Näkijä täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Täällä oli joskus joku, jolla oli tämä kyky. Saatko selville, syntyykö puheyhteys uudestaan yhden henkilön ja minun välille. Ottaako hän minuun yhteyttä? olen jo ottanut häneen, mutta en saa vastausta. Miten näet asian?
kiitos

Kiitos vastanneille. Onko mahdollista vielä mennä toisin? Me oltiin pari, jossa kumpikin tunsi toisensa olevan se oikea. Voisiko joku muu vielä ottaa kantaa?

[QUOTE="huolissaan";21940298]Täällä oli joskus joku, jolla oli tämä kyky. Saatko selville, syntyykö puheyhteys uudestaan yhden henkilön ja minun välille. Ottaako hän minuun yhteyttä? olen jo ottanut häneen, mutta en saa vastausta. Miten näet asian?
kiitos[/QUOTE]

Tuntuu että asia on nyt "jäissä" eikä etene.

[QUOTE="minä";21941940]Tuntuu että asia on nyt "jäissä" eikä etene.[/QUOTE]

Tämä on totta ja eikä tietoa, mitä toinen haluaa tahtoo. Haluaako hän minut vai jonkun muun?

[QUOTE="minä";21942130]En voi tietää, mutta tuntuu tosiaan että tilanne ei etene hänen osaltaan. Ehkä haluaa olla rauhassa? Anna olla toistaiseksi näin jos hän ei kerran ota yhteyttä.[/QUOTE]

Sinä tiedät paljonkin. Hän on hiljaa ja eikä vastaa viesteihini. Huomasin kuitenkin että facebookkiin oli ilmestynyt kaksi sinkkunaista lisää. (Uusia tuttuja täysin) Mietin tätäkin puolta.

[QUOTE="onea";21942269]Cogo, millaisia tunteita näet minun ja ristiverisen miehen välille. Mies toimii seurakunnan palveluksessa, on kiltti ja huomaavinen, iloinen, hassukin?[/QUOTE]

Ja varattu, ei halua flirttiä enempää.

[QUOTE="vieras";21942280]Ja varattu, ei halua flirttiä enempää.[/QUOTE]

Ja varattu ei ole. Juuri vielä lähetti viestiä minulle ja on yleisesti sinkku. kiitos kuitenkin

[QUOTE="Tiina";21942283]osaatko sanoa milloin myöhemmin, vuosien päästä? Onko hän rakastunut kaveriini?[/QUOTE]

Ei, kyseessä on ihan vieras sinulle, ei hänelle. Luultavasti mennyt elämä yrittää tulla tulevaksi.

[QUOTE="onea";21942296]Ja varattu ei ole. Juuri vielä lähetti viestiä minulle ja on yleisesti sinkku. kiitos kuitenkin[/QUOTE]

Juu vieras siellä ehti ennen jo vastaamaankin. Ota ja lähde matkaan hyvillä mielin!

[QUOTE="minä";21942370]No, sanoisin että älä elätä haaveita suotta, siltä vaikuttaa.[/QUOTE]

No ei sitä koskaan tiedä, vaikka sinkkukaverit olisivat jotain tuttuja vaan.. ei tarvitse olla sen isommasta kyse.

Yhteistyössä