V
vieras
Vieras
Itse varmaan antaisin miehen selittää, mutta se että saisi selittää ei takaa sitä että jaksaisin moista katsella enää pätkääkään... joten homma kyllä tyssäisi siihen ihan totaalisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä luulen että ihan mielenkiinnosta kuuntelen selitykset... Kun jotenkin ihmetyttää että voiko olla ns. aidosti kiinnostuneen oloinen kun ollaan yhdessä, kaikki puhelut yms... Mä taidan vaan olla niin sinisilmäinen, pöh...
No, ainakin taukoa pidän yhteydessä. Jos mies oikeesti kiinnostunut ja minut mukamas haluaisi, hän tehköön töitä sen eteen. Tosi sekava olo nyt....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ja olemme puhuneet että suhteemme on suhde. Välimatkan vuoksi tapaamiset ei hirmu tiiviisti onnistu. Eli ei ole ollut kyse siitä että vaan ns. hengaillaan. Hän nimenomaan itse halusi että juttumme ei ole ns. avoin suhde. Taisi kylläkin tarkoittaa että mä en ole avoimessa suhteessa, hän ilmeisesti sitten on...
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea <3:Uskomatonta. Ja sä vaan haluat ymmärtää ja kuunnella.
Mikäs siinä sitten. Sä oot ap just yks niistä naisista, jotka kattelee ihan minkälaista pissipäätä tahansa ja nielee mitä tahansa. Kynnysmatto. Lapanen. Sä oot ansainnut tuon prinssisi, ihan täysin.