mieheni ilmoitti että on huolissaan minusta... :(

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
ok, onhan mulla ongelmia. sosiaalisten tilanteiden kammo, ahdistusta jne. mutta lääkitys ok jne. mutta kun mulla ei ole kavereita. miestä huolettaa kun mun koko elämä on vaan perhettä. muuta mulla ei ole.

mulla on muutama kaveri/tuttu joihin miehen mielestä mun pitäisi olla yhteydessä, mutta en halua kun nää tyypit haluaa vaan aina baariin viettää aikaa. ja se ei kiinnosta minua ollenkaan. kaipaan kahviseuraa, leffaseuraa, kyläilyä, yhdessä syömistä jne. mutta sellaista kaveria mulla ei ole. ja mies sanoi että on raskasta katsoa vierestä kuinka yksinäinen olen... :( ymmärrän miehen pointin mutta otin sen vähän väärin. koen että mies tuomitsee minut kun olen tälläinen. minkä minä sille mahdan ettei mulla ole sellaista ystävää jolla olisi samat intressit kuin minulla....
 
ap
kukaan ei välitä....


ehken kertonut asiaa tarpeeksi hyvin. mutta tilanne oli kamala..... ja siis mun tilanne ylipäätään. ymmärrän miehen huolen.... enhän mä voi hyvin mut kun mies alkoi juttelee aiheesta menin ihan lukkoon. ihan kuin mä olisin tehnyt jotain väärää kun mulla ei ole elämää.
 
No kuten itsekin ymmärsit, otit asian varmaan ihan väärin. Olisi mielestäni aika kamalaa, jos miehesi olisi sinusta huolissaan, eikä voisi siitä puhua sinulle. Se on ihan tottakin mielestäni, että on huolestuttavaa, jos jollakulla on vain se perhe. Voisithan ehkä ryhtyä harrastamaan jotain? Ovatko kaikki kaverisi sinkkuja/lapsettomia, jos he kerran haluavat aina vain baariin?
 
"vieras"
Mulla ei ole mitään erityisiä sosiaalisia tai muitakaan ongelmia, mutta ei myöskään juurikaan ystäviä. mies aina valittaa ja kieltämättä sitä ajaa itsensä aika haavoittuvaiseksi, jos on vaan perhe ja työ, mutta näin on käynyt. Pitää olla vaan tarpeeks itsetuntoa ottaa vastaan muitten, myös oman miehen, ihmettelyt.
 
ap
No kuten itsekin ymmärsit, otit asian varmaan ihan väärin. Olisi mielestäni aika kamalaa, jos miehesi olisi sinusta huolissaan, eikä voisi siitä puhua sinulle. Se on ihan tottakin mielestäni, että on huolestuttavaa, jos jollakulla on vain se perhe. Voisithan ehkä ryhtyä harrastamaan jotain? Ovatko kaikki kaverisi sinkkuja/lapsettomia, jos he kerran haluavat aina vain baariin?
KAIKKI ovat perheellisiä. enkä mä muutenkaan pidä niistä.... ne on sellaisia selän takana juoruavia.... en pidä sellaisesta. aina puhutaan sen tyypin juttuja joka ei ole paikalla. olen monesti asiasta ihan sanonut että HEI, nyt loppuu tuollainen.... mut ehei. onko se jollain naisilla sisäsyntyistä sellainen paskanpuhuminen?
 
"mie"
Maailmankaikkeudessa on niin paljon kaikenlaista, muutakin kuin hengailla jossain kaveripiirissä ja täyttää muiden odotuksia! Mieti mitä ihan oikeasti haluat, saat luvan olla juuri oma itsesi, sellainen kuin olet. Monellakaan ei ole sellaista elämää kuin frendeissä jne.
 
ap
[QUOTE="mie";21963087]Maailmankaikkeudessa on niin paljon kaikenlaista, muutakin kuin hengailla jossain kaveripiirissä ja täyttää muiden odotuksia! Mieti mitä ihan oikeasti haluat, saat luvan olla juuri oma itsesi, sellainen kuin olet. Monellakaan ei ole sellaista elämää kuin frendeissä jne.[/QUOTE]

kyllä mä kaipaaan ystävää/ystäviä. leffaseuraa, kahvittelua ja sellaista. baarit ei vaan kiinnosta. en vaan ole vielä törmännyt sellaiseen ihmiseen jolla olisi samat mielihalut. kaikki haluaa vaan biletää.
 
mie viel
Nii, eikä sun omalla vapaa-ajalla tarvii olla niiden kanssa joiden seurasta et erityisemmin nauti! Voit nauttia itsesi seurasta ja ihan mistä haluat, ei kaverit ole jotain pakkopullaa. Ja olethan täällä palstalla, täälläkin on ihmisiä. Voithan hakea ystäviä mistä vain, jos haluat!
 
KAIKKI ovat perheellisiä. enkä mä muutenkaan pidä niistä.... ne on sellaisia selän takana juoruavia.... en pidä sellaisesta. aina puhutaan sen tyypin juttuja joka ei ole paikalla. olen monesti asiasta ihan sanonut että HEI, nyt loppuu tuollainen.... mut ehei. onko se jollain naisilla sisäsyntyistä sellainen paskanpuhuminen?
Ahaa. :p Mulla on se kätevä tilanne, että enimmäkseen mun ystävät ei tunne toisiaan tai ole keskenään tekemisissä, joten tuollaista ei tule. Jotain tuttuja on, siis sellaisia leikkikenttätuttuja, joiden kanssa tulee juteltua, ja jotka herkemmin toistensa asioista puhuu, mutta se taas ei mua haittaa. Osaan sulkea korvani siltä, ja mua taas ei sinänsä häiritse että mitä minusta sanotaan. Mutta varmaan se joo on naisilla sisäsyntyistä. :D
 
ap
Nii, eikä sun omalla vapaa-ajalla tarvii olla niiden kanssa joiden seurasta et erityisemmin nauti! Voit nauttia itsesi seurasta ja ihan mistä haluat, ei kaverit ole jotain pakkopullaa. Ja olethan täällä palstalla, täälläkin on ihmisiä. Voithan hakea ystäviä mistä vain, jos haluat!
:LOL: no, mä selitin miehelle että mä oikeesti tykkään käydä täällä. kuunnella samalla kuulokkeilla musaa ja jutskaa täällä. tää on mun "kaveriaikaa"...... mies ei tajunnut enkä ihmettele....

kyllä mä kaipaan kavereita. mutta kun niitö ei vaan ole.
 
v
Jos olet se sama joka meinasi itseltään hengen ottaa muutama viikko sitten, niin miehesi voi olla sen takia huolissaan kun kaiketi pelkää mitä saat päähäsi jos/kun olet yksinäinen. En usko että miehesi sitä pahalla tarkoitti tai että syytti sinua, varmaan vaan toivoisi että olisit saanut joskus jo aikojakin sitten sellasen ystävän jolla olis samat intressit kuin sulla. Ystäviä on hyvin vaikea saada, tiedän sen kokemuksesta, kuitenkin joskus toivon että olisi vaikka koulusta jääny sellanen ystävä jonka kanssa vois tehdä sanomiasi juttuja ja uskon että miehesi haki tätä samaa takaa.

Ei siis syyllistänyt sinua :)
 
ap
Ahaa. :p Mulla on se kätevä tilanne, että enimmäkseen mun ystävät ei tunne toisiaan tai ole keskenään tekemisissä, joten tuollaista ei tule. Jotain tuttuja on, siis sellaisia leikkikenttätuttuja, joiden kanssa tulee juteltua, ja jotka herkemmin toistensa asioista puhuu, mutta se taas ei mua haittaa. Osaan sulkea korvani siltä, ja mua taas ei sinänsä häiritse että mitä minusta sanotaan. Mutta varmaan se joo on naisilla sisäsyntyistä. :D
no siis me kaikki taas tunnetaan toisemme ja voi vittu suoraan sanottuna sitä toisten asioiden ihmettelyä ja puimista..... en kestä sitä!!!!!
 
ap
Jos olet se sama joka meinasi itseltään hengen ottaa muutama viikko sitten, niin miehesi voi olla sen takia huolissaan kun kaiketi pelkää mitä saat päähäsi jos/kun olet yksinäinen. En usko että miehesi sitä pahalla tarkoitti tai että syytti sinua, varmaan vaan toivoisi että olisit saanut joskus jo aikojakin sitten sellasen ystävän jolla olis samat intressit kuin sulla. Ystäviä on hyvin vaikea saada, tiedän sen kokemuksesta, kuitenkin joskus toivon että olisi vaikka koulusta jääny sellanen ystävä jonka kanssa vois tehdä sanomiasi juttuja ja uskon että miehesi haki tätä samaa takaa.

Ei siis syyllistänyt sinua :)
en tiedä moni täällä moisia on puhunut, mutta juu, jokin aika sitten täällä märehdin oloani ja kunnolla..... pyydän anteeksi sitä, se oli asiatonta.

ja toki ymmärrän mieheni huolen. mutta tää nyt on tälläinen elämäntilanne. ehkä se joskus vielä muuttuu.
 
ap
nyt mies valvoo tossa vieressä ja katsoo jotain höpöhöpö ohjelmaa telkusta mitä normaalisti ei todellakaan kattoisi. taitaa vahtia mua.... :(

ahdistaa tuollainen!!!!!! hitto enkö saa olla oma itseni!?
 
"ope"
Jos miehesi on lukenut koneelta vanhoja itsetuhoisia kirjoituksiasi, niin en yhtään ihmettele että hän kokee että sinua täytyy vahtia ja on huolissaan.

Annat nyt meille vain sen kuvan minkä itse haluat antaa. Luulen, että käytöksesi on ehkä jotenkin sairaalloista tai ainakin itsetuhoista, vai mitä mieltä olet?

Se, ettei ole ystäviä, ei riitä siihen että mies on huolissaan ja joutuu vahtimaan ettet tee mitään itsellesi.
 
toinen yksinäinen
Kuulostipa tutulta.. paitsi että mun mies ei välitä. Se ei ymmärrä. Se vaan sanoo että eihän silläkään ole kavereita jos puhun yksinäisyydestäni.

Mun miehen kaverit pääasiassa asuu muualla mutta näkevät kuitenkin aika usein. Mä olen viimeksi nähnyt oman kaverin viime vuonna. Eli eipä noita ystäviä ole.

Kaikki tuntuu viihtyvän baareissa, mäkin kaipaisin elämääni niin jotain muuta.
 
ap
[QUOTE="ope";21963382]Jos miehesi on lukenut koneelta vanhoja itsetuhoisia kirjoituksiasi, niin en yhtään ihmettele että hän kokee että sinua täytyy vahtia ja on huolissaan.

Annat nyt meille vain sen kuvan minkä itse haluat antaa. Luulen, että käytöksesi on ehkä jotenkin sairaalloista tai ainakin itsetuhoista, vai mitä mieltä olet?

Se, ettei ole ystäviä, ei riitä siihen että mies on huolissaan ja joutuu vahtimaan ettet tee mitään itsellesi.[/QUOTE]

no ei todellakaan ole lukenut. a) se ei käytä nettiä juuri ollenkaan. B) poistan aina historian jos olen puhunut netissä sellaisia asioita.

ja kun mä kyllä puhun miehelle.... paljonkin. mutta osan jätän kertomatta ihan suojellakseni miestä. pelkään ettei se jaksa mua jos kerron kaiken.

ja mitä tarkoitat että annan teille vaan sen kuvan jonka haluan antaa? kyllä mä todella totuudenmukaisesti tänne kirjoitan. olenhan anonyymi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja toinen yksinäinen;21963389:
Kuulostipa tutulta.. paitsi että mun mies ei välitä. Se ei ymmärrä. Se vaan sanoo että eihän silläkään ole kavereita jos puhun yksinäisyydestäni.

Mun miehen kaverit pääasiassa asuu muualla mutta näkevät kuitenkin aika usein. Mä olen viimeksi nähnyt oman kaverin viime vuonna. Eli eipä noita ystäviä ole.

Kaikki tuntuu viihtyvän baareissa, mäkin kaipaisin elämääni niin jotain muuta.
mä olen viimeksi nähnyt mun ainoaa kaveria 9kk sitten 10min ajan. hain silloin hänen lapsensa meille yökylään.....
 
ap
[QUOTE="ope";21963382]Jos miehesi on lukenut koneelta vanhoja itsetuhoisia kirjoituksiasi, niin en yhtään ihmettele että hän kokee että sinua täytyy vahtia ja on huolissaan.

Annat nyt meille vain sen kuvan minkä itse haluat antaa. Luulen, että käytöksesi on ehkä jotenkin sairaalloista tai ainakin itsetuhoista, vai mitä mieltä olet?

Se, ettei ole ystäviä, ei riitä siihen että mies on huolissaan ja joutuu vahtimaan ettet tee mitään itsellesi.[/QUOTE]

käytökseni ei ole sairaalloista. mies sanoi että syy miksi on huolissaan on se etten ole enää se sama nainen kuin ennen. en kuulemma naura, en hulluttele ja ole spontaani. ja kuulemma vetäydyn herkästi omiin oloihini.
 

Yhteistyössä