Viimeaikojen kirppislöytösi?

Edellisellä kerralla löysin käyttämättömän 110 cm poikien kivan collegen 2 eurolla. Parit nätit bodyt tytölle 50 snt-2 e. Sellasen ajettavan lelun pojalle 5 e, surisevan vauvalelun, puhdas, 50 snt.

Huomenna tarkoitus mennä taas katselemaan.

IHANA :) Mua oikeen harmittaa, kun meillä ei ole pihakirppiksiä :(
Täällä on aina välillä. Kesällä noin 10v pikkupojat myivät pikkuautoja ja lego-ukkoja. Meidän lapset kävivät monta kertaa ostoksilla 50sentin kanssa. :D Ja isommat ostivat skeittiaudat tienestillään. Tai no, vähän saivat tukirahaa äidiltään, joka oli tyytyväinen tarpeettomien lelujen siivoamisesta :D

tyytyväinen kirppistelijä
Mä oon tänään löytänyt vaikka mitä :) Itselleni t-paita,neulepaita, trikoopaita ja käsilaukku.
Pienimmälle kevyttoppahousut.
Pojalle hupparin.
Toiselle pojalle fleecepuseron
Tytölle 2 t-paitaa ja sukkahousut.
Vanhimmalle tytölle kaksi neuletta,yhden hupparin,t-paidan,sukkahousut ja uuden kevyttöppatakin.
Pari jumppavaatepussukkaa vielä tytöille
Ja rahaa meni 35 euroa

jj
polvista ja takamuksesta melkein puhki kulunut reimatec hintaan 45e. tämä siis järkyttävin löytö. että jonkun mielestä pitää saada 45e rahaa vaan siksi kun se nyt on se reimatec, viis siitä vaikka on polvista hajalla.

Aika hyvin on siis löytynyt löytöjä :)

Noita huonompiskin löytöjä välillä näkee, mutta onneksi niitä rikkinäisiä 45€ reimateccejä ei tarvitse ostaa, jos ei halua : Ihmetyttöö kyllä, miksi joku viitsii vaivautua edes yrittämään moisen myymistä.

Jee, siis kerrankin mä saan osallistua tälläseen!

Eli kirppikseltä tuli ostettua
Lindex mekko/paita/mikä-lie uusretroa 98cm 2,5e
H&M yksivärinen ruskea paita 86cm 0,10e
Andersenin Satukirja 2e
Nalle Puh-dvd 2e
Napero-paita 80cm 1e
villalapaset 1e
Kaksplus 0,30e
Gogo-kirja vauvalle 0,50e

Viimeksi muokattu:
Oisku ejk
Tänään ei ollut kovin hyvä päivä. Itselleni löysin pari tyttöajan kirjaa joita olen etsinyt enkä ole löytänyt mistään, nyt oli hyväkuntoiset ja euron kappale. Lisäks pokkari 20 snt. Sitten vielä hakkalelu 3 euroa ja L&B:n uudenveroinen 80 cm mekko 2,50. Siinä ne. Menin siis ostamaan pojalle sisävaatteita ja ulkohousuja :D

hellsbells
Mie ostin pojalle reiman toppahaalarin , 86cm, 10eurolla. Oli mun mielestä ihan sopuhinta kun näytti melko käyttämättömältä :) eli ei mitään kulumia, ei sillä puvulla ole ainakaan hirveesti remuttu ja ulkoiltu :)

Yhteistyössä