Meillä meni kanssa,ostettiin hoitoon omansa ja kotipihakäyttöön omansa ja vielä kauppa/kyläily asut niin rahaa paloi yli 900e ja en ole vielä kerennyt edes kenkiä ja asusteita ostaan.ja meni 600e, aika edulliset kyllä ne lasten talvivaatteetopcorn: 149per haalari
Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.juu tiedän mä kans ostin talvi vaatteet mut paljon kyllä ainakin tuntu niin ja meni noin 2000, löysin halvaat kengät reima tai reimatec vain 69per pari, mut vielä pitää kahdet ostaa päiväkotiin ja ulos keskustaan, no vielä ostin ne apina reput 6kpl, kun per kahdet menee päiväkotiin yks jos retkelle ja toisissa vaatteet ja per yks pari jos mennään jonnekin, tarkoitin paul frank, ne oli 39-49 ei pahaa mut silti mee
Niin ja minkävärisenä löysit kenkiä?Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.
Mistäs noi reimatecit löysit?
Kävin stockmannilla pyörähtää mutta ei ollut valikoimissa mieluisen värisiä,mietin että pitäiskö nextille laittaa tilausta,siel oli kivoja asusteita ainakin.
Miksi haakarin täytyy säilyä uudenveroisena?Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.
Kävin stockmannilla pyörähtää mutta ei ollut valikoimissa mieluisen värisiä,mietin että pitäiskö nextille laittaa tilausta,siel oli kivoja asusteita ainakin.
Se on totta hinnat nouse kokoajan, mä hain Stocmannilta haalarit, reput ja kengät, siellä oli lime värinen ylhäältä yks ja toinen liila. Muut vaatteet mä haen benettonista yleensä, siellä laatu jotenkin yllättävän hyvää, vaikka hintakin ei niin pahaa ole. Mikä on next onko se joku lasten kauppa?Jotenkin tuntuu joo että kaikki hinnat vaan nousee koko ajan,mutta helpottaa se oleellisesti elämää kun on kunnolliset tarvikkeet ja mielummin vielä useammat niin ei tarvi olla koko ajan pesemässä ja pysyvät uudenveroisina pitkään.
Siis haalarin..Miksi haakarin täytyy säilyä uudenveroisena?
Se on totta hinnat nouse kokoajan, mä hain Stocmannilta haalarit, reput ja kengät, siellä oli lime värinen ylhäältä yks ja toinen liila. Muut vaatteet mä haen benettonista yleensä, siellä laatu jotenkin yllättävän hyvää, vaikka hintakin ei niin pahaa ole. Mikä on next onko se joku lasten kauppa?
kengät oli liilatNiin ja minkävärisenä löysit kenkiä?
Kiitos:flower:Next Direct International Finland Official Site: Shop for clothes, shoes, dresses, homeware & more
Tosi kivoja fleece ja neuletuotteita
no tuli hölmösti linkki...Nää oli tosi ihastuttavat Buy Leather Flower Boots (Mink) online today at Next Direct Finland
Koska lapset tulee likaiseksi, ainakin päiväkotiin pitää olla minimi per 2haalaria, myös ravintolaan erilaiset puvut ja jonnekin tapahtumiin, sekä jos muuten keskustaan kahville vaikka tai elokuviin mennä, niin näitä mä olen kans hakenut, mut ei ne niin kalliit olleet 49 ja 59kallein oli, unohdin näitäkin laskea. Talvi on must tuntu kaikist kallein vaatteiden suhteen, kun tarvi niin monta vaatteitatätä mä en oo ikinä ymmärtäny että miksi tarvii noin helkutin monta pukuu
No kirppikseltä. En mä mitään kuluneita ja kauhtuneita osta, mutta kun kiertelee niin välillä tarttuu matkaan ihan todellisia löytöjä. Noistakin vaattesta veikkaan, että ei oo juuri käytetty ja on vaan haluttu saada pois kaapista lojumasta ku melkeinpä uuden verosia olimistä sä ostat noin halvallaopcorn: