"Meikä"
Meinasin sanoa, että meijän perhe ei käytä. Unohdin että miehen pitää ottaa b12-vitamiinipiikkiä parin kuukauden väleiin
No ei lääkitys mikään häpeä tms ole, mutta on se ikävää aina, että on joku sairaus yms, johon lääkettä tarvii. Eikä se lääkityskään aina täysin auta, tai sovi käyttäjälle. Luulenpa, että se onneks tarkoittaa enemmänkin sitä, että onnkesi ei ole tarvetta siihen lääkkeeseen. Kyllä minä olen mielummin terve ilman lääkkeitä, kuin oireeton lääkkeen kanssa.Hassua, että ihmiset vastaa siihen tyyliin että onneksi ei. Musta se on pikkaisen..outoa. Tietenkään kukaan ei halua mitään pysyvää sairautta tai vaivaa, mutta jos sellainen sattuu olemaan, niin silloinhan lääkitys voi olla merkittävä elintason parantaja. Itselläni on esim. säännöllinen estolääkitys migreeniin. Lääkitys ei ole mikään haitta, ongelma, häpeän aihe saati rasite, vaan asia, joka tekee elämästämme 100% helpompaa.
Mutta erittäin todennäköisesti olisit onnellisempi ilman sitä sairautta jonka vuoksi joudut niitä lääkkeitä syömään. Sehän se pointti onkin.No tietysti näinkin varmaan. Itse on vaan vaikea kuvitella, että olisin jotenkin onnellisempi, jos eläisin ilman lääkkeitä, jotka niin merkittävästi parantavat elämänlaatuani.
Aloittaja varmaan tarkoitti sitä, että onko perheitä, joissa ei ole lääkitystä vaativia sairauksia. Itsekin olen joskus miettinyt, että ollaan harvinainen, kun tuntuu että joka toisella tutulla perheellä vähintään yhdellä perheen jäsenellä on astma, allergia, diabetes tai mikä nyt sattuukaan olemaan.Hassua, että ihmiset vastaa siihen tyyliin että onneksi ei. Musta se on pikkaisen..outoa. .
siis minulle. Kuinkahan moni on ostanut ne ihan turhaan?Ei meilläkään, vaikka 4 kertaa ovat kirjoittaneet estolääkereseptin, migreeniin....