Mitä ajattelet naisesta,jolla lapsia 3 eri miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Nainen on korkeasti koulutettu, alkoton, ei tupakoi, ei käy viihteellä tms. Hän hoitaa lapset hyvin ja keskittyy kotiin. Miesten suhteen on käynyt huonosti: ensimmäinen oli väkivaltainen alkoholisti,toinen sairastui pahaan masennukseen ja oli narsisti hakematta apua. Nyt hän on hyvässä suhteessa kunnollisen miehen kanssa ja raskaana taas.

Mitä ajattelet?

Että aina ei käy niinkuin suunnittelee. Ja tuskin kukaan suunnittelee usealle ihmiselle lapsia tekevänsä..Ja toivoisin että olis nyt löytänyt sen oikean onnen.

Mä en vaan tajua, miksi niitä lapsia pitää jokaiselle miehelle pykätä. Aikaa voisi ainakin viettää useamman vuoden vain katsellen ja tarkastellen, että onko mies sellainen miksi hänet kuvittelee ennenkuin aletaan lapsia duunaamaan.
Mieheni on perheestä, jossa oli useamman isän lapsia, ja sanoo ettei nyt voi kuin halveksia äitiään, joka pisti omat halunsa lastensa halujen edelle.

Mä olen jonkun kerran ilmassut mielipiteeni tämmösistä naisista erään palstalaisen alottamissa itseään koskevissa ketjuissa. Hän lyttää mut ja lisäksi on aina joukko puolustamassa häntä, miten moinen tyyli on ihan ok, hyvä ettei suotavaa. Emilynille vaan terkkuja siltä jolla on niin köyhä ja säälittävä elämä, kun ei ole lapsiakaan kun yhden miehen kanssa :wave:

Toki on tilanteita, missä puoliso esim. kuolee, mutta harvassa taitaa olla ne kahdesti leskeksi jääneet kuitenkin. Oon sitä mieltä, että parisuhteessa on syytä elää yhdessä arkea ja antaa alkuhuuman tasaantua ennen lasten hankkimista.

Ennen kuin tuomitsisin tämmösen äidin, niin kuuntelisin hänen "puolustuksensa" (ei sillä, että valintojaan mulle tarviis puolustella). Pääsääntösesti tää "rakastutaan, tehdään lapsi, erotaan" ja vuoden päästä sama uusiksi ei ole mun mielestä oikein. Se on surullista. Säälittävää. Lyhytjännitteistä.

Riippuu tilanteesta. Useimmiten se kertoo jotain negatiivista. Mutta toisaalta joillain on vain huono tuuri kuten viestisi naisella, toivottavasti ei tule neljättä tai viidettä isää kuitenkaan.

Mä tunnen yhden tosi fiksun ja kivan naisen, jolla on lapsia kolmelle miehelle. Hänellä oli todella huono tuuri ja vähän ehkä myös ihmistuntemuksen puutetta, mutta pahaa hänestä ei voi näiden asioiden takia ajatella.

Ajattelen, että korkea koulutustaso ei korreloi älyn kanssa. Pitäisi vähän paremmin osata valita, millaiseen suhteeseen lapsia tekee. Ehkä elämässä voi jatkossa käydä vielä hyvinkin. Tai sitten ei.

[QUOTE="Hip";21959030]Mä tunnen yhden tosi fiksun ja kivan naisen, jolla on lapsia kolmelle miehelle. Hänellä oli todella huono tuuri ja vähän ehkä myös ihmistuntemuksen puutetta, mutta pahaa hänestä ei voi näiden asioiden takia ajatella.[/QUOTE]

Mut tuntematta henkilöä, moni on valmis tuomitsemaan.

Elämä ei aina vaan mee niin kuin elokuvissa... Saatan myös olla jäävi vastaamaan tähän mutta kyllä mua kummastuttaa sellaiset ihmiset jotka heti leimaavat ihmisen vastuuttomaksi lortoksi sen takia ettei kaikki oo mennyt niinkuin ois voinut toivoa ja suunnitella.

Yhteistyössä