kpl, kun per kahdet menee päiväkotiin yks jos retkelle ja toisissa vaatteet ja per yks pari jos mennään jonnekin, tarkoitin paul frank, ne oli 39-49 ei pahaa mut silti mee

sama vieras
juu tiedän mä kans ostin talvi vaatteet mut paljon kyllä ainakin tuntu niin ja meni noin 2000, löysin halvaat kengät reima tai reimatec vain 69per pari, mut vielä pitää kahdet ostaa päiväkotiin ja ulos keskustaan, no vielä ostin ne apina reput 6kpl, kun per kahdet menee päiväkotiin yks jos retkelle ja toisissa vaatteet ja per yks pari jos mennään jonnekin, tarkoitin paul frank, ne oli 39-49 ei pahaa mut silti mee
Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.
Mistäs noi reimatecit löysit?
Kävin stockmannilla pyörähtää mutta ei ollut valikoimissa mieluisen värisiä,mietin että pitäiskö nextille laittaa tilausta,siel oli kivoja asusteita ainakin.

"vieras"
Meillä on tytölle syksyksi pihahaalarina Reimatec (89, mummi maksoi) ja kaupungille Cirafin kaksiosainen puku (35e) tai kirppikseltä ostettu NameItin anorakki (2e). Lisäks on nahkaiset tennarit ja kumisaappaat, muutamia huiveja, pipoja ja tumppuja.

Talveksi tilasin Minymon haalarin (89e, mummu maksoi) ja ostan vielä jonkun halvan kaksiosaisen kaupungille, söpöstelytakin muksu sai jo vuosi sitten ulkomaantuliaisiksi mun porukoilta (peessi-ruskea villakangastakki). Talveksi tarttis ostaa vuorilliset kumpparit, Kuomat tai vastaavat ja sitten jotkun nätit kengät kaupungille + pipoja ja hanskoja.

Ja mun mielestä nää maksaa ihan älyttömästi, pahimmassa tapauksessa joutuu vuodessa ostamaan kolme haalaria, kolmet tennarit, kumpparit, yms...

sama vieras
Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.
Kävin stockmannilla pyörähtää mutta ei ollut valikoimissa mieluisen värisiä,mietin että pitäiskö nextille laittaa tilausta,siel oli kivoja asusteita ainakin.
Niin ja minkävärisenä löysit kenkiä?

v
Miksi haakarin täytyy säilyä uudenveroisena?

Venakko Milanna
Se on totta hinnat nouse kokoajan, mä hain Stocmannilta haalarit, reput ja kengät, siellä oli lime värinen ylhäältä yks ja toinen liila. Muut vaatteet mä haen benettonista yleensä, siellä laatu jotenkin yllättävän hyvää, vaikka hintakin ei niin pahaa ole. Mikä on next onko se joku lasten kauppa?:)

sama vieras
[QUOTE="vieras";21980644]Meillä on tytölle syksyksi pihahaalarina Reimatec (89, mummi maksoi) ja kaupungille Cirafin kaksiosainen puku (35e) tai kirppikseltä ostettu NameItin anorakki (2e). Lisäks on nahkaiset tennarit ja kumisaappaat, muutamia huiveja, pipoja ja tumppuja.

Talveksi tilasin Minymon haalarin (89e, mummu maksoi) ja ostan vielä jonkun halvan kaksiosaisen kaupungille, söpöstelytakin muksu sai jo vuosi sitten ulkomaantuliaisiksi mun porukoilta (peessi-ruskea villakangastakki). Talveksi tarttis ostaa vuorilliset kumpparit, Kuomat tai vastaavat ja sitten jotkun nätit kengät kaupungille + pipoja ja hanskoja.

Ja mun mielestä nää maksaa ihan älyttömästi, pahimmassa tapauksessa joutuu vuodessa ostamaan kolme haalaria, kolmet tennarit, kumpparit, yms...[/QUOTE]

Aivan ja hinnat senkun nousee..

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";21980634]mä en oikein ymmärrä miks reppuja pitää olla noin monta?
Eikö sitä tavaraa voi vaihtaa siihen kassiin ?[/QUOTE]

en mä tykkää, kun päiväkodissa ei ole kappeja, mihin mä ne kaikki vaatteet laita

sama vieras
Se on totta hinnat nouse kokoajan, mä hain Stocmannilta haalarit, reput ja kengät, siellä oli lime värinen ylhäältä yks ja toinen liila. Muut vaatteet mä haen benettonista yleensä, siellä laatu jotenkin yllättävän hyvää, vaikka hintakin ei niin pahaa ole. Mikä on next onko se joku lasten kauppa?:)

Next Direct International Finland Official Site: Shop for clothes, shoes, dresses, homeware & more

Tosi kivoja fleece ja neuletuotteita :)

sama vieras
Nää oli tosi ihastuttavat :)http://www.nextdirect.com/fi/en/shopping/girls/shoes/12/20?pid=726255?pid=726255?pid=726255?pid=726255?pid=726255?pid=726255?pid=726255?pid=726255&curr=eur&lang=en&country=fi&curr=EUR&returnurl=%2fshop%2fgatt2%2f8%2fgatt2%2f4%2fcat%2f443%2fcat%2f441%2f2%3fnxti%3d0%26nxtv%3d000%26isort%3dbst%26curr%3dEUR%26country%3dfi%26lang%3den&bct=%26quot%3bShop%20By%20Product%26quot%3b%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bOlder%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bYounger%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bShoes%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bBoots

[QUOTE="vieras";21980530]Meillä meni kanssa,ostettiin hoitoon omansa ja kotipihakäyttöön omansa ja vielä kauppa/kyläily asut niin rahaa paloi yli 900e ja en ole vielä kerennyt edes kenkiä ja asusteita ostaan.
No ens tilistä sitten :)[/QUOTE]

tätä mä en oo ikinä ymmärtäny että miksi tarvii noin helkutin monta pukuu :rolleyes:

Venakko Milanna
tätä mä en oo ikinä ymmärtäny että miksi tarvii noin helkutin monta pukuu :rolleyes:
Koska lapset tulee likaiseksi, ainakin päiväkotiin pitää olla minimi per 2haalaria, myös ravintolaan erilaiset puvut ja jonnekin tapahtumiin, sekä jos muuten keskustaan kahville vaikka tai elokuviin mennä, niin näitä mä olen kans hakenut, mut ei ne niin kalliit olleet 49 ja 59kallein oli, unohdin näitäkin laskea. Talvi on must tuntu kaikist kallein vaatteiden suhteen, kun tarvi niin monta vaatteita

"vieras"
Tähän mennessä ostettu esikoiselle talveksi kaksi haalaria (lassie ja lassie suprafill) ja kengät saatu. Sahaa esikoiseen menyt 12,50 €

Kuopukselle on ostettu haalari (lassie suprafill) ja kahdet kengät (kuomat ja vikingin goret) ja rahaa mennyt kuopukseen 18 € ;) vielä pitäisi toinen haalari kuopukselle bongata jostain :)

Rahaa kahden ipanan talvikamppeisiin mennyt nyt siis 30,50€ eikä enää kuin yksi haalari hommattavana.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";21980726]Tähän mennessä ostettu esikoiselle talveksi kaksi haalaria (lassie ja lassie suprafill) ja kengät saatu. Sahaa esikoiseen menyt 12,50 €

Kuopukselle on ostettu haalari (lassie suprafill) ja kahdet kengät (kuomat ja vikingin goret) ja rahaa mennyt kuopukseen 18 € ;) vielä pitäisi toinen haalari kuopukselle bongata jostain :)

Rahaa kahden ipanan talvikamppeisiin mennyt nyt siis 30,50€ eikä enää kuin yksi haalari hommattavana.[/QUOTE]

mistä sä ostat noin halvalla:popcorn:

"pulla"
Mä en voi uskoa, et joku tosissaan marssii kauppaan ja kerralla ostaa TOHON HINTAAN lapsellensa monet talvivaatteet? Mä itse saan/ostan/lainaan tutuilta, ostan kirpparilta, huutonetistä ja kaupastakin, jos on edullisia merkkejä ja tarjouksia. Ootteks te nyt tosissaan? Taidette olla helvetin rikkaita sit kaikki, paitsi mä. :)

Yhteistyössä