Onko teillä aina korkkarit baarissa/ravintolassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole. Mulla ei edes ole korkkareita. Juhla-avokkaissa on n. 5cm korko ja niitä käytän vain muutaman kerran vuodessa. Ai joo, onhan buutseissakin korko, niissä kyllä menen baariin... :kieh:

Matalat kengät yleensä silloin kerran vuodessa baariin, kun haluan selvitä murtamatta nilkkojani ja tykkään tanssia paljon:) Joihinkin juhliin voin laittaa korkkarit, jos tiedän varmuudella istuvani suurimman osan ajasta paikoillaan.

Todella harvoin käytän korkkareita, vaikka muuten pukeudunkin mielelläni melko näyttävästi ulos lähtiessä. Korkkarit ovat mielestäni ihan vain liian tuskaiset kävellä ja pitää useamman tunnin jalassa, joten mielummin nautin kaikilta osin illasta ja valitsen korottomat kengät.
Nykyisin on niin monenlaisia hyvännäköisiä kenkiä valittavana, että ei todellakaan tarvitse valita korkkareita viimeistellyn asukokonaisuuden aikaansaamiseksi.

Käytän korkoja vain todella isoissa juhlissa, baariin menoa en sellaiseksi laske :)
Hameessa ja ballerinoissa/maryjaneissa/matalissa saappaissa on ihan riittävän naisellinen olo minulle. Sitä paitsi en halua isona vaivaisenluita.

Anteeksi jo etukäteen jos loukkaan, mutta tuo jonkun mainitsema farkut & korkkarit menee mun mielestä samaan sarjaan kuin verkkarit & korkkarit.

[QUOTE="Tyhmä";21980478]Mitkä on maryjanet?[/QUOTE]

Kengät, joissa menee remmi jalkapöydän päältä. Semmoiset pikkutyttökengät. Tsekkaa vaikka kuvahaulla "mary jane shoes".

Yhteistyössä