Mä taidan sittenkin tässä elämässä nähdä Pompeijn ja Vesuviuksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee Break

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
8 006
8
38
Helsinki
:D

Ei saisi varmaan hehkuttaa, mutta nyt ei muutakaan voi :D

Mulla on tänään syntymäpäivä (ikinä juhlinut sitä mitenkään erityisesti).

Mä sain mieheltä lahjaksi kaksi opaskirjaa Italiaan ja yhden Roomaan :D (ja Super Mario Galaxy 2:n :D:whistle: )

Olen ollut siinä käsityksessä että mies mielummin amputoi kätensä kun lähtisi Italiaan, joten mä olen mielessäni haudannut ajatuksen nähdä Pompeijn Pompeji – Wikipedia , mutta ehkä mä sittenkin pääsen sinne miehen ja lapsen kanssa :D

Mua on lapsuduesta saakka kiehtonut Vesuvius ja Pompeijn historia, joten ajatuskin siitä että mä saattaisin päästä sinne saa housut pyörimään jaloissa.

Mun mies :heart:

Tai sitten mies miehen aivoillaan ajatteli et hei kato kirja aiheesta josta se naikkonen on niin kiinnostunut, eikä ymmärrä alkuunkaan et voisit ottaa sen lupauksena matkasta. Se olisi surullista.

[QUOTE="harmi";21944707]Tai sitten mies miehen aivoillaan ajatteli et hei kato kirja aiheesta josta se naikkonen on niin kiinnostunut, eikä ymmärrä alkuunkaan et voisit ottaa sen lupauksena matkasta. Se olisi surullista.[/QUOTE]

Mun mies noin tyhmä ole :D Vai ostaisitko sä Rooman historiasta kertovan kirjan sijaan opaskirjan Roomaan?

Pompei on kiva paikka, paljon toki turisteja siellä. Kannattanee opiskella se historia etukäteen itse, jotta voit sitten siellä keskittyä raunioiden ihailuun. :) Jos menette Napoliin, olkaa varovaisia. Jos olette pizzan ystäviä, poiketkaa ihmeessä Napoliin pizzalle, siellähän se nimittäin syntyikin. Capri on kiva saari, mutta niin on myös Ischia.

Pompei on kiva paikka, paljon toki turisteja siellä. Kannattanee opiskella se historia etukäteen itse, jotta voit sitten siellä keskittyä raunioiden ihailuun. :) Jos menette Napoliin, olkaa varovaisia. Jos olette pizzan ystäviä, poiketkaa ihmeessä Napoliin pizzalle, siellähän se nimittäin syntyikin. Capri on kiva saari, mutta niin on myös Ischia.

Historia on opiskeltu jo aikoja sitten :D

Napoli on vähän niin ja näin, se toki kiinnostaa mutta en sitten tiedä onko se meille kiva kaupunki. Kai se kuitenkin taitaa olla mainettaan parempi.

Yhteistyössä